Parikymppinen työkaveri flirttailee
Itse 43, hän 21.
Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.
Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.
Kommentit (372)
No kerropa lisää flirttailun laadusta?
Vierailija kirjoitti:
No annoitko?
Kyllä, ykköstä ja kakkosta
Vierailija kirjoitti:
No miten flirttailu ilmenee?
Esimerkiksi on leikillään kosinut, sanonut kauniiksi naiseksi, vihjannut työlounaan olevan treffit, sanonut että "romanssia ilmassa, olemme pari" (koska olemme työpari).
Mikä nonottelija täällä spämmää?
Sano että sinulla on partasieni ja seisokki loppui ajat sitten vaikka olet kokeillut kaikenlaisia hoitokeinoja kuten esim. poronsarvijauhetta, mikkelissä käyntiä, kotikaljan kittausta, hotapulveria ...
Totea lakonisesti että illalla teet koti- ja pihatöitä sekä toisinaan ajat täysperävaunullista rekkaa keikkahommana
Käräytä flirttailija heti HR ennekun joudut tosi kuseen!
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet?
N43, M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten flirttailu ilmenee?
Esimerkiksi on leikillään kosinut, sanonut kauniiksi naiseksi, vihjannut työlounaan olevan treffit, sanonut että "romanssia ilmassa, olemme pari" (koska olemme työpari).
Vanhempi osapuoli ainakin nainen siis
Tuon ikäinen on vielä levoton ja nuo jutut voivat olla huumoria. On aikuisuutta olla nyt lujana ja pitää jäitä hatussa.
Miksi edes tuhlaat aikaasi johonkin keskenkasvuiseen pojankoltiaiseen?
Mikä tässä pojassa on muka niin erityistä? Paitsi se, että antaa positiivista huomiota sinulle? Analysoi mieluummin, mikä nykyisessä suhteessa mättää. Muuta olosuhteita tai eroa. Mutta tee se sotkematta jotain random poikaa kuvioihin.
Omasta kokemuksestani voin kertoa että ikä on todellakin numeroita parisuhde- tai ystävyyssuhde- tai seksisuhdemielessä. Paljon oleellisempaa on ihan se miten hyvin toisen seurassa viihtyy, miten sujuu keskustelut, huumori, läheisyys, seksi ja muut tekemiset.
Ikäero on huonoimpia syitä jättää kääntämättä houkutteleva kortti. Huono liitto on muuten toinen huono syy jättää kortti kääntämättä.
M47
Siis tosi näyttävä nainen on tämä parikymppinen työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Haluis selvästikin käytettyä emätintä.
Kyllähän nuori mies pahassa hätätilanteessa heittää lastin vaikka vähän eltaantuneeseenkin römpsään! T: M65+
Ei oo väljän voittanutta. Ja hänellä on vanhemman naisen kokemus.
Niin? Mikä oli ongelma?