Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppinen työkaveri flirttailee

Vierailija
04.06.2025 |

Itse 43, hän 21.

Tätä on jatkunut jo pitkään ja tänään hän istui vihjailevasti viereeni ja kysyi, mitä teen illalla. Käänsin jutun vitsiksi, että olen liian vanha. Hän sanoi, että ikä on vain numero.

Asiaa ei auta, että olen aika onnettomassa suhteessa itse.

Kommentit (355)

Vierailija
81/355 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse tehdä tai muuttaa yhtään mitään. Turha täälläkin tätä vatvoa ja pohtia. Flirtti ei tule johtamaan yhtään mihinkään. Jos oikeasti ehdottaisit jotain sutinaa, poika säikähtäisi ja kilpikonnan pää vetäytyisi takaisin kuoreensa.

🐢😂

Vierailija
82/355 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille joku päivä heti töiden jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/355 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille joku päivä heti töiden jälkeen!

Töissä quickie tauolla

Vierailija
84/355 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parikymppinen mies lähestyisi niin kyllä kiitos.

M55

Rolf Nordmo?

Vierailija
85/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda poika niin kuin hänkin unohtaa sinut heti kun olet poissa silmistä ja keskittyy seuraavaan naiseen. Iskee kaikkia huvikseen, mutta sinä alat järjestää elämäsi uudelleen ja olet valmis satuttamaan miestäsi leikin vuoksi.

Vierailija
86/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tuhlaa energiaa sinuun? Olet vanha ja varattu

Olisi varmaan nuoria ja vapaitakin tarjolla?

Vierailija
87/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän tuhlaa energiaa sinuun? Olet vanha ja varattu

Olisi varmaan nuoria ja vapaitakin tarjolla?

Ei oikeastaan halua mitään ap:ltq vaan leikkii ja kuluttaa aikaa, tuskin on mitään strategiaa suunnitellut. Ja ehkä ap on myös turvallinen koska ei voi tapahtua mitään eli ei edes ole torjutuksi tulemisen riskiä. Saa harjoitella iskurepliikejä tositilanteita varten. Saa pönkittää heikkoa miehistä itsetuntoaan.

Vierailija
88/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse se nainen joka flirttaa (liian) vanhojen miesten kanssa. Enhän mä tosissaan ole, mutta se ainakin virkistää tylsää arkeani. Ja kohentaa (heikkoa?) itsetuntoa. Joskus tulee syyllinen olo pelaamisesta tai harhaanjohtamisesta mutta kai se flirtti voi olla virkistävää niille miehillekin, ei kai ne välttämättä tosissaan ota? Leikin ja toden raja on toki häilyvä ja henkilön kokemuksesta kiinni. Ei siinä sen kummempaa. Sori siitä. 

Vierailija
89/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko annoit?

Vierailija
90/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse se nainen joka flirttaa (liian) vanhojen miesten kanssa. Enhän mä tosissaan ole, mutta se ainakin virkistää tylsää arkeani. Ja kohentaa (heikkoa?) itsetuntoa. Joskus tulee syyllinen olo pelaamisesta tai harhaanjohtamisesta mutta kai se flirtti voi olla virkistävää niille miehillekin, ei kai ne välttämättä tosissaan ota? Leikin ja toden raja on toki häilyvä ja henkilön kokemuksesta kiinni. Ei siinä sen kummempaa. Sori siitä. 

Mitä sanoisit, jos joku näistä miehistä jättäisi vaimonsa ja ehdottaisi suhdetta?

Vierailija
91/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit, jos joku näistä miehistä jättäisi vaimonsa ja ehdottaisi suhdetta?

Eivät jätä. Suhteen voivat kyllä aloittaa.

Vierailija
92/355 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että älä puhu paskaa!

Vierailija
93/355 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 

Vierailija
94/355 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tuo vain työpaikan seinien sisäpuolelle vai viesteilettekö ja tapaatteko muuten?

Vierailija
95/355 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö tuo vain työpaikan seinien sisäpuolelle vai viesteilettekö ja tapaatteko muuten?

Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, hän kyllä varmistaisi tapaamiset myös töiden jälkeen. Taitaa vain huvitella työpäivän ajankuluksi.

Vierailija
96/355 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mieluummin se saavuttamaton unelma, joka jää loppuelämäksi kaihertamaan mieleen. The one who got away.

Taitaapi olla niin, että poika tajuaa muutaman vuoden päästä väistäneensä luodin ja hän on naiselle se saalis, joka meni ohi. Nainen on silloin 50 ja mies vieläkin alle 30, viriili ja elämä edessä. 

Vierailija
97/355 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Luepa "he's not just that into you". Tiivistettynä; ainoa syy miksi hän ei ole aloittanut suhdetta kanssasi on, että häntä ei oikeasti kiinnosta. Jos kiinnostaa, mies kyllä tekee työtä sen eteen.

Vierailija
98/355 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko panit?

Vierailija
99/355 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On unohtanut minut nyt kun olen pitkillä vapailla.

Vierailija
100/355 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On unohtanut minut nyt kun olen pitkillä vapailla.

Terve nuorimies