Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20694)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel määrää Yhdysvaltoja tällä hetkellä.
Niin koska Epstein oli työssä ja toimessa tai se edusti tuota organisaatiota joka keräsi kiristysmateriaalit.
Eilen psyk.sh alias sh. yritti paskoa ketjun poistoon länkyttämällä montasivua kuvitteellisesta ammatistaan. Yritetäänkö tänään siis Israelin ja Epsteinukkä kääntää keskustelu pois Krafeista?
Ketju on Karfeista, ei Krafeista. Olet väärässä ketjussa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ja myy kaikki mitä sinulla on ja seuraa minua sanoi Jeesus. Siinä opas rikkaimpaan elämään ikinä. Maailmassa on vaan mammonaa ja petosta. Ne eivät tee onnellisiksi.
Teepä oma ketju Jeesukselle. Suomessa laki kieltää lasten pahoinpitelyn ja vapaudenriiston, vaikka kuinka vanhemman mielestä kylmässä tuvassa ämpäriin paskominen olisi se paras tapa seurata Jeesusta.
Taasko sinä unohdit ottaa lääkkeesi? Kotiin nyt sieltä ulostekasasta, hopi hopi. t. äiti
Voihan olla, että emme tule enää kuulemaan tästä tapauksesta? Oikeudenkäyntiä ei voida pitää ilman heitä? Karfien oli tarkoitus kertoa jotain julkisuuteen, mutta ei ole kuulunut siitäkään mitään.
Onkohan koko perhe kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ja myy kaikki mitä sinulla on ja seuraa minua sanoi Jeesus. Siinä opas rikkaimpaan elämään ikinä. Maailmassa on vaan mammonaa ja petosta. Ne eivät tee onnellisiksi.
Tosi on. Jeesus opetti tärkeitä asioita ja oli loistava puhuja: muistakaapa nyt vaan tarkkaan sitäkin kohtaa Raamatusta, jossa puhutaan jotakin myllynkivestä.
Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Onneksi Karfit välttävät tätä yliseksualisoitua yhteiskuntaa, anaaliporkkanakouluja ja koiranaamarikulkueita kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä katsomassa vaikkapa Keski-Euroopan kirkkoja. Ei maallista mammonaa näkyvissä? Ja kirkon "johtajat" saarnaavat, että eläkää köyhyydessä, se on rikkaampaa elämää.
Mitä tekemistä Keski-Euroopan kirkoilla on Karfien kanssa? Karfit noudattavat Jeesuksen oppeja. Keski-Euroopan kirkot eivät, eikä vauhkoamisen määrästä päätellen myöskään tämän ketjun mammalauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä katsomassa vaikkapa Keski-Euroopan kirkkoja. Ei maallista mammonaa näkyvissä? Ja kirkon "johtajat" saarnaavat, että eläkää köyhyydessä, se on rikkaampaa elämää.
kyllä se kirkko on aikamoiset määrät mammonaa kerännyt ja on kirkossa kyllä ollut aikamoisia pedofiiliskandaalejakin. Pohjaton kun papin pussi, on Suomessakin tunnettu kansanviisaus.
Kirkko ja Jeesus ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kirkko , miksi annoitte asian valua näin pahaksi ettekä auttaneet perhettä? Mihin sitä diakoniaa tehdään oikein? Jonnekin kaukosaarilleko? Jotta saatte itse matkan sinne niitä kolmea tönöänne varten. Te juoksette miljoonillanne käännyttämässä maailman saarillakin saadaksenne yhden käännynnäisen mutta ette näe oman perheenne hätää.
Kaikilla muilla näyttää olevan vastuu perheen asioista paitsi sen vanhemmilla. Erikoinen ajattelutapa.
Kaikilla näyttää olevan myös vastuu muslimien asioista, heidän kotoutumisestaan, ruokkimisestaan, majoittamisestaan, tv:n toimivuudestaan, kaikesta. Se on ihan tavallista nykyään.
>>On se mustavalkoinen tuo teidän maailmankuvanne. Tuoltako se maailma näyttää kun sitä pimeästä perunakuopasta katselee? Tuollaisen näkemyksen pönkittämiseksi sitä kotikoulua taidetaan tarvita. Opettele lukemaan. Tekstissä oli paljon muutakin kun se rusketuksen vertailu.<<
Oli. Keskiasteen koulu ja ylioppilaskirjoitukset. Ja mansikat. Ilman niitä Jeesus ja hänen seuraajansa itkevät murheellisina! 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Jeesus opetti tärkeitä asioita ja oli loistava puhuja: muistakaapa nyt vaan tarkkaan sitäkin kohtaa Raamatusta, jossa puhutaan jotakin myllynkivestä.Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Onneksi Karfit välttävät tätä yliseksualisoitua yhteiskuntaa, anaaliporkkanakouluja ja koiranaamarikulkueita kuin ruttoa.
Tältähän se maailma näyttää, kun sitä perunakuopasta käsin katselee. Ota nyt jo se porkkana pois sieltä pakoputkestasi, ei oikein tyylillisesti sovi yhteen noiden raamatunlauseiden kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kirkko , miksi annoitte asian valua näin pahaksi ettekä auttaneet perhettä? Mihin sitä diakoniaa tehdään oikein? Jonnekin kaukosaarilleko? Jotta saatte itse matkan sinne niitä kolmea tönöänne varten. Te juoksette miljoonillanne käännyttämässä maailman saarillakin saadaksenne yhden käännynnäisen mutta ette näe oman perheenne hätää.
Kaikilla muilla näyttää olevan vastuu perheen asioista paitsi sen vanhemmilla. Erikoinen ajattelutapa.
Kaikilla näyttää olevan myös vastuu muslimien asioista, heidän kotoutumisestaan, ruokkimisestaan, majoittamisestaan, tv:n toimivuudestaan, kaikesta. Se on ihan tavallista nykyään.
Niin on, kaikilla suomalaisilla pitää olla samat mahdollisuudet uskontoon ja ihonväriin katsomatta. Ja muista sinä pappipersu vaan sitä tarinaa laupiaasta samarialaisesta, äläkä aina kadehdi muita ja lietso eripuraa.
Karfien "leijonaemon" isä on siis joku suurvelho tässä lahkossa, ja tästä mainitseminen tuntuu osuvan hermoon, kun spämmäys lähtee heti käsistä lapsiin rikoksensa kohdistavien puolustajien toimesta.
https://vintti.yle.fi/yle.fi/blogit.yleradio1.yle.fi/markkuheikkinen/on…
"Pietarsaaressa, ruotsinkielisessä Rauhan Sana lestadiolaisseurakunnassa lestadiolaisjohtajan ympärille kasvoi omanlaisensa sisäpiiri, joka salli saarnaajan käyttää 1970-80-luvuilla jatkuvasti seksuaalisesti hyväkseen 11 lapsenlastaan, jotka kaikki olivat poikia. Näyttää siltä, että tässä hengellisessä yhteisössä lasten vanhemmat suojelivat mieluummin uskonnollista johtajaansa, isäänsä kuin omia lapsiaan."
" Skutnäsin ruotsinkielisen Rauhan Sana -lestadiolaisseurakunnan nykyinen hallituksen puheenjohtaja Jan-Eerik Sundqvist ei pidä insestistä kiinni jäänyttä saarnaajaa suojelleiden aikuisten erottamista tarpeellisena seurakunnassaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tommy-ja-karoliina-saivat-tuta-koti…
Tämän jutun perusteella kuulostaa törkeältä toiminnalta viranomaisilta, nämä viranomaiset sinne vankilaan kuuluu.
Minustakin tapaus on melkoinen mysteeri. Voisikohan tässä olla kyseessä kahden herätysliikkeen välinen taisto? Pietarsaaren seudulla on ainakin esikoisia ja babtisteja.
Mikäli jompikumpi Karfeista on kääntynyt puolisonsa uskoon, se saattaisi selittää entisten uskonveljien toimia ja myöskin välirikkoa lapsuuden perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viranomaiset aliarvioivat pahasti kohteekseen valitsemansa perheen kyvyt ja voimavarat. Tässä sitä nyt ollaan. Täysin mahdotonta saada tätä tapausta päättymään tavalla, joka saisi viranomaiset näyttämään asiallisilta tai edes ammattitaitoisilta. Ei muuta kuin keksimään lisää syytteitä. Missä vaiheessa saatananpalvonta otetaan mukaan?
Puriko ja hakkasko ne poliisit lapsia, vai menikö toisin päin? Jos mun oma muksu puristi ja hakkasi viranomaisia, nii antaisin viedäkin avun piiriin. Eihän se nyt tervettä ole.
Silloin, kun taistellaan hengenhädässä, otetaan kaikki mahdolliset keinot käyttöön, myös pureminen.
Vierailija kirjoitti:
>>On se mustavalkoinen tuo teidän maailmankuvanne. Tuoltako se maailma näyttää kun sitä pimeästä perunakuopasta katselee? Tuollaisen näkemyksen pönkittämiseksi sitä kotikoulua taidetaan tarvita. Opettele lukemaan. Tekstissä oli paljon muutakin kun se rusketuksen vertailu.<<
Oli. Keskiasteen koulu ja ylioppilaskirjoitukset. Ja mansikat. Ilman niitä Jeesus ja hänen seuraajansa itkevät murheellisina! 😪
Ulvo mitä ulvot, Jeesuksen itku on omaa kuvitelmaasi. Suomessa on laki, jonka mukaan lapsista on huolehdittava. Jeesusta ei mainita.
Luulisi, että pahoinpitelemättä jättäminen olisi aivan minimi, mutta ei, täällä ihailette lasten kaltoinkohtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, kaikilla suomalaisilla pitää olla samat mahdollisuudet uskontoon ja ihonväriin k
Kaikilla suomalaisilla totta kai. Muulle maailmalle Suomi ei ole velkaa yhtään mitään. Mikä siinä on, että kun muslimeja täytyy hyysätä, se on ok. Jos kyse on kristityistä, se ei yhtäkkiä olekaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>Jeesus on ollut todnäk n 140cm pitkä, karvainen tumma mies. Kuten n. 2000 vuotta sitten oli tapana.<<
Mitä väliä? Pointti on, että hän tuskin vertaili rusketustaan kavereidensa kanssa tai piti sitä tärkeänä onnensa kannalta. Naurettava ajatuskin.
En tiedä, mihin tällä viitataan, mutta aurinko on tärkeä kaikille, etenkin kasvalle lapselle. Autistilapsien määrä on yliedustettu huivipäämusliminaisilla, koska heidän d-vitamiinitasonsa ovat puutteelliset (oletus syyksi).
Toinen syy, aivan tutkitusti, on serkusavioliittojen yleisyys - mikä kotimainen uskonlahko tulee mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrian puolella ei pidetä lastensuojelusta, taikka tarkemmin heidän ylimielisestä käyttäytymisestä. Eräs kollegani totesi kerran näin. "Sen minkä psykiatria koittaa vaivalla korjata, sen lastensuojelu koittaa kaikin keinoin tuhota". En tiedä kuinka laajasti psykiatrian puolella ajatellaan näin. Tiedän ainoastaan mitä täällä suunnassa ajatellaan. Psyk.sh.
Kas psykiatrisen sairaalan hoidokki on ketjussa taas "sattumalta", kun tulin vilkaisemaan.
Olen täällä. Sairastan skitofrenia paranoidicaa. Minulla on jatkuvasti deluusioita sekä merkityselämyksiä. Lisäksi minulla depressio mentalis gravis, eli syvä kliininen depressio. Edes ECT-hoito ei auttanut. Olen tällä hetkellä avoimen psykoottinen. Toivottavasti klotsapiinilääkitys auttaa. Minulla on siis hoitoresistentti skitsofrenia. Psyk.sh.
Hoida pääsi kuntoon jossakin muualla kuin vauvapalstalla, please.
Olen täällä. Sairastan skitofrenia paranoidicaa. Minulla on jatkuvasti deluusioita sekä merkityselämyksiä. Lisäksi minulla depressio mentalis gravis, eli syvä kliininen depressio. Edes ECT-hoito ei auttanut. Olen tällä hetkellä avoimen psykoottinen. Toivottavasti klotsapiinilääkitys auttaa. Minulla on siis hoitoresistentti skitsofrenia. Psyk.sh.