Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20736)

Vierailija
12821/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhesurmaan päättyy tämä tarina. 

Kovin erilaisia tapahtumia nuo perhesurmat ja niihin liittyvät ihmiset kuin tämä.

Itse asiassa kaikki merkit viittaa jomman kumman tai molempien vanhempien vakaviin mt-ongelmiin... 

Itse asiassa kaikki merkit viittaavat palstan kollektiiviseen psykoosiin tässä asiassa. Psykoosi on vakava mt-ongelma. 

Voi hyvät hyttyrät.  Koko palsta psykoosissa. Jihuuu!

Vierailija
12822/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin erilaisia tapahtumia nuo perhesurmat ja niihin liittyvät ihmiset kuin tämä.

Itse asiassa kaikki merkit viittaa jomman kumman tai molempien vanhempien vakaviin mt-ongelmiin... 

Itse asiassa kaikki merkit viittaavat palstan kollektiiviseen psykoosiin tässä asiassa. Psykoosi on vakava mt-ongelma. 

Niin tuntuu olevan. Karfit ovat tämän kesän "Ruokolahden leijona".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12823/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalit vanhemmat ei saa pitää lapsia,vilja eerikan sai pitää ne murhavanhemmat. suomessa tulisi siirtyä lakiprosessiin ja todisteet tiskiin ei pelkkä lasun mutu ja "huoli" eli mielivalta myös se höyrymoppi murhaaja sai pitää lapsen.

Millä tavalla Karfit on normaaleja? Selitä. 

Moukka, mikä olet noin sanomaan asiasta josta hataraa tietoa. Oletko itse normaali ???

Mistä sinä sitten tiedät varmaksi että ovat normaaleja? Selitä. 

Tunnen lapsuudesta asti toisen vanhemman ja tiedän että eivät varmasti lapsiaan pahoinpite ym. 

No kerro sitten selvemmin mitä tiedät, niin että muutkin ymmärtävät. Eikä tarvitse spekuloida.

Vierailija
12824/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mahtavat piileksiä tällaisella helteellä? Pääsevätkö lapset edes ulos, uimaan, leikkimään...? 

Ei lapset sellaista tarvitse vaan ÄIDIN ja ISÄN. Saavat olla perheen kanssa. 

Luetko koskaan lehtiä, joissa kerrotaan lapsista, jotka ovat olleet äidin ja isän kanssa ja joille on kotona käynyt todella huonosti?

Vierailija
12825/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on psykoosissa. Peruskoulu on saastunut. Sosiaalitoimi on vihervasentunut. Terveydenhuolto on Perkeleen oma. Suomi on korruptoitunut. Mutta yhden perheen vanhemmat ovat Aina Oikeassa Kaikessa 😇

Vierailija
12826/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että tämäntyyppinen kotikoulu on rikos lapsuutta kohtaan. Lapsilta riistetään normaali lapsuus ja nuoruus, heidän tulevaisuuden mahdollisuutensa tuhotaan ja heidän mielensä murretaan.  Ymmärrän, jos lapsi on sairas  eikä kykene menemään normaaliin kouluun, mutta pitää terve lapsilauma  hörhövanhempien armoilla ja leikkikaluna on silkkaa piittaamattomuutta yhteiskunnalta.  Lapsi on elävä olento, ei mikään leikkikalu tai  vanhemman persoonallisuuden jatke.  Lapsella on oikeus kunnon kouluun. 

"Tämäntyyppinen kotikoulu" ei todellakaan edusta suurinta osaa kotikoululaisista. Yleensä kotikoululaiset harrastavat paljon, osa jopa kilpatasolla esim.urheilua, osallistuvat ryhmäopetukseen tavalla tai toisella, saavat ammattimaista yksityisopetusta, tapaavat muita kotikoululaisia ja heillä on muitakin ystäviä, osa perheistä ma

Kiva reipas kirjoitus. Oletko kuitenkaan ihan varma siitä, että Karfien kotikoulutapaus on ainoa laatuaan?  Vaara on olemassa, kun poliittiset ja uskonnolliset ääriliikkeet alkavat kouluttaa tenaviaan eristyksissä.  Kuvailemillasi kotikouluperheillä tuntuu myös olevan reilusti rahaa.  Koulutarvikkeet maksavat, harrastukset, ruoka, terveydenhoito ja matkustelu myös maksavat.   Ammattimaiseen opetukseen ei ehkä kaikilla  kotikoulun pitäjillä olekaan varaa.  Joku äiti voi hurahtaa bloggareiden maalailemiin ruusuisia kuvitelmiin, vaikka oma kapasiteetti ei opettajaksi riitäkään.  Siksi peräänkuulutan kriittisyyttä kehiin.  Kotikoululainen voi myös jäädä kovin piiloon, pudota läpi kaikista yhteiskunnan turvaverkoista  ja joutua vakavan pahoinpitelyn ja hyväksikäytön uhriksi.

Vierailija
12827/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on psykoosissa. Peruskoulu on saastunut. Sosiaalitoimi on vihervasentunut. Terveydenhuolto on Perkeleen oma. Suomi on korruptoitunut. Mutta yhden perheen

Laaja tuttavapiiri Karfeilla. Täälläkin vähintään sadat kertovat faktoja perheen arjesta.

Vierailija
12828/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynnin kieltäminen ja lapsen eristäminen  normaalista elinympäristöstään  ei koskaan ole lapsen etu.

Eikä lähde lapsen tarpeista vaan vanhemman. Sairaasta vallanhalusta ja ideologiasta.

Rakastava vanhempi  ei eristä ja sulje lastaan omaan ahtaaseen ideologiseen kuplaansa ja pakota ennalta määräämäänsä muottiin vaan  auttaa lasta saamaan ja hankkimaan hyvät ja monipuuoliset eväät elää ja vaikuttaa maailmassa ja valita itse oma tiensä

Vierailija
12829/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ollut yli vuosi aikaa muuttaa maasta, saada lapsi(a) ja hakea asuinmaaseudun kansalaisuutta. Kotikouluyhdistys on kansainvälisenä liikkeenä heitä auttanut ja auttaa.

Vierailija
12830/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on ollut yli vuosi aikaa muuttaa maasta, saada lapsi(a) ja hakea asuinmaaseudun kansalaisuutta. Kotikouluyhdistys on kansainvälisenä liikkeenä heitä auttanut ja auttaa.

Kenen kontakti tuo jenkkiyhdistys alun pitäen on, ja mistä asti se on ollut mukana? Minfon syväkurkku oli sitä mieltä, että Rauhan Sanan ja sen sisaryhdistyksen Pohjanlahden toisella puolella. Onko Sankt Martinin seurakunnalla tai Paavolaisen yhdistyksellä osaa tässä. Ei ihme, että Paavolaisen puhelin tutkittiin. 

Vierailija
12831/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kontakti tuo jenkkiyhdistys alun pitäen on, ja mistä asti se on ollut mukana? Minfon syväkurkku oli sitä mieltä, että Rauhan Sanan ja sen sisaryhdistyksen Pohjanlahden toisella puolella. Onko Sankt Martinin seurakunnalla tai Paavolaisen yhdistyksellä osaa tässä. Ei ihme, että Paavolaisen puhelin tutkittiin. 

Tommy on Kotikouluyhdistyksen hallituksen jäsen.

Vierailija
12832/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy on Kotikouluyhdistyksen hallituksen jäsen.

Kyllä, mutta onko jenkkikontakti tullut sen kautta? Muitakin mahdollisuuksia on. 

Vierailija
12833/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän juuri olen tarkoittanut, kun olen näistä kotikouluyhdistyksistä täällä kirjoittanut. Asettuvat  näköjään laillisen suomalaisen yhteiskunnan ulkopuolelle.  Auttavat pakoon vangitsemismääräyksen saaneita ihmisiä.  Kotikoulu pitäisi kieltää rikoksena lapsuutta vastaan.

Vierailija
12834/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän juuri olen tarkoittanut, kun olen näistä kotikouluyhdistyksistä täällä kirjoittanut. Asettuvat  näköjään laillisen suomalaisen yhteiskunnan ulkopuolelle.  Auttavat pakoon vangitsemismääräyksen saaneita ihmisiä.  Kotikoulu pitäisi kieltää rikoksena lapsuutta vastaan.

Ehtoja ja seurantaa pitäisi ainakin tiukentaa reippaasti. 

Vierailija
12835/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että tämäntyyppinen kotikoulu on rikos lapsuutta kohtaan. Lapsilta riistetään normaali lapsuus ja nuoruus, heidän tulevaisuuden mahdollisuutensa tuhotaan ja heidän mielensä murretaan.  Ymmärrän, jos lapsi on sairas  eikä kykene menemään normaaliin kouluun, mutta pitää terve lapsilauma  hörhövanhempien armoilla ja leikkikaluna on silkkaa piittaamattomuutta yhteiskunnalta.  Lapsi on elävä olento, ei mikään leikkikalu tai  vanhemman persoonallisuuden jatke.  Lapsella on oikeus kunnon kouluun. 

Nykykoulu taitaa olla aika saastunut? Vähän erilainen paikka kuin omassa nuoruudessa.

eri

Koulu on yhteiskunta pienoiskoossa ja siinä lapsen on opittava selviämään.   Kukin lapsi käy koulunsa nuoruudessaan, om

Meille toitotetaan demokratiaa niin paljon, että unohdin, että elämme diktatuurissa. Demokratia kun sallii erilaiset mielipiteet ja erilaiset tavat elää.

Vierailija
12836/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella ihan käsittämätöntä, jos seurannan on todella voinut suorittaa etänä. Eihän tämä ole totta kouluviranomaiset, eihän?

Vierailija
12837/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomalaiset lapset voisi käydä koulunsa esim. vankilassa niin saataisiin kuri, järjestys ja kontrolli kohdilleen?

Vierailija
12838/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomalaiset lapset voisi käydä koulunsa esim. vankilassa niin saataisiin kuri, järjestys ja kontrolli kohdilleen?

Ei, mutta mamma ja pappa Karf sekä heidän tukijansa voivat kyllä opiskella vankilassa, kunhan oikeutta on päästy käymään ja häkki heilahtanut 🥳

Vierailija
12839/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella ihan käsittämätöntä, jos seurannan on todella voinut suorittaa etänä. Eihän tämä ole totta kouluviranomaiset, eihän?

Se on varmaan poikkeustilanne. Esim. koronan aikana tai jos perhe on ulkomailla töiden takia. Pääsääntöisesti ne on lähivalvontoja ja jonkun pitäisi nähdä lapsi ihan livenäkin että nähdään että kaikki on ok. Yleensä valvontatilaisuuksia on vuodessa pari ja jos ei koskaan pääse paikalle livenä niin kyllähän se herättää kysymyksiä. 

Eri asia sitten jos on oltu jo monta vuotta kotikoulussa ja kaikki on sujunut hyvin niin tällöin varmaan useampikin Teams tai muu etätapa toimii. 

Vierailija
12840/20736 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha täällä on kaikkien kotikoululaisten kimppuun käydä sen takia, että yksi perhe paskoo (ja tässä ihan kirjaimellisesti) lastensa olot.