Tuntiveloitus
Onko 40€/h mielestänne korkea veloitus palvelusta, joka helpottaa arkea merkittävästi ja on kotitalousvähennyskelpoinen?
Kommentit (34)
Ei ole josson rahaa, köyhälle tuo on täysin mahdotonta.
Paljonko olisit itse valmis maksamaan? Sanotaan, että palvelu säästää viikkotasolla noin työpäivän verran.
Vierailija kirjoitti:
On
Paljonko olisit valmis maksamaan itse? Sanotaan, että palvelun ostaminen säästää noin työpäivän verran omaa aikaasi viikossa.
Riippuu palvelusta ja siitä, onko asiakkaalle vähennyskelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisit itse valmis maksamaan? Sanotaan, että palvelu säästää viikkotasolla noin työpäivän verran.
9 euroa on minusta ihan kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu palvelusta ja siitä, onko asiakkaalle vähennyskelpoinen.
Tuo 40€ on asiakkaalle vähennyskelpoinen.
Ei ole korkea. Tuo on alimpia kotipalveluiden tuntihintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 euroa on minusta ihan kohtuullinen.
Jaaa olitkin vain trolli
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista tosin tuskin saa keskituloisille myytyä ainakaan toistuvasti
Riippuu tietysti omista kuluista ja siitä paljonko haluaa jäädä omaan pussiin.
No ei ole jos yrittäjä hoitaa itse työnantajan maksut yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kotitalousvähennyksen huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon hintaista on kotisiivoukset, kotitalkkarit ja hoivatyöyritysten hinnat. Sitten jotkut sähkömiehet veloittaa 60e/tunti.
Noin halvalla ei juuri mitään yritystoimintaa kannata tehdä. Pelkkä arvonlisävero haukkaa tuosta kympin pois. Kaikkien muiden kulujen jälkeen hyvä jos jää minimipalkka käteen.
Jos tuolla saa esim. tunnin verran siivousta niin on ok hinta.
Vierailija kirjoitti:
Halpa hinta seksipalveluista.
Riippuu täysin tavaran laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Noin halvalla ei juuri mitään yritystoimintaa kannata tehdä. Pelkkä arvonlisävero haukkaa tuosta kympin pois. Kaikkien muiden kulujen jälkeen hyvä jos jää minimipalkka käteen.
Entä jos yrittäjällä on arvolähtöinen tulokulma yrittämiseen? Sellainen jossa yritystoimintaa ei tehdä rahanteon vaan arvojen kuten hyvinvoinnin ja yhteisöllisyyden edistämisen nimissä. Ja että hänelle riittää työstään jonkun toisen "minimipalkka"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos yrittäjällä on arvolähtöinen tulokulma yrittämiseen? Sellainen jossa yritystoimintaa ei tehdä rahanteon vaan arvojen kuten hyvinvoinnin ja yhteisöllisyyden edistämisen nimissä. Ja että hänelle riittää työstään jonkun toisen "minimipalkka"?
Tottakai jos intoa löytyy tehdä talkootyönä hyväntekeväisyyttä! Aika harvalle vaan riittää pelkkä tekemisen riemu. Tarttis saada rahaa jotta saa ruokaa pöytään ja laskut maksettua.
On