Parikymppinen työkaveri flirttailee
Itse 43, hän 21.
Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.
Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Märkää unta vain
Lässähti kuin mälli lakanaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti menette tekemään seksuaaliakteja.
Joko menitte?
Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hän on yrittänyt saada minua tapaamaan töiden jälkeen. Ehdotin baaria tänään. Olisi kuulemma pitänyt mennä hotelliin. Saas nähdä, vitsailiko vain. En ole menossa hotelliin ja jos ei oikeasti tule baariin niin saa onanoida itsensä uneen.
AP
Pano sitä kiinnostaa eikä baarissa pallit sinisinä istuminen turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
AP
Raporttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Raporttia?
Tapahtuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Raporttia?
Tapahtuiko?
Kuvia tai ei tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Raporttia?
Tapahtuiko?
Kuvia tai ei tapahtunut
Kuvia odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!
AP
Vierailija kirjoitti:
No sehän on ihanaa! Minulle flirttaili asiakas toissapäivänä, ja vieläkin lämmittää mieltä. Kaikki me toot ovat saaneet ihmiset aivan liian varovaisiksi, niin paikallaan kuin omassa kontekstissaan ovatkin. Flirtin pitäisi olla aina sallittua ja suotavaa, joku ahdistelu ja stalkkaaminen on täysin eri asia.
Flirtti on yleensä aina ahdistelua, sillä "tilannetta lukemalla" ei voi tehdä perusteltua arviota siitä onko flirtin kohde antanut luvan flirtille vai ei.
Tällöin varovaisuusperiaatteen mukaan ei voi flirtata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinhän siinä sitten kävi, että käytiin muutama tunti illalla hotellissa. Minulla oli kuukautiset ja tamponi sisällä, joten tehtiin kaikenlaista muuta kuin yhdyntää. Poika oli aluksi liian innokas ja olin jo melkein lähteä sängystä, mutta kun pyysin hidastamaan niin löysimme yhteisen sävelen. Oli hauskaa!
AP
Täh???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko kertoa miehellesi?
En aio.
AP
Mikset?
Mitkä on jatkosuunnitelmat? Jatkatteko suhdetta? Toisaalta onko tämä avioliittosi lopun alku?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on jatkosuunnitelmat? Jatkatteko suhdetta? Toisaalta onko tämä avioliittosi lopun alku?
Ei ole suunniteltu. Ja varmaan vain seksisuhde joka tapauksessa. Loppu on alkanut jo ennen tätä, luulen. Ja kyseessä on avoliitto. Ollaan nukuttu vuosia eri huoneissa ja seksiä vuoden sisällä 2 kertaa.
AP
Kyllä vielä vähän tarkennusta odotellaan