Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20694)
Ei kukaan täällä ole tavarataivasta ylistänyt. Mutta kunnon koulutuksen jokainen nykyään tarvitsee sekä mahdollisimman hyvän pohjan tulevalle terveydelleen ja fyysiselle kunnolleen. Ei ole mitään muuta tietä tulevaisuuteen kuin itsensä kehittäminen. Pitää saada itselleen sitä henkistä ja miksei hengellistäkin pääomaa. Ja vielä pari sanaa Jeesuksesta: Hän oli suuri lasten ystävä. Tätä tapausta hän ei hyvällä katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille. Minulla oli eilen raskas ja huono päivä. Tyttäreni sai toissapäiväni syöpädiagnoosin ja se vaikutti käyttäytymiseeni ketjussa. Piruilin ketjussa melkoisesti koko päivän. Jostain syystä pakenin asiaa tähän ketjuun. En tiedä miksi olin niin ilkeä, koska kukaan tässä ketjussa tuskin on syyllinen asiaan. Olen vain nyt vihainen koko maailmalle. Koitan kommentoida jatkossa asiallisemmin. Toki jatkan myös väiittelyä, mutta koitan tehdä sen asiallisemmin. Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti en loukannut ketään pahasti. Psyk.sh.
Paskaa aamua spämmääjälle.
Tyttärelläs mikään ole, ja oot nii psykoottinen sairaanhoitaja, että lapses olis otettu huostaan syystäkin ajat sit. Tuskin sulla kyllä on lasta.
Oot sumuttanut sen verran menee täällä monta päivää, että selitykses on säälittävä. Valehtelet aika vakavista asio
Yhtään lastani ei ole huostattu. Minulla on kolme lasta. Tekstisi kertoo sinusta paljon, eikä mitään imartelevaa. En nyt viitsi ruveta haukkumaan sinua. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ja myy kaikki mitä sinulla on ja seuraa minua sanoi Jeesus. Siinä opas rikkaimpaan elämään ikinä. Maailmassa on vaan mammonaa ja petosta. Ne eivät tee onnellisiksi.
Niin. Tämä perhe huijasi kertoman mukaan rahaa useilta eri seurakunnilta. Monen kärsivällisyys alkaa olla lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Karfien "leijonaemon" isä on siis joku suurvelho tässä lahkossa, ja tästä mainitseminen tuntuu osuvan hermoon, kun spämmäys lähtee heti käsistä lapsiin rikoksensa kohdistavien puolustajien toimesta.
https://vintti.yle.fi/yle.fi/blogit.yleradio1.yle.fi/markkuheikkinen/on…
"Pietarsaaressa, ruotsinkielisessä Rauhan Sana lestadiolaisseurakunnassa lestadiolaisjohtajan ympärille kasvoi omanlaisensa sisäpiiri, joka salli saarnaajan käyttää 1970-80-luvuilla jatkuvasti seksuaalisesti hyväkseen 11 lapsenlastaan, jotka kaikki olivat poikia. Näyttää siltä, että tässä hengellisessä yhteisössä lasten vanhemmat suojelivat mieluummin uskonnollista johtajaansa, isäänsä kuin omia lapsiaan."
" Skutnäsin ruotsinkielisen Rauhan Sana -lestadiolaisseurakunnan nykyinen hallituksen puheenjohtaja Jan-Eerik Sundqvist ei pidä insestistä kiinni jäänyttä saarnaajaa suojelleiden aikuisten erottamista tarpeelliseksi. "
Muistutus tänne ylilaudan psykoottisen sairaanhoitajan, Jeesus, ja Auer sumutuksen keskelle.
Eikö sossut ihan totta näe mitään outoa siinä että perhe lähtee "auttamistemppujanne" karkuun? Nämä jutut pitäs osata hoidella niin että kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä SIIS NIIN ETTÄ SAATTE perheen ymmärtämään mahdolliset toimet. Ette vaan osanneet. Ja mikä pahinta: ette edes yrittäneet toimia oikein vaan jyräsitte ja tässä tulos. Lapsetkin lähtivät karkuun juosten.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ja myy kaikki mitä sinulla on ja seuraa minua sanoi Jeesus. Siinä opas rikkaimpaan elämään ikinä. Maailmassa on vaan mammonaa ja petosta. Ne eivät tee onnellisiksi.
Tosi on. Jeesus opetti tärkeitä asioita ja oli loistava puhuja: muistakaapa nyt vaan tarkkaan sitäkin kohtaa Raamatusta, jossa puhutaan jotakin myllynkivestä.
Vierailija kirjoitti:
Käypä katsomassa vaikkapa Keski-Euroopan kirkkoja. Ei maallista mammonaa näkyvissä? Ja kirkon "johtajat" saarnaavat, että eläkää köyhyydessä, se on rikkaampaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täällä ole tavarataivasta ylistänyt. Mutta kunnon koulutuksen jokainen nykyään tarvitsee sekä mahdollisimman hyvän pohjan tulevalle terveydelleen ja fyysiselle kunnolleen. Ei ole mitään muuta tietä tulevaisuuteen kuin itsensä kehittäminen. Pitää saada itselleen sitä henkistä ja miksei hengellistäkin pääomaa. Ja vielä pari sanaa Jeesuksesta: Hän oli suuri lasten ystävä. Tätä tapausta hän ei hyvällä katsoisi.
Et sinä tajau vieläkään millaisessa yhteisössä nämä käyvät koulua? No ei sitten mitään? Siellä ei ainakaan tietoa ja mahdollisuuksia puutu. Jeesuksesta sinä et tajua mitään ja se näkyy. Jos lasten ystävä sinusta vie väkivalloin lapsia minnekään olet saatanasta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sossut ihan totta näe mitään outoa siinä että perhe lähtee "auttamistemppujanne" karkuun? Nämä jutut pitäs osata hoidella niin että kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä SIIS NIIN ETTÄ SAATTE perheen ymmärtämään mahdolliset toimet. Ette vaan osanneet. Ja mikä pahinta: ette edes yrittäneet toimia oikein vaan jyräsitte ja tässä tulos. Lapsetkin lähtivät karkuun juosten.
Miten juttelet, ja sovit jos ei edes ovee avata? Ihmettelen että Karfit osaa edes lisääntyä. Ei vaikuta miltään fiksuilta tyypeiltä.
Polku on kaita ja portti ahdas. Joko kerroit tietosi poliisille vai vieläkö annat lasten kärsimyksen jatkua?
Jep Jeesus se kyttäilee poliisimaijalla ja sossuäänellä nyt jahdata lapsia tarhaansa väkisin. Jep jep. Sitten se ottaa UV lampun ja syynää koska lapsiinhan ei voi uskoa. Juu juu. Ja erottaa heidät hajalleen vanhemmistaan , no ihan varmaan joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä katsomassa vaikkapa Keski-Euroopan kirkkoja. Ei maallista mammonaa näkyvissä? Ja kirkon "johtajat" saarnaavat, että eläkää köyhyydessä, se on rikkaampaa elämää.
kyllä se kirkko on aikamoiset määrät mammonaa kerännyt ja on kirkossa kyllä ollut aikamoisia pedofiiliskandaalejakin. Pohjaton kun papin pussi, on Suomessakin tunnettu kansanviisaus.
Ja kirkko , miksi annoitte asian valua näin pahaksi ettekä auttaneet perhettä? Mihin sitä diakoniaa tehdään oikein? Jonnekin kaukosaarilleko? Jotta saatte itse matkan sinne niitä kolmea tönöänne varten. Te juoksette miljoonillanne käännyttämässä maailman saarillakin saadaksenne yhden käännynnäisen mutta ette näe oman perheenne hätää.
Jos perheellä onkin jotain velkoja ja häpeää niistä niin niihän on joakisella suomalaisellakin valtionvelkaa jo reilusti yli 30 000 per naama, jokaisella vauvasta vaariin. Ja yhteisvelka on jo 750 000 MILJARDIA! Valtio on vihonviimeinen sanomaan tämän perheen velkaisuudesta mitään! Ja srk :T anna anteeksi velallisillemme.....
Vierailija kirjoitti:
Ja kirkko , miksi annoitte asian valua näin pahaksi ettekä auttaneet perhettä? Mihin sitä diakoniaa tehdään oikein? Jonnekin kaukosaarilleko? Jotta saatte itse matkan sinne niitä kolmea tönöänne varten. Te juoksette miljoonillanne käännyttämässä maailman saarillakin saadaksenne yhden käännynnäisen mutta ette näe oman perheenne hätää.
Kaikilla muilla näyttää olevan vastuu perheen asioista paitsi sen vanhemmilla. Erikoinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tajau vieläkään millaisessa yhteisössä nämä käyvät koulua? No ei sitten mitään? Siellä ei ainakaan tietoa ja mahdollisuuksia puutu. Jeesuksesta sinä et tajua mitään ja se näkyy. Jos lasten ystävä sinusta vie väkivalloin lapsia minnekään olet saatanasta suoraan.
Muista että ihmisellä on mielen vapaus. Minun uskontoni on kristinusko, ja muistan että Raamatussa oli sitä rikkaa ja malkaa joidenkin silmissä. Puhumattakaan siitä, että siellä sanotaan, että älkää tuomitko. Muista sinä pikku pappi, että polku on kaita ja portti ahdas. Yhteisöstänne viis, mutta kotikoulunne näyttää olevan pelkkä vitsi.
Kuinka moni tietää? Ne sabotoidut ja manipuloidun riidat ja niihin reagoimisen ka mitä kaikkea taustalla? Ja kyllä tosiaan ihan sama minkä tason amis tai akateeminen, nii. ei läheskään kaikki voi tietää kaikkea ja nämä sitten pyörivät asioiden parissa. Vihjeenä voi sanoa että ihan kaikkea ei aina silmillä pysty havaitsemaan! Tai sitten oikeasti niissä akateemisissa paskakassoissa on ihmeellisen paljon henkilöitä, jotka hyväksyvät törkeät rikokset?
Tiedetään, että tietyt asist eivät johdu henkilöistä itsestään, mutta ne esitetään niin totta kai! Ja tomppelit ei osaa epäillä mitään!
Ketkä voi olla niin sairaan ja sadistisen juonen taustalla?
Ja ne jotka ei tiedä mistä kyse niin ei tiedä. Miksi kohu ei vastaa kerrottuja asioita tai esiintyy valheita? Miksi?
Kyllä tuossakin jutussa ainakin yksi amistason typpi tietää sata kertaa enemmön kun ah akateemiset älyköt. En sanoisi että sellainen joka syyllistyy tai tietää asioista, jotka on luettavissa törkeiksi rikoksiksi olisi älykkö. Moraalikin kuuluu älykkyyteen tai sinakasn selvä pahuus ja pahojen asioiden teko ei kuulu.
Suomen valtionvelka oli huhtikuussa 2025 noin 175,11 miljardia euroa, ja asukasta kohden se oli noin 31 646 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille. Minulla oli eilen raskas ja huono päivä. Tyttäreni sai toissapäiväni syöpädiagnoosin ja se vaikutti käyttäytymiseeni ketjussa. Piruilin ketjussa melkoisesti koko päivän. Jostain syystä pakenin asiaa tähän ketjuun. En tiedä miksi olin niin ilkeä, koska kukaan tässä ketjussa tuskin on syyllinen asiaan. Olen vain nyt vihainen koko maailmalle. Koitan kommentoida jatkossa asiallisemmin. Toki jatkan myös väiittelyä, mutta koitan tehdä sen asiallisemmin. Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti en loukannut ketään pahasti. Psyk.sh.
Paskaa aamua spämmääjälle.
Tyttärelläs mikään ole, ja oot nii psykoottinen sairaanhoitaja, että lapses olis otettu huostaan syystäkin ajat sit. Tuskin sulla kyllä on lasta.
Oot sumuttanut sen verran menee täällä monta päivää, että selityks
Jos sinua yhtään lohduttaa, niin vuoden sisällä minulla kaksi lasta kolmen sijaan. Psyk.sh.
Kyllähän EU ssakin jotkin virkamiehet laittoivat koville Orvot ja muut fasismista ja se sanottiin ihan ääneen suoraan hänelle. Tiedätko että Suomi käyttäytyy fasistisesti? Turha venkuloida ettei asiaa oltaisi huomattu jo muuallakin.