Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon kuolla koska elämäni on todella turhaa

Vierailija
16.11.2025 |

Ihan tosi. Ei minulla ole ketään tai mitään. Jotenkin en vain osaa tätä elämää. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se vasta turhaa onkin kun kuolee. Ikuinen olo matojen seassa maan alla. Ei kiitos

Vierailija
2/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tilaisuus tehdä jotain ihanan turhaa ja omasta mielestä kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että monella on samanlaisia ajatuksia. Nykymeno on jotenkin sellaista, että se masentaa omilla aivoillaan ajattelevan rauhantahtoisen ihmisen. Kunpa saataisiin yhtenäiskulttuuri takaisin. 

Vierailija
4/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tilaisuus tehdä jotain ihanan turhaa ja omasta mielestä kivaa.

Olin juuri vuoden kuntoutustuella. Tein kaikkea turhaa ja kivaa, luonnossa istuin paljon. Palasin töihin. Se on ihan sama missä olen tai mitä teen. Tiedä miksi en vain löydä paikkaani. 

-ap

Vierailija
5/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, toistat koko ajan samoja asioita? Kokeile nyt hyvä ihminen jotain täysin erilaista elämäntyyliä ennen kuin kuolemaa alat suunnitella.

Vierailija
6/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, toistat koko ajan samoja asioita? Kokeile nyt hyvä ihminen jotain täysin erilaista elämäntyyliä ennen kuin kuolemaa alat suunnitella.

Olen muuttanut ihan kaiken ihmisiä ja elämäntapoja myöten, kaupunki, työ kaikki. On elämä huomattavasti parempaa mutta olen silti aika hukassa. Varmaan yleinen kokemus mutta ahdistavaa kun en tiedä missä pitäisi olla ja milloin. Pelkään, että olenko oikeassa paikassa. 

-ap

Vierailija
7/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuttanut ihan kaiken ihmisiä ja elämäntapoja myöten, kaupunki, työ kaikki. On elämä huomattavasti parempaa mutta olen silti aika hukassa. Varmaan yleinen kokemus mutta ahdistavaa kun en tiedä missä pitäisi olla ja milloin. Pelkään, että olenko oikeassa paikassa. 

-ap

Kaikki paikat ovat usein yhtä oikeita tai vääriä. Oikea paikka on mielentila, ei se itse paikka. Voimia, ap!

Vierailija
8/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että olet työssä. Mene juttelemaan työterveyteen. Nuo tuollaiset tuntemukset ovat kyllä todella yleisiä. Ja ihan ymmärrettävää jos olet tehnyt isoja muutoksia, ettei kaikki heti loksahda kohdilleen, vaatii aikaa ja sopeutumista.

Vierailija
9/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että Ilkka on vielä turhempi. 

Vierailija
10/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet? 

Vierailija
11/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta muita, omat, usein täysin turhat ja itsekkäät murheet unohtuvat 

Vierailija
12/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit että olet työssä. Mene juttelemaan työterveyteen. Nuo tuollaiset tuntemukset ovat kyllä todella yleisiä. Ja ihan ymmärrettävää jos olet tehnyt isoja muutoksia, ettei kaikki heti loksahda kohdilleen, vaatii aikaa ja sopeutumista.

Vai vielä työterveyteen. Eivät ota vakavasti vaan sieltä tulet entistä masentuneempana ja luovuttaneena takaisin. Ei koskaan yhdenkään lanttumaakarin tai vastaavan luo vapaaehtoisesti.

Eivät ymmärrä, eivät välitä. Olet heille kuin koeläin, jota he tökkivät neuloilla ja tarkkailevat reaktioitasi. Paskaa.

Vierailija
13/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolet, hyvää matkaa. Jos et, muista tänne kertoa, miksi epäonnistuit asiassa, muuten joku vielä mokaa samassa kuten sinäkin, siksi juuri kokemusten kerronta on tärkeää.

Vierailija
14/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pää pystyyn nyt. Mullan alla on aikaa maata ikuisuus. Ole täällä nyt ja katso mitä tulee ja kuinka sun elämässä kävi.

Joskus on siipi maassa pahasti , mutta ei kannata luovuttaa. 

Vierailija
15/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene enää juttelemaan kenellekkään. Olen saanut jo valtavan paljon apua. Minun täytyy itse pärjätä tai olla pärjäämättä. En jaksa enää yhtäkään masennusta enkä anna tämän mennä siihen pisteeseen. Kuolema on onneksi vaihtoehto sitten jos en vain jaksa tätä elämää mutta yritän vielä jotenkin keksiä mikä olis se oma suunta. Tuntuu vain niin orvolta ja eksyneeltä olla täällä, se harmittaa välillä kun kuitenkin yrittää näillä eväillä parhaansa mitä on. - ap

Vierailija
16/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sisäistä rauhaa niin vaikka muuttaisit elämäsi täysin niin ei se poista sisäistä ahdistusta.

Vierailija
17/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sieluasi oikeistolle niin pärjäät elämässä.

Vierailija
18/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Keski-Suomessa?

Vierailija
19/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Keski-Suomessa?

En asu. - ap

Vierailija
20/34 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat ja lopetankin itseni, kunhan vanhemmasta aika jättää.