Oletko ikinä tavannut riivattua ihmistä?
Itse olen ollut muutaman kerran riivattu ja pahoittelen heille jotka tätä joutuivat todistamaan 🙏
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedättekö mistä se riivatuksi tuleminen johtuu?
Luulen että se on vähän kuin tartuntatauti. Pahat henget etsivät uutta isäntää ja siirtyvät kun joku on sopivan heikossa tilassa.
On nitä sellaisiakin ihmisiä, jotka oikein kutsuvat pahuutta luokseen. Ylpeitä omasta häijyydestään.
Olen hyvin monta. Tai ainakin nämä naiset o käyttäytynyt kuin riivattu mutta siittä en sitten tiedä onko todellisuudessa riivattu vai onko kyseessä vain kauhea ihminen
Ai niin. Jotkut aineissa olevat ja tv:tä liikaa tuojottaneet. Tai muu tunnetila että hyökkäävä henkilö.
Olen tavannut ihmisen, joka oli ollut new age asioissa. Hän ei saanut rauhaa, vaikka hän halusi tulla uskoon. Kun rukoiltiin hänen puolestaan Jeesuksen nimessä, niin hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja kertoi, että hänen suustaan tuli jotain ulos rukouksen aikana. Raamatussa riivaajahenget lähtevät suusta.
Ystäväni kertoi, että hänen tuttunsa oli joutunut joskus riivaajan kohteeksi, sänky oli heilunut kovaa. Oli kuulemma huutanut ennen päänaatikkaa apuun, tosi tarina.
Jonkun aktivistin jossain ja se kyllä valehtelematta selitti silmät kiiluen sellaista settiä että mietin että pitääkö soittaa joku psykoosi-ryhmä avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut ihmisen puolesta, joka oli mukana okkultismissa ja sanoi, ettei hänellä ole rauhaa, vaikka hän rukoili pelastusta. Minut pyydettiin paikalle, koska olen itsekin ennen uskoontuloani olut mukana okkultismissa. Näin heti hänen silmistään, että hänessä on jokin ylimääräinen henki, mutta en kertonut sitä hänelle itselleen. Rukouksen aikana hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja rukoilemisen jälkeen hän itse sanoi, että hän tunsi, että hänestä lähti jotain ulos suun kautta. Raamatun mukaan riivaajahenget tulevat ulos suusta.
Kristityillä on näitä kokemuksia.
Voihan sen noinkin itselleen selittää. Jälleen kerran todiste siitä että uskovaiset on mieleltään sairaita.
Jännä, et just uskovaisilla on näitä kokemuksia.
Aikamoinen yleistys. Mikä tahansa uskonto vai joku tietty uskonto?
Itse uskon, että ihmiset on edelleen aika taikauskoisia,, ja pelko on se, mikä saa ihmiset näkemään pahoja henkiä.. Meitä pelotellaan kehdosta hautaan.
Olen toki. Riivaus on omasta takaa eli omatekoista. Riivattu sitä tosin harvoin, jos koskaan itse tiedostaa. Sellasta se. Elämä on, joskus jollain, monellakin, vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut, mutta eräs ministeri vaikuttaa sellaiselta.
Saksikäsipiru.. äärimmäinen petturi.
En ole, mutta osaan milloin tahansa esittää sellaista. Osaan puhua jotain tuntematonta kieltä, jota en itsekään käsitä ja pystyn karjumaan ja rähisemään sillä kielellä.
Mikä ihme keskustelu tämä on? Mitä hyötyä siitä on että täällä ihmiset sanovat yhdellä lauseella että kyllä olen. Kertokaa nyt sitten tarkemmin mistä on ollut kyse, eikä millään kännisen ihmisen vihjailutyylillä.
Manaaja paransi minut, demonit lähti. Sitku, mutku ja muittenvika. Oli siinä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme keskustelu tämä on? Mitä hyötyä siitä on että täällä ihmiset sanovat yhdellä lauseella että kyllä olen. Kertokaa nyt sitten tarkemmin mistä on ollut kyse, eikä millään kännisen ihmisen vihjailutyylillä.
Ymmärrän poittisi. Itsehän aikaisemmin kerroin, että ymmärrän riivauksen. Itse sanon/väitän, että riivaus on ihmisen (itsensä) tuotetta. Niin noh, niin se onkin, mutta kuinka vakuuttaa asiaa epäilevät onkin eri rasti.
olen työssäni nähnyt muutaman kerran vuosikymmenien aikana miten pahuus oikein "hohtaa" ihmisen olemuksessa, varsinkin silmissä ja kyse ei ole ollut huumeidenkäytöstä.
Itse en tietääkseni ole nähnyt, mutta youtubessa on videoita, missä ihmisistä ajetaan riivaajia ulos
Vierailija kirjoitti:
Monilla meistä uskosta osattomille on demonit ja henkivallat toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Esim pride väestä on voimakkaat demoniset henkivallat ,suuttuvat nimestä Jeesus. Myös monilla murhaajilla,pdofileilla on näitä henkiä, silmät yleensä sieluttomat ja tunteettoman, olen jopa nähnyt joillakin uskovilla käytöstä joka vastaa sitä käytöstä että ollaa kutsuttu ylimääräinen henkivallat elämään jonkun erittäin voimakkaan synnin muodossa. Kirjoitan tämän entisenä uskovana. Minussakin asuu henkivallat ja ne on tullut mm elokuvien ja sarjojen kautta varsinkin sellaiset elokuvat missä seksuaalisia kohtauksia ja voimakasta väkivaltaa.
Miksi luovuit uskosta? Palaa takaisin.
Olen nähnyt humalaisissa niitä. Ja ammatti- ihmiset jotka antavat pahan tulla läpi. Eivät estä sitä. Tietoinen ihminen voi estää pahan tuloa läpi. Kaikki kanavointi ja tunne ei ole riivaus, jos harkitaan mitä suusta pääsee ulos.