Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä henkilössä vikaa, minussa, vai kummassakin? Lista

Vierailija
05.06.2025 |

- Haukottelee koko puhelun ajan ja vaikuttaa siltä että on kiire pois. Vaikka on sovittu että soitellaan joka päivä ja jutellaan koska olemme hetken erossa.

- aina kun on riidelty tai juteltu vakavia, puhuu ja kommentoi kaikkea negatiivista. Kaikki (minussa) on jotenkin huonosti.

- sanoo että tottakai otetaan yhteiskuva someen, mutta ei edes tykkäile minun kuvista, vaikka siellä on hänen ottamia kuvia ja hän esiintyy niissä. Kysyttäessa kerroin että häiritsee vähän. Mutta asia ei muutu.

- raivostuu minun reaktiosta ja paiskaa esineen pöytään esittäen minua. Vaikka minä en ole käyttäytynyt niin.

- vaikuttaa hämmentuneeltä tilanteessa jossa pitäisi hyvästellä, eikä vaikuta tuntevan ikävää toisesta. Vaan viihtyy itsekseen porukassa jossa saa paljon huomiota.

- oli sopinut pitkästä erossaolosta minulle edes mainitsematta.

- pitää puhelinta äänellisellä ja saa ilmoituksia koko ajan, omien sanojensa mukaan eri rymistä. Kaipaako niin paljon huomiota?

- yhdessä harrastamassa liikuntaa katselee muita naisia ja pyrkii välillä ottamaan heihin kontaktia neuvomalla heitä. Vaikka minä olen vieressä.

- projisoi että minä kaipaan paljon aktiviteettia ja haluan usein lähteä jonnekin. Vaikka se on hän. Ei tunnu tiedostavan tätä.

- kokee selvästi vaikeaksi puhua negatiivisista puolistaan ja kesti pitkään että hänestä sai ulos sen että hänestä meillä on erilainen tarve yhdessäololle. Ei kuitenkaan sano että hän kaipaisi lisää tilaa, vaikka käytöksestä voisi päätellä niin.

- hän on hyvin puoleensavetävä persoona ja vauvat, koirat ja usein naiset pitävät hänestä paljon.

- hän on itkenyt pari kertaa riidan aikana, mutta se tuntuu liittyvän häneen. Ei siihen mitä minä tein.

- lipsautti kerran että jos haluaa valehdella, täytyy paljastaa mahdollisimman vähän.

- mennessämme yhdessä juhliin hän ignoorasi minut täysin ja käyttäytyi kuin en olisi siellä. Jäin yksin täysin tuntemattomien keskelle ja se oli ahdistavaa. Hän ei ymmärtänyt että siinä kävisi niin. Lisäksi hän aloitti keskustelun naisen kanssa ja minusta tuntui että heidän välillä oli ollut jotain. Olin ihan vieressä. Ottaessani asian esiin, hän luuli ensin että puhuin viestistä toiselle naiselle ja alkoi selittelemään sitä, kuin olisin nähnyt ko viestin.

- olemme olleet yhdessä vuoden, mutta emme ole tavanneet kummankaan perhettä. Minusta tuntuu liian epävarmalta että pystyisin, koska tuntuu että hän piilottelee minua. Olen tavannut hänen sisaruksen. Hän ei ole tavannut minun puolelta ketään.

- minusta tuntuu että hän on kiinnostunut ystävänsä tyttöystävästä, hän puhuu hänen seurassaan todella välittävästi ja näyttää unohtavan minut kokonaan. Hän on myös korostanut useaan otteeseen että he ovat olleet pitkään yhdessä, mutta kerran mainitsi ettei hän tiedä miten heillä menee. Kysyessäni asiasta kerran, hän sanoi vain minun olevan mustasukkainen, mutta suuttui paljon.

- aloittaessamne tapailun hän vaikutti tietyissä paikoissa olevan jotenkin varuillaan ja törmätessämme kerran hänen ystävään, hän oli kuin ei oikein tuntisikaan minua. Seisoikin kaukana, esitteli kuitenkin minut nimeltä. Minusta tuntui että oli ihan vasta eronnut jostakusta toisesta.

- hän ostelee minulle paljon kalliita asioita.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ei ole, mieti miten täydellisen haluat löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä ei ole, mieti miten täydellisen haluat löytää.

Tiedän ja rakastankin häntä paljon.

Mutta on vaikea luottaa.

Vierailija
4/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mitä itse haluaa. Miten edistää sitä mitä itse haluaa. Mihin tyytyy. Miksi.

Vierailija
5/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa hänessä. Hyvää onnea, kovasti narsistin oireita. 

Vierailija
6/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan, kuulostatte tosi unelmaparilta. 

Vierailija
7/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko tyytyä siihen, mitä ei halua.

Vierailija
8/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa hänessä. Hyvää onnea, kovasti narsistin oireita. 

Niin minustakin on :(

Hän ei ole kuulema koskaan jättänyt ketään.

Vierailija
9/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lista kertoo jo kaiken.. ainakin sinusta..

Vierailija
10/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista siitä mitä ei halua?

Vierailija
11/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden seurustelun jälkeen (alkuhuuman pitäisi olla vielä aika kovaa) havahtuisin kirjoittavani suhteesta pitkän pitkää vikalistaa, niin toteaisin sen jo kertovan tilanteesta riittävästi.

Eli eroaisin. 

Vierailija
12/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinussa, kun olet niin kliseinen jännämiehen peräänkuolaaja. No, naiset ovat naisia ja saavat sen mitä haluavatkin.

Vierailija
13/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa elämääsi. Tiedät itsekin että tuo ei ole kannaltasi oikea suhde.

Vierailija
14/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että hän on kanssasi mutta samalla haluaa pitää kuitenkin kaikki mahdollisuudet avoimina jos sattuisi löytämään jonkun paremman. Sinä puolestasi vaikutat vähän ripustautuvalta tai ainakin haluaisit olla enemmän yhdessä kuin miehesi. Kannattaa miettiä haluatko jatkaa suhdetta johon et ole tyytyväinen. 

Vierailija
15/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran, nainen haluaa sen miehen joka ei tarvitse häntä. Siinä on puolensa ja puolensa.

Vierailija
16/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, mutta kun kaikki muu on ihan täydellistä ja siinä on niin paljon hyvää että en ole koskaan sellaista kokenut.

Vierailija
17/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että hän on kanssasi mutta samalla haluaa pitää kuitenkin kaikki mahdollisuudet avoimina jos sattuisi löytämään jonkun paremman. Sinä puolestasi vaikutat vähän ripustautuvalta tai ainakin haluaisit olla enemmän yhdessä kuin miehesi. Kannattaa miettiä haluatko jatkaa suhdetta johon et ole tyytyväinen. 

Siltä minustakin näiden asioiden kautta tuntuu, mutta hän on vakuuttanut että haluaa olla kanssani. Hän halusi muuttaa yhteenkin.

Mitä uskon?

Vierailija
18/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, mutta kun kaikki muu on ihan täydellistä ja siinä on niin paljon hyvää että en ole koskaan sellaista kokenut.

Molemminpuolisesti kunnioittavassakin ja välittävässäkin suhteessa on paljon hyvää.

Vierailija
19/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemminpuolisesti kunnioittavassakin ja välittävässäkin suhteessa on paljon hyvää.

Tässä oli ne huonot kokemukset.

Hyviä ei ole edes listattu. Hän on todella huomioiva muuten, siis todella.

Vierailija
20/79 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun et kertonut mitään missä itse koet olevasi "huono".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä