Parikymppinen työkaveri flirttailee
Itse 43, hän 21.
Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.
Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.
Kommentit (355)
Anna sille joku päivä heti töiden jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Anna sille joku päivä heti töiden jälkeen!
Töissä quickie tauolla
Vierailija kirjoitti:
Jos parikymppinen mies lähestyisi niin kyllä kiitos.
M55
Rolf Nordmo?
Unohda poika niin kuin hänkin unohtaa sinut heti kun olet poissa silmistä ja keskittyy seuraavaan naiseen. Iskee kaikkia huvikseen, mutta sinä alat järjestää elämäsi uudelleen ja olet valmis satuttamaan miestäsi leikin vuoksi.
Miksi hän tuhlaa energiaa sinuun? Olet vanha ja varattu
Olisi varmaan nuoria ja vapaitakin tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän tuhlaa energiaa sinuun? Olet vanha ja varattu
Olisi varmaan nuoria ja vapaitakin tarjolla?
Ei oikeastaan halua mitään ap:ltq vaan leikkii ja kuluttaa aikaa, tuskin on mitään strategiaa suunnitellut. Ja ehkä ap on myös turvallinen koska ei voi tapahtua mitään eli ei edes ole torjutuksi tulemisen riskiä. Saa harjoitella iskurepliikejä tositilanteita varten. Saa pönkittää heikkoa miehistä itsetuntoaan.
Olen itse se nainen joka flirttaa (liian) vanhojen miesten kanssa. Enhän mä tosissaan ole, mutta se ainakin virkistää tylsää arkeani. Ja kohentaa (heikkoa?) itsetuntoa. Joskus tulee syyllinen olo pelaamisesta tai harhaanjohtamisesta mutta kai se flirtti voi olla virkistävää niille miehillekin, ei kai ne välttämättä tosissaan ota? Leikin ja toden raja on toki häilyvä ja henkilön kokemuksesta kiinni. Ei siinä sen kummempaa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse se nainen joka flirttaa (liian) vanhojen miesten kanssa. Enhän mä tosissaan ole, mutta se ainakin virkistää tylsää arkeani. Ja kohentaa (heikkoa?) itsetuntoa. Joskus tulee syyllinen olo pelaamisesta tai harhaanjohtamisesta mutta kai se flirtti voi olla virkistävää niille miehillekin, ei kai ne välttämättä tosissaan ota? Leikin ja toden raja on toki häilyvä ja henkilön kokemuksesta kiinni. Ei siinä sen kummempaa. Sori siitä.
Mitä sanoisit, jos joku näistä miehistä jättäisi vaimonsa ja ehdottaisi suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit, jos joku näistä miehistä jättäisi vaimonsa ja ehdottaisi suhdetta?
Eivät jätä. Suhteen voivat kyllä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että älä puhu paskaa!
Jääkö tuo vain työpaikan seinien sisäpuolelle vai viesteilettekö ja tapaatteko muuten?
Vierailija kirjoitti:
Jääkö tuo vain työpaikan seinien sisäpuolelle vai viesteilettekö ja tapaatteko muuten?
Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, hän kyllä varmistaisi tapaamiset myös töiden jälkeen. Taitaa vain huvitella työpäivän ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ole mieluummin se saavuttamaton unelma, joka jää loppuelämäksi kaihertamaan mieleen. The one who got away.
Taitaapi olla niin, että poika tajuaa muutaman vuoden päästä väistäneensä luodin ja hän on naiselle se saalis, joka meni ohi. Nainen on silloin 50 ja mies vieläkin alle 30, viriili ja elämä edessä.
Niin? Luepa "he's not just that into you". Tiivistettynä; ainoa syy miksi hän ei ole aloittanut suhdetta kanssasi on, että häntä ei oikeasti kiinnosta. Jos kiinnostaa, mies kyllä tekee työtä sen eteen.
On unohtanut minut nyt kun olen pitkillä vapailla.
Vierailija kirjoitti:
On unohtanut minut nyt kun olen pitkillä vapailla.
Terve nuorimies
🐢😂