Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20770)

Vierailija
9801/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että tästä tullaan tekemään elokuva. Nautin niin suunnattomasti, kun viranomaiset saivat nenilleen <3

En sinuna pidättelisi hengitystä sen nenilleen saamisen suhteen.

Elokuva kyllä voidaan tehdä. Miten hihhuliuskis-elämäntapaintiaanipariskunta vuosikaudet pakoilee viranomaisia ja riistää lapsiltaan ihmisoikeudet, ja lopulta kiinni jäätyään joutuu linnaan ja lapset lastenkoteihin. 

Vierailija
9802/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että tästä tullaan tekemään elokuva. Nautin niin suunnattomasti, kun viranomaiset saivat nenilleen <3

Nautit siis lasten pahoinpitelyistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitos vei opetuksen pois lapsilta.

Laitos vei heiltä pelikoneet pois.

Vierailija
9804/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut kaapattu lapsi. Meidät piilotettiin sukulaisten mökeille ja suku suojeli valehtemalla viranomaisille etteivät tiedä missä olemme. Ilmeisesti mummo sitten vuoti tiedon jossain vaiheessa ja edessä oli lähtö sairaalaan poliisisaattueessa. Poliisit repivät meidät erilleen toisistamme, kaikki itkivät ja huusivat. Äiti tuomittiin mm. tap on yrityksistä, väkivallasta ja hänelle määrättiin perheensisäinen lähestymiskielto meitä kohtaan. Kasvoimme aikuisiksi sijaisperheissä ja laitoksissa. Kukaan meistä sisaruksista ei kyennyt työelämään, olemme syrjäytyneitä, riippuvuuksista kärsiviä mielenterveysongelmaisia keski-ikäisiä.

Vierailija
9805/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatpa trollit heränneet tänään aikaisin.  Oikeudenkäynti kuumottaa.

Miten leväperäinen ja huolimaton oli sijoituspaikka  mistä noi monta lasta voi karata ????.  Saavatko ottaa edelleen  lapsia  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Miksi lasu heräsi vasta vuoden perästä kyselemään lapsia ???

Kotiopetuksen opetussuunnitelmaa ei oltu toimitettu kouluviranomaisille?

Vierailija
9806/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Karfit itse kirjoitella ketjuun

Tommy Karf ei osaa suomea, hänet voi poistaa laskuista.

Vierailija
9807/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit siis lasten pahoinpitelyistä? 

Viranomaiset eivät tietääkseni pahoinpidelleet lapsia, mutta veivät heiltä oikeuden opiskeluun, yhteydenpitoon ja vanhempiinsa. Sairasta.

Vierailija
9808/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfossa spekuloidaan, huom! spekuloidaan, että välit Tommyn isään katkesi niihin aikoihin, kun Rauhansanalaisilla oli joku insesti/pedofiili kriisi päällä. Oli linkkejä näihin uutisiin.

En usko tämän teeman koskettavan Karfeja mutta kertonee karua kieltään, miten uskonlahkoissa joskus suojellaan väärintekijöitä. 

Vierailija
9809/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraftien vanhemmat totisesti tuhoavat lastensa tulevaisuuden noilla tempauksilla. On kristallin kirkasta, ettei lasten opetuksen taso yllä kyseisen ikäluokan tasolle jo siksi, että vanhemmilla on koko ajan kahdeksan pientä lasta ml. sylivauva hoidettavanaan. Lapset jäävät jälkeen ikäisistään, eivätkä ikinä kykene mihinkään jatko-opintoihin puhumattakaan sosiaalisista taidoista ikäistensä keskuudessa.

Toivoisin hirviövanhempien mieluiten itse ilmestyvän nopsaan ihmisten ilmoille, tai että joku tukijoukoista käräyttäisi heidät.

Vierailija
9810/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Päästiin pedoon. Saatananpalvonta on nyt vain ajan kysymys?

Vierailija
9811/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kraftien vanhemmat totisesti tuhoavat lastensa tulevaisuuden noilla tempauksilla. On kristallin kirkasta, ettei lasten opetuksen taso yllä kyseisen ikäluokan tasolle jo siksi, että vanhemmilla on koko ajan kahdeksan pientä lasta ml. sylivauva hoidettavanaan. Lapset jäävät jälkeen ikäisistään, eivätkä ikinä kykene mihinkään jatko-opintoihin puhumattakaan sosiaalisista taidoista ikäistensä keskuudessa.

Toivoisin hirviövanhempien mieluiten itse ilmestyvän nopsaan ihmisten ilmoille, tai että joku tukijoukoista käräyttäisi heidät.

Onks sul mitään havintoa miten yksinkertainen joku peruskoulun oppimäärä on?

Vierailija
9812/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat päässeet Yhdysvaltoihin vainoa pakoon.

Jos joku suostuu heitä siellä elättämään niin fine! 

Tulee meille veronmaksajille halvemmaksi. Puhumattakaan niistä uskovaisista raasuista, jotka joutuvat nyt maksumiehiksi. Anteeksi, maksuhenkilöiksi.

He joutuvat jossain vaiheessa vastaamaan lapsilleen teoistaan. Ja se voi olla kaikkein kovin paikka. Lapset eivät pysy pieninä ikuisesti ja Tommylla on jo kokemus siitä, että vanhempiin voi katkaista välit. Samoin voi käydä vielä heillekin.

Niin? Miksi sulla on pakottava tarve seurata tätä tapausta ja tedä johtopäätöksiäsi asioista. Vanin lapsi on 17 vuotias ja lähti ihan vapaaehtoisesti vanhempiensa mukaan. 

Mikä tässä tapauksessa ylipäätään on niin jotenkin hirveän tä

17-vuotiaan kuuluisi olla lukiossa tai ammattikoulussa. Ei kotiopetuksessa. Nythän hän on jo aikuinen, 18-vuotias tänä vuonna. Onko hän kuitenkin huollettava eli vammainen?

Vierailija
9813/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut kaapattu lapsi. Meidät piilotettiin sukulaisten mökeille ja suku suojeli valehtemalla viranomaisille etteivät tiedä missä olemme. Ilmeisesti mummo sitten vuoti tiedon jossain vaiheessa ja edessä oli lähtö sairaalaan poliisisaattueessa. Poliisit repivät meidät erilleen toisistamme, kaikki itkivät ja huusivat. Äiti tuomittiin mm. tap on yrityksistä, väkivallasta ja hänelle määrättiin perheensisäinen lähestymiskielto meitä kohtaan. Kasvoimme aikuisiksi sijaisperheissä ja laitoksissa. Kukaan meistä sisaruksista ei kyennyt työelämään, olemme syrjäytyneitä, riippuvuuksista kärsiviä mielenterveysongelmaisia keski-ikäisiä.

Olen pahoillani kokemastasi. Mikä mahtoi olla äitisi motiivi?

Tuon kokemuksen valossa, toivotko Karfin lasten pääsevän pakoon vanhemmiltaan? Vai Toivoisitko, että pysyvät piilossa?

Vierailija
9814/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Karf ketju.

Abortti ja silpomis ym asiat voi käsitellä omissa ketjuissa.

On älyllisesti epärehellistä väittää ettei ^ asiat kiinnosta k e t ä ä n

Palataan taas Karfin lasten olemattomiin oikeuksiin.

Miksi sinua ei sitten kiinnostakaan lasten oikeudet? Eikö kaikilla lapsilla pitäisi olla samat oikeudet? Onko jotain väristä johtuvia eri-oikeuksia? Entäs lapset jotka uputetaan jo heti pienestä pitäen ja eristetään yhteiskunnasta? Pitäisikö ne kaikki ottaa huostaan? Vaiko vain nämä karfin lapset? Näitä riittää Suomessa, mutta vain yhdestä perheestä ollaan huolissaan 

Pointtihan on siinä, että menet keskustelemaan niistä kaikkien (muiden) lasten samoista oikeuksista jonnekin muualle.

Tässä ketjussa keskustellaan Karfien lasten oikeu

Loistavasti sanottu!

Vierailija
9815/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes peruskoulun päättötodistusta eivät nämä vanhemmat salli lapsilleen. Tämä edustaa ilmeisesti heille vapautta yhteiskunnasta ja viranomaisista.

Eikö asia ole täysin päinvastoin. Kouluttamattomina lapsista tulee todennäköisesti yhteiskunnan tukien varassa eläviä. Julkista rahaa ei voida jakaa ilman viranomaispäätöksiä. Päätöksiä taas ei voi tehdä selvittämättä tuensaajan taloudellista tilannetta ja elämää muutenkin. 

Toinen, epätodennäköisempi vaihtoehto on muiden almujen varassa eläminen. Tämä taas altistaa mielivallalle ja kaikenlaiselle hyväksikäytölle.

Vapautta ei edusta kumpikaan  tulevaisuuden vaihtoehto. 

Nämä vanhemmat eivät näy ollenkaan ajattelevan lastensa tulevaisuutta. Ovatkohan edes ymmärtäneet tuota vaille päättötodistusta jäämistä. Todistushan on viranomaispäätös, jonka koulu, jolla on todistuksenanto-oikeus, tekee virkavastuulla oppilaalleen. Nämä lapset eivät olleet oppilaana missään koulussa.

Ei vanhempi voi mitään virallista todistusta kirjoittaa omalle lapselleen.

Nämä vanhemmat ovat käyttäytymisestään päätellen sitä mieltä, että heillä on oikeutus tehdä lastensa suhteen mitä ikinä itse haluavat: eristää lapset yhteiskunnasta, pitää ala-arvoisissa elinolosuhteissa, laiminlyödä lasten terveydenhuolto ja estää lasten koluttautuminen. Varmaan todistuksenkin kuvittelevat voivansa itse kirjoittaa.

Vierailija
9816/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Karfit itse kirjoitella ketjuun

Tommy Karf ei osaa suomea, hänet voi poistaa laskuista.

Eli Karoliinalla on koko vastuu kotiopetuksesta? 

Mikä on Tommyiskän rooli? Tuntikausien kävelyn ja siittämisen lisäksi?

Ja kieltämättä jotkut öyhötykset ovat aika surkeaa kieltä. 

Kai nyt Suomessa asuessa jotain suomenkielestä on jäänyt päähän? Ellei ole jotenkin heikkolahjainen.

Vierailija
9817/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani kokemastasi. Mikä mahtoi olla äitisi motiivi?

Tuon kokemuksen valossa, toivotko Karfin lasten pääsevän pakoon vanhemmiltaan? Vai Toivoisitko, että pysyvät piilossa?

Äidillä oli useampi hoitamaton persoonallisuushäiriö sekä traumoja omasta lapsuudestaan. Emme olleet juurikaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa, kaverit kiellettiin. Äidin lempisanonta oli ettei keneenkään voi luottaa kuin häneen. Jos kerroin koulussa mitä tein viikonloppuna tai muita kotiasioita ja äiti sai tietää, hän löi ja alisti henkisesti kunnes itkin myttynä lattialla. Muistan pyytäneeni, jos äiti voisi ta ppaa minut loppuun asti niin tämä päättyisi.

Olen miettinyt paljon Karfien lapsia. Kiinniottotilanteesta tulee joka tapauksessa hirvittävän traumaattinen kuten se oli meidänkin kohdalla. Sairastuin itse traumaperäiseen stressihäiriöön, joka vaikuttaa edelleen 30 vuotta tapahtumien jälkeen. Pelkään ovikelloa ja jouduin syömään isoa annosta beetasalpaajaa jotta sydän ja hermosto kestää kaiken, vaikkei elämässäni oikein tapahdukaan. Toivon että Karfit jäävät kiinni, ja tilanne olisi niin inhimillinen kuin voi olla, paitsi eihän se oikein voi. Eniten toivon että vanhemmat tulevat vapaaehtoisesti esiin ja haluavat hoitaa tilanteen yhteistyössä. Samoin sitä, ettei viranomaiset ylireagoi tarpeettomasti. Itse koen ettei meitä esim. olisi tarvinnut poliisin pidellä niin lujaa hallintaotteissa.

Vierailija
9818/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sul mitään havintoa miten yksinkertainen joku peruskoulun oppimäärä on?

Kysymyksen sisältö ja puuttuva oikeinkirjoitus viittaa siihen, että kysyjä itse ei ole peruskoulun oppimäärää loppuun asti suorittanut. 

Terveisin peruskoulun oppimäärää leipätyökseen opettava opettaja. 

Vierailija
9819/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen potkii ruoskittua?

Vierailija
9820/20770 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu jonkinlaiselta väkivaltafantasiaketjulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme