Oletko ikinä tavannut riivattua ihmistä?
Itse olen ollut muutaman kerran riivattu ja pahoittelen heille jotka tätä joutuivat todistamaan 🙏
Kommentit (38)
Kyllä. Joudun olemaan naisten kanssa tekemisissä ihan liian usein.
Vaihdevuotiset vihaiset eukot on kuin demoneita, ehkä ovat alttiimpia riivaukselle. Pitää ensikerralla näyttää ristiä ja heittää kylmää pyhää vettä niskaan.
Succubus, Incubus eli astraaliset seksuaaliloiset tarttuvat usein sodomian kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut ihmisen puolesta, joka oli mukana okkultismissa ja sanoi, ettei hänellä ole rauhaa, vaikka hän rukoili pelastusta. Minut pyydettiin paikalle, koska olen itsekin ennen uskoontuloani olut mukana okkultismissa. Näin heti hänen silmistään, että hänessä on jokin ylimääräinen henki, mutta en kertonut sitä hänelle itselleen. Rukouksen aikana hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja rukoilemisen jälkeen hän itse sanoi, että hän tunsi, että hänestä lähti jotain ulos suun kautta. Raamatun mukaan riivaajahenget tulevat ulos suusta.
Kristityillä on näitä kokemuksia.
Voihan sen noinkin itselleen selittää. Jälleen kerran todiste siitä että uskovaiset on mieleltään sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Succubus, Incubus eli astraaliset seksuaaliloiset tarttuvat usein sodomian kautta.
Kyllä. Kukaan vaan ei näitä asioita kerro.
Vaahteramäen Eemeli on laulun sanojen mukaan riivatun tenava. Muusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedättekö mistä se riivatuksi tuleminen johtuu?
Mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut ihmisen puolesta, joka oli mukana okkultismissa ja sanoi, ettei hänellä ole rauhaa, vaikka hän rukoili pelastusta. Minut pyydettiin paikalle, koska olen itsekin ennen uskoontuloani olut mukana okkultismissa. Näin heti hänen silmistään, että hänessä on jokin ylimääräinen henki, mutta en kertonut sitä hänelle itselleen. Rukouksen aikana hän purskahti vapautuneeseen itkuun ja rukoilemisen jälkeen hän itse sanoi, että hän tunsi, että hänestä lähti jotain ulos suun kautta. Raamatun mukaan riivaajahenget tulevat ulos suusta.
Kristityillä on näitä kokemuksia.
Voihan sen noinkin itselleen selittää. Jälleen kerran todiste siitä että uskovaiset on mieleltään sairaita.
Jännä, et just uskovaisilla on näitä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedättekö mistä se riivatuksi tuleminen johtuu?
Mielenterveysongelmista.
Esimerkiksi alkoholisteilla alkoholin vähitellen liuottama, pahoin vaurioittama, ihmistä suojaava aurakenttä on tällöin täynnä kookkaita aukkoja. Nämä ns. repeämät ovat demonihengille helppoja kiinnittymisportaaleja.
Kerran eräällä kurssilla tuli vastaan vähän kummallinen tyyppi, oli uskossa ja sillä oli aina sellainen tyhjä nukkemainen tuijotus. Yhdellä videolla myös näkyi aika riivatun oloinen henkilö joka oli jotain soihtukulkuetta vastustamassa ja siellä vailla järjen häivää kirkui jotain nat seista.
Ainoa apu on Kristus!! Hän voitti pimeyden vallat ja voimat!
Ei ole semmoista kuin riivattu ihminen. On vain sairaita ihmisiä.
Monilla meistä uskosta osattomille on demonit ja henkivallat toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Esim pride väestä on voimakkaat demoniset henkivallat ,suuttuvat nimestä Jeesus. Myös monilla murhaajilla,pdofileilla on näitä henkiä, silmät yleensä sieluttomat ja tunteettoman, olen jopa nähnyt joillakin uskovilla käytöstä joka vastaa sitä käytöstä että ollaa kutsuttu ylimääräinen henkivallat elämään jonkun erittäin voimakkaan synnin muodossa. Kirjoitan tämän entisenä uskovana. Minussakin asuu henkivallat ja ne on tullut mm elokuvien ja sarjojen kautta varsinkin sellaiset elokuvat missä seksuaalisia kohtauksia ja voimakasta väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan tuo kerrostalon 2 kerroksessa majailee eli olen
Tunnetko minut jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vaahteramäen Eemeli on laulun sanojen mukaan riivatun tenava. Muusta en tiedä.
Eli Eemelin isä ja/tai äiti oli se riivattu?
Voihan sitä näinkin sanoittaa. Jos taas haluaa ymmärtää rehellisesti asioita niin tulisi myös puhua rehellisesti.