Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20715)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t t u tässä ketjussa on tyhmiä ihmisiä. Psyk.sh.
Niin kuin sinä. Katso peiliin.
Miksi katsoisin? Tuskin minä omasta peilistäni sinua näkisin. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään valmistuva sairaanhoitaja ei välttämättä sijoitu virkasuhteeseen, mutta ennen se oli automaatio. Valmistuin 20-vuotta sitten. Minut valittiin alunperin virkaani oikeuspsykiatriseen sairaalaan, eli silloiseen valtion mielisairaalaan. En kerro kumpaan, Vanhaan Vaasaan vaiko Niuvaan. Psyk.sh.
Painu nyt jo v i t t u u jankkaamasta viroista. Täällä keskustellaan Krafeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karfit ovat pyrkineet julkisuuteen liian paljon siihen nähden, että heillä olisi jotain salattavaa. Miksi Paavolainen tukee heitä? Nämä eivät sovi yhteen kaltoinkohtelun tai laiminlyönnin kanssa.
Mikä guru se Paavolainen on?
Vaikuttaa huurupäältä. Muka kotiopetusta käsittelevä sivusto on täynnä Israelia ja ulvontaa Marinin hallituksesta.
Kieltämättä häröltä meiningiltä vaikuttaa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa hyvin sen, minkälaiset ihmiset haluavat olla psykologian "asiantuntijoita". Aloita oma ketjusi! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karfit eivät ota apua vastaan. Olivat kaikkea viranomaistoimintaa vastaan. Jopa hyväntahtoisen naapurin lapsille tarkoittaman joululahjapussin jättivät ulko-oveen roikkumaan mielenosoituksellisesti.
Taitaa olla niin, että monille muillekin kaltoin kohtelijoille kelpaa avuksi vain raha, eikä mikään muu.
No voihan sitä hyväntahtoinen naapuri tarjota esimerkiksi lastenhoitoapua. Kysymällä nimittäin hyvin usein selviää, mitä ihminen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, saivat osoitteen selville ja silti eivät järjestäneet perheelle sopivaa asuntoa, vaan rikkoivat perheen,
Lasten terveystiedot eivät ole julkisia. Siellä on voinut olla hoitamattomia luunmurtumia, mätiviä hampaita, diagnosoimaton diabetes tai epilepsia, mustelmia, nestehukkaa, aliravitsemusta, piiskanjälkiä, mitä tahansa. En edes mainitse pahimpia vaihtoehtoja, ajattele vaikka Skutnäsin rukoushuonetta. Yksi mahdollisuus on, että perhe on antanut vääriä osoitteita, jotta teinityttöjen raskaudet voitaisiin salata.
Oliko perheen rikkomista se, kun Fritzlin tytär lapsineen pelastui kellarista?
Kai ymmärrät että tuo on pelkkää spekulaatiota ilman mitään todellisuu
Ihmiskaupasta ja törkeästä pahoinpitelystä ei kuitenkaan käräjäoikeuden mukaan ole mitään näyttöä.
Jos saat tuolla lahkolaiset syytämään kolikkoja kolehtiin, mikäs siinä. Totta se ei kuitenkaan ole. Oikeudenkäynnissä tarkasteltiin tutkintavankeuden perusteita, ei annettu tuomioita rikoksista. Todennäköiset syyt epäillä rikoksesta ovat vakavat, kun ne riittävät tutkintavankeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään valmistuva sairaanhoitaja ei välttämättä sijoitu virkasuhteeseen, mutta ennen se oli automaatio. Valmistuin 20-vuotta sitten. Minut valittiin alunperin virkaani oikeuspsykiatriseen sairaalaan, eli silloiseen valtion mielisairaalaan. En kerro kumpaan, Vanhaan Vaasaan vaiko Niuvaan. Psyk.sh.
Ei keskustella, vaan Karfeista. Taidat olla väärässä ketjussa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa hyvin sen, minkälaiset ihmiset haluavat olla psykologian "asiantuntijoita". Aloita oma ketjusi! Eri
Olen sairaanhoitaja, psykologit ovat psykologian asiantuntijoita. Psyk.sh.
"30-40 vastaanottajan viestiketjun sävyä Airola kuvailee asialliseksi ja kohteliaaksi. Ketjussa on mukana virastojen ihmisiä, poliittisia päättäjiä sekä ihan tavallisia perheen tuntevia ihmisiä.
Sähköpostiketjussa useat ihmiset mainitsevat käyneensä myös perheen kotona.
- Kertoivat, että heidän kotonaan oli käyty, eikä siellä ollut mitään ongelmia. Lapset vaikuttivat terveiltä. Ketjussa pohdittiin, että miten sosiaaliviranomaiset voivat toimia näin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, saivat osoitteen selville ja silti eivät järjestäneet perheelle sopivaa asuntoa, vaan rikkoivat perheen,
Lasten terveystiedot eivät ole julkisia. Siellä on voinut olla hoitamattomia luunmurtumia, mätiviä hampaita, diagnosoimaton diabetes tai epilepsia, mustelmia, nestehukkaa, aliravitsemusta, piiskanjälkiä, mitä tahansa. En edes mainitse pahimpia vaihtoehtoja, ajattele vaikka Skutnäsin rukoushuonetta. Yksi mahdollisuus on, että perhe on antanut vääriä osoitteita, jotta teinityttöjen raskaudet voitaisiin salata.
Oliko perheen rikkomista se, kun Fritzlin tytär lapsineen pelastui kellarista?
Kai ymmärrät että tuo
No näin nyt Sankamo kuitenkin kertoo. Ei hänen valehdellakaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti, minä, minä. Painu nyt jo v i t t u u n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa hyvin sen,i minkälaiset ihmiset haluavat olla psykologian "asiantuntijoita". Aloita oma ketjusi! Eri
Onko tämä taas sinun yrityksiä kääntää keskustelu pois otsikon aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu 👍
Kirjoitusvirheineen kaikkineen. Ilmeisen älykkään ihmisen arkaaista raivoa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu 👍
Kirjoitusvirheineen kaikkineen. Ilmeisen älykkään ihmisen arkaaista raivoa. Psyk.sh.
Minä, minä, minä. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti, jankuti, minä, minä. Painu nyt jo v i t t u u n.
Älykäs kannanotto. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti osoittaa hyvin sen,i minkälaiset ihmiset haluavat olla psykologian "asiantuntijoita". Aloita oma ketjusi! Eri
Onko tämä taas sinun yrityksiä kääntää keskustelu pois otsikon aiheesta?
Sitähän minä yritän. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Karfit eivät ota apua vastaan. Olivat kaikkea viranomaistoimintaa vastaan. Jopa hyväntahtoisen naapurin lapsille tarkoittaman joululahjapussin jättivät ulko-oveen roikkumaan mielenosoituksellisesti.
Minua ihmetyttää kovasti, mistä naapurin pappa tiesi, että kyseessä oli jonkun tuoma lahjapussi. Lumessahan ei ollut jälkiä. Sekä naapurin papan että lahjapussin tuojan on ilmeisesti pitänyt levitoida itsensä Karfien ovelle.
Yrityksiä saada keskustelu poistetuksi.
Taitaa olla niin, että monille muillekin kaltoin kohtelijoille kelpaa avuksi vain raha, eikä mikään muu.