Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (355)

Vierailija
281/355 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti työpaikalla menee entistä tuhmemmaksi. Huhhuh. 

AP

Yleisö vaatii yksityiskohtia!!!

-Halattiin tiukasti ja pitkään. Jälkeenpäin kuulemma oli tuntenut rintani

-Hän kuiskasi erään tuhman jutun korvaani

-Kosketti hiuksiani kun kumarruin 

-Hakeutui pari kertaa lähelle ja rutisti, kosketti takapuolen yläosaa

-Lähetti viestejä

Kyllä vielä vähän tarkennusta odotellaan 

Vierailija
282/355 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkää unta vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/355 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkää unta vain

Lässähti kuin mälli lakanaan

Vierailija
284/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti menette tekemään seksuaaliakteja.

Vierailija
285/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti menette tekemään seksuaaliakteja.

Joko menitte?

Vierailija
286/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.

AP

Vierailija
287/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.

AP

Pano sitä kiinnostaa eikä baarissa pallit sinisinä istuminen turhan takia.

Vierailija
288/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Raporttia?

Vierailija
289/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Raporttia?

Tapahtuiko?

Vierailija
290/355 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Raporttia?

Tapahtuiko?

Kuvia tai ei tapahtunut 

Vierailija
291/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Raporttia?

Tapahtuiko?

Kuvia tai ei tapahtunut 

Kuvia odotetaan.

Vierailija
292/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko?

Vierailija
293/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!

AP

Vierailija
294/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on ihanaa! Minulle flirttaili asiakas toissapäivänä, ja vieläkin lämmittää mieltä. Kaikki me toot ovat saaneet ihmiset aivan liian varovaisiksi, niin paikallaan kuin omassa kontekstissaan ovatkin. Flirtin pitäisi olla aina sallittua ja suotavaa, joku ahdistelu ja stalkkaaminen on täysin eri asia. 

Flirtti on yleensä aina ahdistelua, sillä "tilannetta lukemalla" ei voi tehdä perusteltua arviota siitä onko flirtin kohde antanut luvan flirtille vai ei.

Tällöin varovaisuusperiaatteen mukaan ei voi flirtata.

Vierailija
295/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!

AP

Täh???

Vierailija
296/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kertoa miehellesi?

Vierailija
297/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio.

AP 

Vierailija
298/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio.

AP 

Mikset?

Vierailija
299/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on jatkosuunnitelmat? Jatkatteko suhdetta? Toisaalta onko tämä avioliittosi lopun alku?

Vierailija
300/355 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on jatkosuunnitelmat? Jatkatteko suhdetta? Toisaalta onko tämä avioliittosi lopun alku?

Ei ole suunniteltu. Ja varmaan vain seksisuhde joka tapauksessa. Loppu on alkanut jo ennen tätä, luulen. Ja kyseessä on avoliitto. Ollaan nukuttu vuosia eri huoneissa ja seksiä vuoden sisällä 2 kertaa.

AP