Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20696)

Vierailija
13841/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jo kuvitella miten nuo hullut odottavat voivansa oikein nöyryyttää ja hakata uskovaisuuden ulos koko Karfin perheestä ja hajottaa koko suvun loput rippeetkin. Ja kaikki tehdään määkien parentaalisella äänellä "kaikkien parhaasta". Helvetti miten tämä on sairasta!

Olisiko lähellä joku uskonveli, jonka voisit kutsua juttelemaan, kun näin ahdistaa? 

Minä lähetän sinulle pari Jehovaa. Vai halautko morkkua?

Vierailija
13842/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhuleilla on tapana muutenkin uskonnon varjolla kohdella lapsiaan huonosti. Omasta mielestään eivät ole koskaan väärässä vaan yhteiskunta on. Onneksi maailma ei pyöri heidän mukaansa. Nyt vain toivotaan, että poliisi löytää perheen nopeasti ja vanhemmat saavat kunnon linnatuomion lapsiin kohdistuneista rikoksista. Pahuus kukoistaa.

Stereotypia. Lestadiolaiset kasvattavat lapsensa ihan hyvin. Tosin kasvatus on konservatiivisempaa kuin nykyisillä viherwokettajilla, mutta sitä ei nykyiseen maailmanaikaan voi pitää paheena.

Eivät kasvata kuin pari vanhinta tyttöä, joiden vastuulla on jatkossa nuoremmat sisarukset. Enimmäkseen lapset ovat Herran hallussa. Jos lapsi kuolee tai sairastuu, se on Herran tahto, eikä Herran tahtoa saa kyseenalaistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13843/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Karfien lapsilla suksia tai polkupyörää?  Osaavatkohan Karfien lapset uida?  Miten mahdettiinkaan viettää juhannusta?  

Hyvin ihmiskunta pärjäsi ilman kaikkia noita n 6000 v ennen tätä niin jospa nytkin nuo lapset. Se sijaan he oppivat perhe elämästä, sosialisoivat toistensa kanssa ja oppivat ympäröivästä yhteiskunnasta miksi Suomi on tullut: fasistivaltioksi. Ne ovat kokemuksia joita sinulla ei ole. 

Nykyihmisen historia ulottuu noin 300 000 vuoden päähän. 

Kottikoulua käyvien oppimisen seurantaa pitäisi totisesti kiristää radikaalisti. 

Vierailija
13844/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tällä tapauksella olla mitään yhteyttä Jaana Kavoniuksen katoamiseen? Jaanahan on pidettävä tavattaessa 

Keisseillä ei ole juuri mitään yhteistä. Jaanan lapset ovat isänsä hoidossa. Vain Jaanaa etsitään, tosin ei kovin aktiivisesti. Hän ei ole hengenvaarallinen. Hän on käyttänyt vain sanan säilää, josta syystä syytetään kunnianloukauksista lähinnä virka"mafiaa" kohtaan. Kunnianloukkauksista osa on törkeitä ja niitä on runsaasti. Jaanahan on Totuuspuolue r.p.: puheenjohtaja ja juristi.

Vierailija
13845/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Karfien lapsilla suksia tai polkupyörää?  Osaavatkohan Karfien lapset uida?  Miten mahdettiinkaan viettää juhannusta?  

Hyvin ihmiskunta pärjäsi ilman kaikkia noita n 6000 v ennen tätä niin jospa nytkin nuo lapset. Se sijaan he oppivat perhe elämästä, sosialisoivat toistensa kanssa ja oppivat ympäröivästä yhteiskunnasta miksi Suomi on tullut: fasistivaltioksi. Ne ovat kokemuksia joita sinulla ei ole. 

Ihan järjetöntä ihannointia sairaasta perheestä. Piilottelevat ja pakenevat ristiin rastiin suomea ja ehkä ulkomaitakin. Jos he haluaisi muutosta yhteiskuntaan, niin eikö kannattaisi tulla piilosta ja antaa haastatteluita. Osallistua itse politiikkaan ja vaikuttaa sitä kautta muutoksiin.

Siellä on Amazonin viidakossa ja Sentilleillä sinulle kokonaisia populaatioita elossa, vai onko nekin sairaita. Saattavat olla jälleen ainoita jotka osaavat selvitä tulevista posautuksista maapallolla.

Annan sulle vähän virikkeitä lasikoppiin. Että osaisit ajatella hiukan boksistasi yli.

Vierailija
13846/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille. Minulla oli eilen raskas ja huono päivä. Tyttäreni sai toissapäiväni syöpädiagnoosin ja se vaikutti käyttäytymiseeni ketjussa. Piruilin ketjussa melkoisesti koko päivän. Jostain syystä pakenin asiaa tähän ketjuun. En tiedä miksi olin niin ilkeä, koska kukaan tässä ketjussa tuskin on syyllinen asiaan. Olen vain nyt vihainen koko maailmalle. Koitan kommentoida jatkossa asiallisemmin. Toki jatkan myös väiittelyä, mutta koitan tehdä sen asiallisemmin. Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti en loukannut ketään pahasti. Psyk.sh.

Vierailija
13847/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin väitetään?   Taisi vähän jo omatunto kolkuttaa?

Vihervassari luulee Jeesuksen olleen joku solariumn**keri joka haaveili amiksesta. Henkisyys on kuollut länsimaista, tähän on tultu. 

Taisi se Jeesus ja muutkin Raamatun kaverit aika tummia poikia olla, sieltä Lähi- idästähän he olivat kotoisin.  Henkisyys ja hengellisyys ovat ihmiselle tärkeitä asioita ja - mielen vapaus.  Ihminen tarvitsee kuitenkin myös yhteyttä toisiin ihmisiin.  Kukaan ihminen ei ole saari, kuten tunnettu ajattelija asian  muotoili.

Jeesuksen ihonväri on voinut olla kaikkea valkoisesta aika tummaan. Ihminen tarvitsee perheen ympärilleen. Jos et pidä ihmisinä omaa perhettä niin syytönhän minä olen.

Vierailija
13848/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyk sh on puhunut Karfeista tunnistettavasti vaikka kiistääkin. Kaikki on täällä tallella. Monella koneella.

Minähän jo kehoitin vinkkaamaan itsestäni poliisille. Toimi, äläkä jauha paskaa. Psyk.sh.

Oi olet ihan liekeissä 🔥 Ketjussa keskustellaan vain sinusta, sinusta, sinusta. Olet koko ketjun napa ja itse täydellisyys. Me muut kumarramme sinua.

Olen väittelyssä aina liekeissä. Nautin siitä enkä muista milloin olisin jäänyt toiseksi. Nyt jätän ketjun tämän illan osalta rauhaan ja nautin pari olutta. Psyk.sh.

Jäit eilenkin toiseksi ja tuollakin lauseella todistit itsesi luonnehäiriöiseksi.

Vierailija
13849/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmääjät saatu paikalle heti aamusta. 

Rauhan sanan pedofilia taitaa olla arka paikka? 

Vierailija
13850/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit hakivat lapset väkisin ja pahoinpidellen lapset kotoa huostaan. Kas kummaa vanhempia syytetään tämän takia lapsiin kohdistuneesta väkivallasta. Suomessa on virkamafia.

Jos on kykyä ajatella ja toimia toisin kuin lampaat niin joudut silmätikuksi. Tekemättä yhtään mitään väärää. Kyseisten lasten koulumenestys kotikoulussa oli hyvä.

Prinsessa Leiako se siellä kirjoittaa? Miten on omien asioidesi laita?

Tuo maininta virkamafiasta toi minullekin prinsessa Leian mieleen. Psyk.sh.

Vierailija
13851/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat sairaanhoitajaa?

Vierailija
13852/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari luulee Jeesuksen olleen joku solariumn**keri joka haaveili amiksesta. Henkisyys on kuollut länsimaista, tähän on tultu. 

Taisi se Jeesus ja muutkin Raamatun kaverit aika tummia poikia olla, sieltä Lähi- idästähän he olivat kotoisin.  Henkisyys ja hengellisyys ovat ihmiselle tärkeitä asioita ja - mielen vapaus.  Ihminen tarvitsee kuitenkin myös yhteyttä toisiin ihmisiin.  Kukaan ihminen ei ole saari, kuten tunnettu ajattelija asian  muotoili.

Jeesuksen ihonväri on voinut olla kaikkea valkoisesta aika tummaan. Ihminen tarvitsee perheen ympärilleen. Jos et pidä ihmisinä omaa perhettä niin syytönhän minä olen.

Riittääkö ihmiselle pelkästään oma perhe?  

Vierailija
13853/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on ollut todnäk n 140cm pitkä, karvainen tumma mies. Kuten n. 2000 vuotta sitten oli tapana. 

Vierailija
13854/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille. Minulla oli eilen raskas ja huono päivä. Tyttäreni sai toissapäiväni syöpädiagnoosin ja se vaikutti käyttäytymiseeni ketjussa. Piruilin ketjussa melkoisesti koko päivän. Jostain syystä pakenin asiaa tähän ketjuun. En tiedä miksi olin niin ilkeä, koska kukaan tässä ketjussa tuskin on syyllinen asiaan. Olen vain nyt vihainen koko maailmalle. Koitan kommentoida jatkossa asiallisemmin. Toki jatkan myös väiittelyä, mutta koitan tehdä sen asiallisemmin. Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti en loukannut ketään pahasti. Psyk.sh.

Paskaa aamua spämmääjälle. 

Tyttärelläs mikään ole, ja oot nii psykoottinen sairaanhoitaja, että lapses olis otettu huostaan syystäkin ajat sit. Tuskin sulla kyllä on lasta. 

Oot sumuttanut sen verran menee täällä monta päivää, että selitykses on säälittävä. Valehtelet aika vakavista asioista. 

Tee palvelus, ja mene ulos. Täällä kukaan jaksa tota sumutusta. 

Ps. Haise v*tulle, ja ota olematon titteli viestien lopusta pois. 

Vierailija
13855/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyk sh on puhunut Karfeista tunnistettavasti vaikka kiistääkin. Kaikki on täällä tallella. Monella koneella.

Minähän jo kehoitin vinkkaamaan itsestäni poliisille. Toimi, äläkä jauha paskaa. Psyk.sh.

Oi olet ihan liekeissä 🔥 Ketjussa keskustellaan vain sinusta, sinusta, sinusta. Olet koko ketjun napa ja itse täydellisyys. Me muut kumarramme sinua.

Olen väittelyssä aina liekeissä. Nautin siitä enkä muista milloin olisin jäänyt toiseksi. Nyt jätän ketjun tämän illan osalta rauhaan ja nautin pari olutta. Psyk.sh.

Jäit eilenkin toiseksi ja tuollakin lauseella todistit itsesi luonnehäiriöiseksi.

En voisi työskennellä psykiatrian saralla mikäli olisin persoonallisuushäiriöinen. Eikä sitä voi täällä todeta, vaan se vaatisi kasvokkaiskontaktin, havainnointia sekä testejä. Psyk.sh.

Vierailija
13856/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäit eilenkin toiseksi ja tuollakin lauseella todistit itsesi luonnehäiriö

Buuuu, valehteleva jankkaaja, BUUUUU! 

Vierailija
13857/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhuleilla on tapana muutenkin uskonnon varjolla kohdella lapsiaan huonosti. Omasta mielestään eivät ole koskaan väärässä vaan yhteiskunta on. Onneksi maailma ei pyöri heidän mukaansa. Nyt vain toivotaan, että poliisi löytää perheen nopeasti ja vanhemmat saavat kunnon linnatuomion lapsiin kohdistuneista rikoksista. Pahuus kukoistaa.

Stereotypia. Lestadiolaiset kasvattavat lapsensa ihan hyvin. Tosin kasvatus on konservatiivisempaa kuin nykyisillä viherwokettajilla, mutta sitä ei nykyiseen maailmanaikaan voi pitää paheena.

Eivät kasvata kuin pari vanhinta tyttöä, joiden vastuulla on jatkossa nuoremmat sisarukset. Enimmäkseen lapset ovat Herran hallussa. Jos lapsi kuolee tai sairastuu, se on Herran tahto, eikä Herran tahtoa saa kyseenalaistaa. 

Miltähän aikakaudelta nämä käsitykset ovat. Kyllä nykyään lestadiolaisten perheissä lapsista pidetään hyvää huolta. 

Vierailija
13858/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat sairaanhoitajaa?

No jatketaan sitten samaa rataa, koska anteeksipyyntöni ei kelvannut. Psyk.sh.

Vierailija
13859/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaiset aliarvioivat pahasti kohteekseen valitsemansa perheen kyvyt ja voimavarat. Tässä sitä nyt ollaan. Täysin mahdotonta saada tätä tapausta päättymään tavalla, joka saisi viranomaiset näyttämään asiallisilta tai edes ammattitaitoisilta. Ei muuta kuin keksimään lisää syytteitä. Missä vaiheessa saatananpalvonta otetaan mukaan?

Vierailija
13860/20696 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen ihonväri on voinut olla kaikkea valkoisesta aika tummaan. Ihminen tarvitsee perheen ympärilleen. Jos et pidä ihmisinä omaa perhettä niin syytönhän minä olen.<

'

Muutti koko maailman ja sinunkin kalenterisi ja miljoonia kirkkoja ja kaikkea muistokseen. Tee perässä. Ja Jeesus eli ennen someaikaa. Ei tietääkseen koskaan pyöräillyt , vesihiihtänyt lasketellut eikä golfannut. Ja ihan oli järjissään. Ei ollut turvallista tilaakaan hänellä eikä sossua kintereillä. Ja silti uskalsi nousta fasismia vastaan. Köyhää elämää, välillä sandaaleilla autiomaavaihetta ja kaikkea sisäisesti rikasta Jumalan Valtakuntaa eli Hän todeksi. PS. Jumalan valtakuntaa ei voi tilata Temusta. Se on sisäisesti sinusssa tai ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan