Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20620)

Vierailija
16521/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin muuten paljastaa, että jos googlaa Karf Paananen, ainakin minun hakukoneeni antaa tulokseksi juuri tuon jutun, josta ei-mitään-mistään-koskaan-kuullutkaan-ystävämme väitti Paanasten löytyvän :)

T. Palstamammadekkari

Valheella on lyhyet jäljet, hätävalheella vielä lyhyemmät 😀

Lähettäkää sieltä seurakunnasta joku hieman skarpimpi tyyppi tänne seuraavaksi, kiitos! Tosin, jos tarkoitus oli iskostaa Paanasten nimi palstamuistiin, tehtävä voidaan katsoa onnistuneesti suoritetuksi. 

Vierailija
16522/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin muuten paljastaa, että jos googlaa Karf Paananen, ainakin minun hakukoneeni antaa tulokseksi juuri tuon jutun, josta ei-mitään-mistään-koskaan-kuullutkaan-ystävämme väitti Paanasten löytyvän :)

T. Palstamammadekkari

Valheella on lyhyet jäljet, hätävalheella vielä lyhyemmät 😀

Lähettäkää sieltä seurakunnasta joku hieman skarpimpi tyyppi tänne seuraavaksi, kiitos! Tosin, jos tarkoitus oli iskostaa Paanasten nimi palstamuistiin, tehtävä voidaan katsoa onnistuneesti suoritetuksi. 

Ihan aidosti erehdyin, mutta olisi nyt kohtuullista kuulla, mistä seurakunnasta kuvittelette minun olevan,  ja ihan totta, pankaa vähän jäitä hattuun.  Se viilentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16523/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Palstamammadekkari

Tämä on luultavasti AI:n tekosia. Gemini yhdistelee sanoja todella mystisesti. Metatiedoista ei tätä yhteyttä löydy.

Vierailija
16524/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Karoliina Karfin pillu minkä teit

Vierailija
16525/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taso sitten tänään.  Puuttuu vain lammashuutelija ja psyk. sairaanhoitaja.

Vierailija
16526/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Voihan Karoliina Karfin pillu minkä teit

Karoliinan pillu tarvitsee 15000 panon huollon
Jakoremmi vaihtoon

Vierailija
16527/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäääääääää
Lammas täällä.

Vierailija
16528/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16529/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paanaset ovat vanhurskaisia hyviä ihmisiä.
Älkää sekoittako heitä outoihin kriminaaleihin

Vierailija
16530/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Paanaset ovat vanhurskaisia hyviä ihmisiä. Älkää sekoittako heitä outoihin kriminaaleihin

Ovatko Tommy ja Karoliina Karf siis outoja kriminaaleja? Näinkö heidät tällä hetkellä nähdään rauhansanalaisten piireissä?

Vierailija
16531/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Paanaset ovat vanhurskaisia hyviä ihmisiä. Älkää sekoittako heitä outoihin kriminaaleihin

Ovatko Tommy ja Karoliina Karf siis outoja kriminaaleja? Näinkö heidät tällä hetkellä nähdään rauhansanalaisten piireissä?

Tarkoitan näitä rikollisia lammashihhuleita

Vierailija
16532/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että suhtaudut noin aggressivisesti mokaani.  Sanon suoraan, että nyt teillä mopo keulii ja reilusti keuliikin.   Olette varmaan jotakin kilpailevaa hihheliporukkaa, josta ei eteläntyttö oikein mitään ymmärrä.  Sorry siitäkin.

Hei, tämä on anonyymi keskustelupalsta. Ei täällä tarvitse alkaa kutsua itseään "etelän tytöksi", jos tekee rehellisen mokan. Ei kukaan ole kiinnostunut näistä viesteistä (mahdollisesti poliisia lukuunottamatta, ja he kyllä sen ip:n sijainnin selvittävät). 

Vierailija
16533/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä vanhurskas, hyvä ihminen? Miksi tuomitset, vaikka sinut tullaan tuomitsemaan?

Vierailija
16534/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Paanaset hyvin tunnet, niin kerropa, kuka oli Jukka Paanasen edeltäjä LYRS:in lähetysjohtajana? Ei välttämättä suoraan ennen, mutta ainakin tuossa 2010-luvun taitteessa. Ja olisiko tämä ihminen rauhallinen, jos ajattelisi tyttärensä ja tämän lapsien olevan "outojen kriminaalien" käsissä?

Vierailija
16535/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että suhtaudut noin aggressivisesti mokaani.  Sanon suoraan, että nyt teillä mopo keulii ja reilusti keuliikin.   Olette varmaan jotakin kilpailevaa hihheliporukkaa, josta ei eteläntyttö oikein mitään ymmärrä.  Sorry siitäkin.

Hei, tämä on anonyymi keskustelupalsta. Ei täällä tarvitse alkaa kutsua itseään "etelän tytöksi", jos tekee rehellisen mokan. Ei kukaan ole kiinnostunut näistä viesteistä (mahdollisesti poliisia lukuunottamatta, ja he kyllä sen ip:n sijainnin selvittävät). 

En tajua apinan raivoasi.  Jos olet Paanasia, pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa, jos et, olen ihan ulalla.  En ole minkään sortin lahkolaisia, ihan tavallinen seurakuntalainen etelästä, mutta mitäpä se kenellekään kuuluu.   Miksi uhkailet poliisilla?  Mitä ihmettä olen tehnyt?

Vierailija
16536/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä täällä. Ja minulla on takuulla isompi kuin Paanasella. Psyk.sh.

Vierailija
16537/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä täällä. Ja minulla on takuulla isompi kuin Paanasella. Psyk.sh.

Isompi porkkana takalistossani, naturellement. Psyk.sh.

Vierailija
16538/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Palstamammadekkari

Tämä on luultavasti AI:n tekosia. Gemini yhdistelee sanoja todella mystisesti. Metatiedoista ei tätä yhteyttä löydy.

Hmm. Minulla DuckDuckGo ja tekoälyn pitäisi olla säädettynä pois käytöstä. Mutta mistä näitä tietää. 

Sama dekkarimamma

Vierailija
16539/20620 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵🎵🎵

Minä olen Jukka Paananen

ja kadonneita perheitä kätke en!

Jos minä kätkenen,

en ole minä Paananen.

🎵🎵🎵

Vierailija