Työtön kaveri sai työtajouksen (Palkka 3500€/kk brutto) MUTTA kaveri ei ottanut työtä vastaan koska hän see enemmän tukia kuin mitä palkasta
Kuin mitä palkasta jää käteen!
Tuet on selvästi edelleen liian suuret.
Kommentit (40)
No sillä on sitte paljon lapsia 😃
Monta lasta sillä on?
Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.
Ei saa nuin paljon.
Ei saanut työtarjousta.
Luettele mitä tukia hän saa ja mitkä kaikki VARMASTI loppuu, kun menisi töihin. Nostetaan nyt kaikille nähtäväksi kissa pöydälle. Itse en tiedä.
Jos trollaat niin ota edes selvää tukien todellisista määristä.
Ei todellakaan kannata tuolla palkalla mennä töihin, kaikki edut menee ja kaiken joutuu itse maksamaan. +-0. Kaupan päälle tulee aamuisin töihin lähtö, - ei kiitos.
Yritä nyt vähän paremmin, en kehtaa jatkaa...
Jos on ollut iso palkka, niin voi saada ansiosidonnaista aikansa enemmän kuin tuon palkan. Siksihän monet ennen työllistyi kun ansiosidonnainen loppui.
En usko. Mutta jos olisi totta, kaveri olisi tyhmä.Tuosta palkasta kertyy jo hyvin eläkettä, tuista taas ei mitään.Eläkkellä voi sitten itkeä huonoa eläkettä.
Höpönpöpö, ap! Kunhan trollailet taas kerran, että pääset haukkumaan työttömiä.. Mene roskiin!
Öööh työtön kaveri hullu poistoon
Vierailija kirjoitti:
Monta lasta sillä on?
Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.
2 lapsen yh äiti ja asuu Helsingissä, pelkästään heidän vuokra on 1500€/kk ja Kela maksaa kaiken
ap
V*tut sai mitään työtarjousta.
Huono provo trollilta.
0/5
Liioittelit liikaa. Ei toimi sun ragebaitti.
Kokeile uudestaan huomenna.