Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka haluavat aina miellyttää?

Vierailija
11.11.2025 |

Minulle tulee aina paha mieli kun joudun sanomaan esim työssäni ei joillekin pyynnöille. Tunnen itseni ihan hirveäksi ihmiseksi ja pakenen sitä tunnetta esim ahmimalla... Vinkkejä miten tästä voisi päästä eroon..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja se on todella raskasta. Varasin kirjastosta Johanna Pohjolan kirjan Vapaaksi miellyttämisestä. Toivon, että saan siitä kirjasta jotain vinkkejä. 

Vierailija
2/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuamalla sen että pilaat elämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se miellyttämisen halu taitaa kummuta lapsuudesta, ainakin minulla.

Vierailija
4/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoksi pitää olla ihmisiä jotka eivät halua miellyttää, esim. minua vtuttaa jos joudun taipumaan jonkun muun tahtoon, tulee olo että olen tahdoton lapanen, minun ylitse on kävelty, jne.

Vierailija
5/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista nimittäin kun häntää jatkuvasti muille ihmiselle heiluttaa, se ei lopu ikinä.

Vierailija
6/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvalla miellyttäjällä on toimintaa ohjaava perususkomus väärä. Henkilö ajattelee, että on turvassa vain, jos kaikki pitävät hänestä. Uskomus on väärä ja johtaa lopulta uupumukseen. Kyseenalaistakaa tämä perususkomus. Ei ole vaarallista, vaikka kaikki eivät pidä sinusta. Opetelkaa vähitellen sanomaan ei ja huomaatte, että mitään katastrofia ei tapahdu. Teitä arvostetaan jämäkkyyden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä