Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20777)

Vierailija
9381/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadun, että alussa puolustelin perheen päätöstä kadota. Nyt kun julkisuudessa on avattu enemmän tätä tapakseen liittyvää taustaa esim. lasten ahdingosta, eristämisestä, ym. kauheasta niin tunnen järkyttävää huolta niistä lapsista.

en mää vaan oo mitään niitten lasten suusta kuullu 

Ei ole kukaan muukaan, sillä vanhemmat ovat vanginneet lapsensa ja varastaneet heidän elämänsä. Lapset ovat aivopestyjä, kunnes heidät saadaan vapautettua noilta hulluilta.

mitäs ne auerin lapset kerto painostettuita äidistään? en luota virkaa tekevään niin paljon kun omaan vanhempaan

Vierailija
9382/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA on jyrähtänyt viime aikoina aika rankastikin EU:n ihmisoikeusloukkauksista. Tämä perhe sopisi hyvin sinne suojelukseen. Voisivat tuoda tapauksen julkisuuteen koko maailman nähtäväksi miten Suomi kohtelee kansalaisiaan.

Tuskin, jos kyseessä onkin lasten oikeuksien loukkaaminen ja syylliset ovat omat vanhemmat jotka peittelee ja piilottelee lapsiaan. Trump on muutenkin vierasmaalaisia vastaan amerikka ensin kamppanjallaan ja ei varmasti halua sekaantua mihinkään laittomaan lasten salakuljetukseen. Jos ne amerikasta löytyvät, niin lentävät kuin leppäkeihäät sieltä pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9383/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karfien tekemisten puolustelijat käyttävät kovasti termiä "perhe" eli lyövät nippuun vanhemmat ja lapset aivan kuin heidän etunsa ja parhaansa olisi yksi ja sama. Tai tarpeensa yhteneväiset.

Eivät ole. Lasten etu ei ole jäädä vaille koulutusta eristettynä  vanhempien määräämään ideologiseen kuplaan ja elämäntapaan ilman mahdollisuuksia integroitua yhteiskuntaan  ja toimia sen sen täysivaltaisina jäseninä, jotka itse päättävät elämänsä suunnan. 

Tuttu kaava kulteissa ja vääristyneen vallankaytön perheissä. Lapsia vahingoittavia tekemisiä puolustellaan väittämällä, että ne ovat muka lapsen etu. Tekijät piilottelee pelkurimaisesti lasten selän takana ja syyttää yhteiskuntaa ja viranomaisia "vainosta", kun eivät saa kohdella lapsiaan rajattoman valtansa objekteina  mielivaltaisesti.

Vanhemmat vaativat  itsellen erivapauksia jopa mm lainsäädännön noudattamisesta voidakseen määrätä totaalisesti lastensa elämästä ja jätääkseen heidät vaille koulutusta.

Yhteiskunta eritetään mörkonä, vaikka juuri vanhemmat itse vievät lapsen vapauden ja rajoittavat rajusti lasten elämää ja tulevaisuuden mahdollisuuksia.  Tuollainen eristäminen ja rajoittaminen ei ole koskaan lapsen etu.

Vierailija
9384/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yhtään ainoaa todistetta siitä, että lapset olisivat vastustaneet kotioloja? Ei. He vastustivat viranomaistoimintaa.

Vierailija
9385/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt hirveällä tohinalla tehdään lapsille "hyvää", jota lapset itse eivät halua. He ovat koko ajan sanoneet, että haluavat olla vanhempiansa kanssa.

Vierailija
9386/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt hirveällä tohinalla tehdään lapsille "hyvää", jota lapset itse eivät halua. He ovat koko ajan sanoneet, että haluavat olla vanhempiansa kanssa.

Tai pelkäävät vanhenpiaan ja eivät uskalla kertoa totuutta.

Vierailija
9387/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää vanhemmat haluavat lapsilleen jos eivät päästä heitä tarvittaessa lääkäriin? 

Vierailija
9388/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pelkäävät vanhenpiaan ja eivät uskalla kertoa totuutta.

Laitokseen sai jäädä. Kyllä teini-ikäinen sen tietää.

Vierailija
9389/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA on jyrähtänyt viime aikoina aika rankastikin EU:n ihmisoikeusloukkauksista. Tämä perhe sopisi hyvin sinne suojelukseen. Voisivat tuoda tapauksen julkisuuteen koko maailman nähtäväksi miten Suomi kohtelee kansalaisiaan.

Tuskin, jos kyseessä onkin lasten oikeuksien loukkaaminen ja syylliset ovat omat vanhemmat jotka peittelee ja piilottelee lapsiaan. Trump on muutenkin vierasmaalaisia vastaan amerikka ensin kamppanjallaan ja ei varmasti halua sekaantua mihinkään laittomaan lasten salakuljetukseen. Jos ne amerikasta löytyvät, niin lentävät kuin leppäkeihäät sieltä pihalle.

Siis mitä helvettiä?  Miten tuollaisia vanhempia voi olla? Itse vein lapset jopa päiväkotiin vaikka olin kotona. Oli itsestäänselvää, että lapsilla on hyvä olla muutakin kun kotona nököttämistä herran jestas. 

Mielestäni koulupäivät on aivan liian lyhyitä Suomessa ja lapset kotona liian aikaisin. Liikaa sellaista kotona nököttämistä. . 

Toivoisin, että lapsilla olisi enemmön kavereita ja olisivat ulkona mahdollisimman paljon kavereiden kanssa. Se on luonnollista ainakin kouluikäisille. 

Huvittavaa että meistäkin vissiin huhuiltu jotain muuta? Jotain täysin päinvastaista. Mut hei laikki  tietää että jos lapsilla ei kaveriseuraa,  sitä ei voi pistää vanhempien syyksi. Ei mene läpi kun ääliöille. Kyllä sitä fiksut tietää, mikä on vanhempien vikaa ja mikä ei. 

Vierailija
9390/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaisessa ahtaassa kämpässä, missä ei ole edes juoksevaa vettä tai se on jäässä, tarpeet tehdään varmaan ämpäriin, ei voi pestä edes pyykkiä. Ei kavereita, ei harrastuksia, ei koulutusta. Eihän heillä ole mitään vertailukohtaa ja kokemusta ns. normaalista elämästä. Vanhemmat ovat ainoa kiintopiste elämässä, joten tietenkin haluavat olla vanhempiensa kanssa. Välit sukulaisiinkin on katkottu. 

Mistä ovat muuten saaneet juomavettä? Sulatelleet lunta? 

Eiköhän nuo vanhemmat ole pelotelleet ties millä skenaarioilla että eivät ikinä pääse takaisin kotiin jos eivät karkaa laitoksesta. 

Tämä pakomatka on vaan yksi lisätodiste siitä, että vanhemmilla ei ole kaikki muumit laaksossa. 

Vierailija
9391/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsia vahingoittavia tekemisiä puolustellaan väittämällä, että ne ovat muka lapsen etu."

Eiks tää nyt ole juuri sitä mitä sossu tekee?

Vierailija
9392/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää vanhemmat haluavat lapsilleen jos eivät päästä heitä tarvittaessa lääkäriin? 

Tai mihinkään muuallekaan. Edes ulos. 

Vierailija
9393/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse vein lapset jopa päiväkotiin vaikka olin kotona."

?!?!?!?!?!

Vierailija
9394/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse vein lapset jopa päiväkotiin vaikka olin kotona."

MITÄ HELVETTIÄ

Vierailija
9395/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vienyt lapsia tarhaan jos olin vapaalla, mutta vein kyllä neuvolaan, lääkäriin yms. aina kun oli tarvetta. Halusin myös, että lapsillani on oikein hyvät suhteet isovanhempiinsa ja muihin sukulaisiin. Itse en anoppini kanssa niin ihmeellisesti tullut toimeen, mutta lapsille puhuin hänestä hyvää ja kehitin heidän suhdettaan.Ihan kamalaa jos lapsilta viedään kaikki sukulaissuhteet ja kaverisuhteet. Kökkivät vaan keskenään. Harrastukset saivat myös itse valita ja sinne vietiin tarvittaessa.

Vierailija
9396/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla yhtään ainoaa todistetta siitä, että lapset olisivat vastustaneet kotioloja? Ei. He vastustivat viranomaistoimintaa.

Näinhän sinä kuvittelet.  On varmaan jotenkin vapauttavaa pettää itseään tällaisella inttämisellä.

Vierailija
9397/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapaus on omiaan laskemaan syntyvyyttä. Kuka tänne enää uskaltaa lapsia hankkia? Ihan uskomaton ajojahti.

Sellaisten vanhempien onkin hyvä olla tekemättä lisää jotka taipuvat laittomuuksiin lastensa kanssa.

Trollaatko ihan huviksesi vai saatko hyvänkin palkan?

Vierailija
9398/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karfien tekemisten puolustelijat käyttävät kovasti termiä "perhe" eli lyövät nippuun vanhemmat ja lapset aivan kuin heidän etunsa ja parhaansa olisi yksi ja sama. Tai tarpeensa yhteneväiset.

Eivät ole. Lasten etu ei ole jäädä vaille koulutusta eristettynä  vanhempien määräämään ideologiseen kuplaan ja elämäntapaan ilman mahdollisuuksia integroitua yhteiskuntaan  ja toimia sen sen täysivaltaisina jäseninä, jotka itse päättävät elämänsä suunnan. 

Tuttu kaava kulteissa ja vääristyneen vallankaytön perheissä. Lapsia vahingoittavia tekemisiä puolustellaan väittämällä, että ne ovat muka lapsen etu. Tekijät piilottelee pelkurimaisesti lasten selän takana ja syyttää yhteiskuntaa ja viranomaisia "vainosta", kun eivät saa kohdella lapsiaan rajattoman valtansa objekteina  mielivaltaisesti.

Vanhemmat vaativat  itsellen erivapauks

Tässä hyvä dokkari siitä, mitä tuo voi pahimmillaan olla. Yllättäen nämäkin olivat kotikoulussa.

https://www.mtv.fi/ohjelma/07ee9f25c65db906200e/vakivaltainen-aitini-ru…

Vierailija
9399/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä täällä heidän syyttömyydestään tai syyllisyydestään höpötetään, oikeuteen he joutuvat kiinnijäätyään se on ihan selvä se. Jos vanhemmat tuomitaan niistä rikoksista mistä heitä tällä hetkellä syytetään, niin aikas kalliisti joutuvat lapsilleen korvaan ja tuleeko kakkua sitten myös päälle? Jos heidät todetaan syyttömiski, niin sitten valtio joutuu maksamaan heille melkoiset korvaukset. Mitä kauemmin ovat piilossa, niin sitä isommat syytteet varmaan ja mitä rangaistuksia sitten jaetaankaan rikoskumppaneille? Nyt kannattaisi tehdä poliisin kanssa yhteistyötä.Joka tapauksessa nyt kun lehdet heistä kirjoittaa, niin ennen pitkää joku heidät äkkää.

Vierailija
9400/20777 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mitä täällä heidän syyttömyydestään tai syyllisyydestään höpötetään, oikeuteen he joutuvat kiinnijäätyään se on ihan selvä se. Jos vanhemmat tuomitaan niistä rikoksista mistä heitä tällä hetkellä syytetään, niin aikas kalliisti joutuvat lapsilleen korvaan ja tuleeko kakkua sitten myös päälle? Jos heidät todetaan syyttömiski, niin sitten valtio joutuu maksamaan heille melkoiset korvaukset. Mitä kauemmin ovat piilossa, niin sitä isommat syytteet varmaan ja mitä rangaistuksia sitten jaetaankaan rikoskumppaneille? Nyt kannattaisi tehdä poliisin kanssa yhteistyötä.Joka tapauksessa nyt kun lehdet heistä kirjoittaa, niin ennen pitkää joku heidät äkkää.

Aika varmasti heidät on autettu ulkomaille. Tuskin olisivat pystyneet elämään Suomessa vuotta näin piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi