Kansanedustaja Anna Kontula kannattaa avoimesti hamasin iskua
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo akka on sekaisin kuin seinäkello.
Purra akka on sekaisin. Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Purran kannatus romahti vaaleissa 48% ja Halla-ahon kannatus romahti peräti 69%. Nauretaan yhdessä heillä. 🤣🤣🤣🤣🤣,,,
Vierailija kirjoitti:
Kontulalla on hyvät utareet, mutta siihen ne hyvät asiat valitettavasti loppuukin.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Tontti hyväksyy Israelin kansanmurhan ja Ukkola persujen ra#ismin.
Ei Jarkko hyväksy israelilaisten murhaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommunistit kannattavat ja ihannoivat hamasia.
Mihin tuo käsitys perustuu? Aika rohkea yleistys.
Ei lainkaan rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Jarkkoa ihan järkevänä kaverina, mutta nyt hän kyllä päästelee sakeita sammakoita.
Miksi ette hyväksy Kontulalta samaa retoriikkaa, jota Halla-aho käyttää?
Ei suostu lähtemään mukaan noihin toimittajien tuomitsemisleikkeihin. Ei liity asiasisältöön mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Jarkkoa ihan järkevänä kaverina, mutta nyt hän kyllä päästelee sakeita sammakoita.
Hyväksyt siis israelilaisten murhaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli järkiinsä asuttuaan hetken Israelissa.
Ap, miksi valehtelet?
Kontula kieltäytyy vastaamasta kysymykseen ja sanoo että "Mä en tuomitse kaikkea väkivaltaa yksiselitteisesti"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cb675ccd-b190-4da1-9fc4-f654d763b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyt siis israelilaisten murhaamisen.
Voitko osoittaa sen kohdan, jossa sanotaan noin?
Vasemmistolaiset ovat sairasta sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula tykkää näistä joiden agendana on vain vääräuskoisten tappàminen. Näähän tykkää mestata eläviä tyttöjä ja naisia, ensin tietysti ráiškaa kaikkiin mahdollisiin reikiin ja kiduttaa muutoinkin. Kontula on hyvä ja lähtee sinne tutustumaan toimintaan.
Kontula tuskin kommunistina on uskovainen ollenkaan. Siksi juttusi "vääräuskoisten tappámisesta" ei osu maaliinsa. Uskonnottomalle ihmiselle mikään uskonto ei ole "väärä" vaan kaikki samanlaista harhaista horinaa pikkuisen eri paketissa.
Ateistia ei muiden uskonnot kiinnosta. Karl Marx oli saatananpalvoja ja track record tämän mulkeron ideologialla on sen mukainen. Jos haluaa tuhota kristinuskon, niin kai silloin on puolensa valinnut?
Pitäisikö hieman tutustua Karl Marxin ajatteluun ennen kuin tulee päästelemään tuollaisia aivosuhnuja. Jos tuntisit edes pääpiirteittäin Marxia, niin tietäisit, ettei Marx puhunut kristinuskon tuhoamisesta eikä hänen mukaansa kristinuskoa edes tarvitse tuhota vaan uskonto tuhoutuu vääjäämättä tuotantosuhteiden muuttuessa.
Tuliko yllätyksenä vihervasemmiston ideologia? Turvallisuudella tai suomalaisilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä vihervasemmiston ideologia? Turvallisuudella tai suomalaisilla ei ole väliä.
Mikä ihme on "viheravasemmiston ideologia"? Vihreät on yksi poliittinen ryhmittymä, ja Vasemmisto on toinen. Näillä on omat poliittiset ohjelmansa. Mutta niiden lisäksi ei ole mitään vihervasemmiston ideologiaa. Rakentelet nyt omassa päässäsi jonkinlaisen olkiukon, johon haukuntasi kohdennat, mutta sillä ei ole vastinetta todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on "viheravasemmiston ideologia"? Vihreät on yksi poliittinen ryhmittymä, ja Vasemmisto on toinen. Näillä on omat poliittiset ohjelmansa. Mutta niiden lisäksi ei ole mitään vihervasemmiston ideologiaa. Rakentelet nyt omassa päässäsi jonkinlaisen olkiukon, johon haukuntasi kohdennat, mutta sillä ei ole vastinetta todellisuudessa.
Vihervasemmiston ideologia on intersektionalismi.
Vierailija kirjoitti:
Anna on fiksu ja kaunis.
HAHAH, ei kumpaakaan, puusilmä, kumikorva!!!🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tuomari. Olen poliitikko, Kontula sanoo.
Kontulan mielestä keskustelu väkivallan tuomitsemisesta on aivan naurettavaa.
Minä en tuomitse kaikkea väkivaltaa yksiselitteisesti.
Vasemmiston edustaja sanoo hiljaisen osan ääneen: Tietty väkivalta on hyväksyttävää. Siis se, mitä oma puoli tekee.
Otapa lääkkeet. Nettivinkattu kunnianloukkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulalla on hyvät utareet, mutta siihen ne hyvät asiat valitettavasti loppuukin.
🤮
Sinussa ei ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette hyväksy Kontulalta samaa retoriikkaa, jota Halla-aho käyttää?
Ei suostu lähtemään mukaan noihin toimittajien tuomitsemisleikkeihin. Ei liity asiasisältöön mitenkään.
Koska perusnat sit on kaksinaismoralisteja ja kyvyttömiä itsereflektioon.