Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20770)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!! Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!!Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!!Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!!Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!!Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren jankutusta jankuti jankuti jank jank jank!!!Olen Onko tää sun joka sivulla jatkuva jankutus TROLLI ja TROLLAAN samaa Pietarisaaren
Eiks ne tajua, että ketjun poistoon on paljon helpompi tapa.
Mutta vahinko on jo sattunut. Uutta ketjua pukkaa ja tuo pedarijuttu tuli nyt niiden tietoon, jotka eivät ole aiemmin siitä kuulleet. Esim nuoremmat.
Jatketaan!
Eli aloitetaan alusta niin, että kaikki tulevat kuulluksi ilman pedaritrollin jankutusta. Sitten ei tarvita myös vastaääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänne kirjaimia ja trollausta mahtuu. Se ei taida hiljentää kommentointia. Päinvastoin.
Toivottavasti joku tekee tutkivan journalismin megajutut ainakin seuraavista aiheista:
Rauhan Sanan pedofiiliskandaalin jälkimainingit
Raamattuvyöhykkeellä viime vuosina esiin tulleet sisarusten väliset insestitapaukset (ks Ylen seurantajuttu jokunen vuosi takaperin)
Eri uskonlahkojen väliset taloudelliset kytkökset ja vallan verkosto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänne kirjaimia ja trollausta mahtuu. Se ei taida hiljentää kommentointia. Päinvastoin.
Toivottavasti joku tekee tutkivan journalismin megajutut ainakin seuraavista aiheista:
Raamattuvyöhykkeellä viime vuosina esiin tulleet sisarusten väliset insestitapaukset (ks Ylen seurantajuttu jokunen vuosi takaperin)
Eli pedaritrolli jaksaa vielä? Jatketaanko molemmat trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain mennyt hermo
se on yleensä merkki siitä, että sanottu asia on mennyt ns ihon alle.
Tiedän mistä viestistä tuo raivo lähti. Laitan sen tähän nyt uudestaan:
"Tämä tekee Matti Sankamon mukaan tapauksesta poikkeuksellisen.
- On hyvin harvinaista, että poliisi epäilee näin vakavista rikoksista ja tuomioistuin katsoo, että ei ole edes syytä epäillä törkeästä ihmiskaupasta ja törkeästä pahoinpitelystä, hän sanoo."
Veikkaan että raivo lähti siitä, kun joku linkkasi joka sivulle seurakunnan pedarisyytöksiä. Siis juttuja, joista on tullut tuomioita käsittääkseni. Niitä ei saisi kaivaa esiin, kun Karffit pilaavat nyt mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nuo lehtien otsikot "Näin he voivat" ja vanhemmat siinä kuvassa hymyilemässä, niin tympii jo valmiiksi, että siinä on taas vaan ja ainoastaan vanhempien voinnista kyse. "Me voimme hyvin". Entäs ne lapset? Entäs heidän tulevaisuus?Oksennan kohta pelkästä pahoinvoinnista.
Lapset ovat ilmaisseet kantansa hyvin selvästi. Vastustivat huostaanottoa äärimmäisen voimakkaasti ja juoksivat helvetin kovaa laitoksesta ulos vanhempiensa autoon.
Lapset ovat lähes poikkeuksetta lojaaleja vanhemmilleen. Etenkin manipuloidut lapset.
Onnistunut groomaus edellyttää eristämistä ja tietynlaista perhedynamiikkaa.
Ja sitähän heillä kai onkin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain mennyt hermo
- On hyvin harvinaista, että poliisi epäilee näin vakavista rikoksista ja tuomioistuin katsoo, että ei ole edes syytä epäillä törkeästä ihmiskaupasta ja törkeästä pahoinpitelystä, hän sanoo."
Veikkaan että raivo lähti siitä, kun joku linkkasi joka sivulle seurakunnan pedarisyytöksiä. Siis juttuja, joista on tullut tuomioita käsittääkseni. Niitä ei saisi kaivaa esiin, kun Karffit pilaavat nyt mainetta.
Mikä sun äo on? Ei taida olla kovin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Eli aloitetaan alusta niin, että kaikki tulevat kuulluksi ilman pedaritrollin jankutusta. Sitten ei tarvita myös vastaääkettä.
Miksi tärkeästä aiheesta ei saa puhua/jankuttaa? Oletko kokenut jotain traumaattista itse?
Vierailija kirjoitti:
Linkki tulee tänne 1krt/joka sivu, niin kauan kunnes Karfien puolustelijat laukoo täällä lapsiin kohdistuvien rikosten normalisointia.
Asiasta suuttuva trolli lähinnä todistaa pointin todeksi.
Vierailija kirjoitti:
"Luulen, että yrittää saada ketjun poistoon. Takavuosien lahkopedarivyyhti taisi lähteä purkautumaan juurikin ruotsinkielisten rauhansanalaisten keskuudesta. Ilmeisesti jonkun kannattaisi vielä hieman penkaista liikettä. "
Olet varsinainen idiootti. En yritä saada ketjua poistoon. Sulla on joku pakkomielle siihen pedariaiheeseen, mutta kannattaa lopettaa se yhden ja saman viestin spämmääminen. Sä pilaat sen ketjun, kun jankutat samaa. Minä taas - ihan tavallinen 46 v palstamamma annan sulle vastalääkettä. Haluan, että kaikki voivat kertoa mielipiteen ilman sitä sun pedarijankutusta.
Heippulis! Minä en ole kirjoittanut enkä kopioinut tuota aika ajoin toistuvaa viestiä.
Rauhansanalaisten pedofiliatemppuilut liittyvät olennaisesti ketjun aiheeseen. Näyttää näet siltä, että perheen suojelijat tulevat liikkeen piiristä. Nyt pedofiliayhteyksistä tunnetun lahkon armoilla on vähintään seitsemän, todennäköisesti kahdeksan, erittäin haavoittuvassa asemassa olevaa lasta ja nuorta.
Päättele itse, mikä heitä uhkaa. Toivottavasti lapset pääsevät pian vapauteen.
Se, jolle vastasit
Aivan kahjoja lahkolaisia. Hopeavettä, kotiopetusta, noitarumpua soitellaan poronsarvet päässä iltanuotiolla. HULLUJA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain mennyt hermo
Tuo raivoaja on käynyt hiilenä mun kommenteille jo pidempään, enkä ole puhunut pedareista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Aivan kahjoja lahkolaisia. Hopeavettä, kotiopetusta, noitarumpua soitellaan poronsarvet päässä iltanuotiolla. HULLUJA
Toi sun ajatus on Karfeihin verrattuna jopa siedettävää.Enemmänkin tässä keississä on elämä tällästä :
Ei vettä, ei opetusta, ei instrumentteja, ei ulkona käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pedaritrolli jaksaa vielä? Jatketaanko molemmat trollausta?
Miksi haluat vähätellä laajoja, vakavia hyväksikäyttövyyhtejä? Suojeletko jotakuta vai hyödytkö itse siitä, että aiheesta vaietaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tulee tänne 1krt/joka sivu, niin kauan kunnes Karfien puolustelijat laukoo täällä lapsiin kohdistuvien rikosten normalisointia.
Asiasta suuttuva trolli lähinnä todistaa pointin todeksi.
Näitä vanhempia ei syytetä seksuaalirikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luulen, että yrittää saada ketjun poistoon. Takavuosien lahkopedarivyyhti taisi lähteä purkautumaan juurikin ruotsinkielisten rauhansanalaisten keskuudesta. Ilmeisesti jonkun kannattaisi vielä hieman penkaista liikettä. "
Olet varsinainen idiootti. En yritä saada ketjua poistoon. Sulla on joku pakkomielle siihen pedariaiheeseen, mutta kannattaa lopettaa se yhden ja saman viestin spämmääminen. Sä pilaat sen ketjun, kun jankutat samaa. Minä taas - ihan tavallinen 46 v palstamamma annan sulle vastalääkettä. Haluan, että kaikki voivat kertoa mielipiteen ilman sitä sun pedarijankutusta.
Heippulis! Minä en ole kirjoittanut enkä kopioinut tuota aika ajoin toistuvaa viestiä.
Rauhansanalaisten pedofiliatemppuilut liittyvät olennaisesti ketjun aiheeseen. Näyttää näet siltä, että perheen suojelija
Ja tässä tuleekin vastaus kysymykseen, miksi kukaan alkaisi elättämään kymmenhenkistä perhettä vuosia ja vuosikymmeniä.
Koska LAPSET ovat kauppatavaraa. Niin se on aina noissa lahkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Huhu että tämä paikka mihin nämä lapset sijoitetaan saa valtavat rahat näistä lapsista. Ajatelkaa kun näitä lapsia on näin monta. Kyse on tuhansista euroissa päivässä. Entä sitten kuukaudessa ja vuodessa. Sadoista tuhansista ..
No ei sitä ovenkarmit kaulassa riehuvaa ainakaan kukaan halua puree ja potkii.