Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (355)

Vierailija
301/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko kertoa miehellesi?

En aio.

AP 

Mikset?

En näe syytä kertoa. Luulen, että hän ei haluaisi tietää.

Ap

Vierailija
302/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ainakaan väittää olleesi syyntakeeton ja että "se vain tapahtui", kun täällä on todistusaineistoa pitkään ja hartaasti suunnitellusta ja harkituista aviorikoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään mielenkiintoista, että etsitään uusi kumppani sen sijaan, että yritettäisiin löytää yhteyttä nykyisen kumppanin kanssa. Joskus sekin suhde on aloitettu ja kai hyvästä syystä? Sama henkilö edelleen. Miksi nyt on läheisyys kadotettu? Eikö sitä voi enää herättää?

Vierailija
304/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään mielenkiintoista, että etsitään uusi kumppani sen sijaan, että yritettäisiin löytää yhteyttä nykyisen kumppanin kanssa. Joskus sekin suhde on aloitettu ja kai hyvästä syystä? Sama henkilö edelleen. Miksi nyt on läheisyys kadotettu? Eikö sitä voi enää herättää?

Eihän se ole "kumppani" vaan panokaveri.

Vierailija
305/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieho kiimassa. Auta sitä.

Vierailija
306/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoi jo. Lukekaa ed. sivu.

Vierailija
307/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttoi jo. Lukekaa ed. sivu.

Mamma Mia!

Vierailija
308/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mutta ei auttane oman parisuhteen kanssa.

Vierailija
309/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Mutta ei auttane oman parisuhteen kanssa.

Voi se virkistää.

Vierailija
310/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai, mitä halusikin. On jo unohtanut sinut ja menee kohti uusia valloituksia. Niin se vain menee...

Vierailija
311/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika sai, mitä halusikin. On jo unohtanut sinut ja menee kohti uusia valloituksia. Niin se vain menee...

Monta kertaa nähty ja koettu, että mies kuin mies hiljenee ja vetäytyy luolaansa seksin jälkeen, kunnes kassit taas latautuu täyteen. Nuorempana otin tämän henkilökohtaisesti ja aloin jahdata heidän hyväksyntäänsä. Nykyään ajattelen, että saan onneksi hetken rauhaa ja omaa aikaa.

Vierailija
312/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa nähty ja koettu, että mies kuin mies hiljenee ja vetäytyy luolaansa seksin jälkeen, kunnes kassit taas latautuu täyteen. Nuorempana otin tämän henkilökohtaisesti ja aloin jahdata heidän hyväksyntäänsä. Nykyään ajattelen, että saan onneksi hetken rauhaa ja omaa aikaa.

Kokemus puhuu 🤣

Vierailija
313/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus puhuu 🤣

Niin puhuu, ja totta turiseekin!

Vierailija
314/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on jatkosuunnitelmat? Jatkatteko suhdetta? Toisaalta onko tämä avioliittosi lopun alku?

Mitä suunnitelmia kuvittelet parikymppisen pojan tekevän?

Vierailija
315/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.

AP

Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!

AP

Entäs sitten kun pitää mennä takaisin töihin ja tavata työn merkeissä ja muiden läsnäollessa? Ajattelitko seurauksia?

Vierailija
316/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, AP! Sait 20 vuotta nuorempaa! Roarrr! 🐅

Vierailija
317/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, AP! Sait 20 vuotta nuorempaa! Roarrr! 🐅

Voimaantunutta! 💃

Vierailija
318/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä, että unohdit jo koko jutun. Coolisti vain vanhemman naisen elämänkokemuksella ja itsevarmuudella.

Vierailija
319/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.

AP

Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!

AP

Mitä minä just luin????

Vierailija
320/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt voittanut vedon.