Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan/apteekin touhut on kyl melkoista vi.ttuilua

Vierailija
05.06.2025 |

Vuoden alussa unohtu hiukan yli ajan tilaukset ja nyt ei sit tietenkään?! voi tilata vuoden toista satsia kuin joskus viikkojen päästä.

Kylä niin hallintoalamaista poitkitaan päähän.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää lääkärissä ulkomaanlomallanne,ja tulette yllättymään miten mukavia lääkärit ja farmaseutit voivat olla.

Vierailija
62/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekki panttaa lääkkeitä ja laskee miten kauan pitää riittää. Joutuu asiakas tekemään turhia taksi reissuja ja hintaa tulee. Miksi näin. Eikö ne tajua,ettei monilla ole kummoinen liikkumiskyky ja matkat on pitkät. 

Tää on outoa. Ainoa lääkkeeni on verenpainelääke ja saan sitä 3 kk annoksen 4 kk välein. Heidän laskujensa mukaan minulla on sitä 120 vuorokaudeksi, vaikka paketin päällä lukee, että 30 tbl ja saan näitä 3 kpl.

Minä saan 2 ltk, kummassakin 98, kolmen kuukauden välein, pari viikkoa ennen jo.  2 tablettia päivä.   Oletko puhunut apteekin kanssa ? 

Olen. Heillä on yksiselitteinen vastaus: minulla on vielä kuukaudeksi lääkkeitä, lisää saan 28 vrk kuluttua eli 2 vrk ennen kuin lääke heidän teoriansa mukaan on lopussa. Maksan lääkkeet itse, ei ole mitään maksusitoumusta tms. enkä ole käyttänyt lääkkeitä väärin. Heillä vain on erilainen laskentatapa kuin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekkien monopoli pitäisi purkaa !

Apteekkarit jo keränneet riittävästi miljoonia !!!

Ei Suomessa ole mitään apteekkien monopolia. Tämä ei ole Ruotsi. 

Vierailija
64/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Heillä on yksiselitteinen vastaus: minulla on vielä kuukaudeksi lääkkeitä, lisää saan 28 vrk kuluttua eli 2 vrk ennen kuin lääke heidän teoriansa mukaan on lopussa. Maksan lääkkeet itse, ei ole mitään maksusitoumusta tms. enkä ole käyttänyt lääkkeitä väärin. Heillä vain on erilainen laskentatapa kuin minulla.

Poikkeaako annostus siitä, mitä paketin päällä lukee?

Vierailija
65/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeaako annostus siitä, mitä paketin päällä lukee?

On kyl ihan naz;zi hommaa.

Vierailija
66/66 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä laskurilla voi tarkistaa milloin saa ostaa kela-korvattavan lääkkeen seuraavan kerran apteekista.

https://www.yliopistonapteekki.fi/kelakorvauslaskuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi