Muita jotka rskastavat väentungoksia?
Olen ehkä erikoinen, mutta rakastan väentungosta ja turistirysiä. Suomessa toki vähäistä, lähinnä Stockmannin joulu/hullut päivät tai vappu ulliksella. Lomalla menen usein Intiaan, Hong Kongiin tms missä voi olla kylki kyljessä muiden kanssa. Jotenkin ihanaa kun on paljon muita ympärillä ja on mukana pöhinässä
Kommentit (11)
Nyt kyllä vahvasti kiinnostaisi kuulla tarkemmin miksi aloittaja rakastaa väentungosta :D
Hyvät mahdollisuudet tulla taskuvarasliigojen uhriksi
Sekä, ja varsinkin siellä Intiassa, naisilla mahdollista joutua seksuaalisen lähentelyn kohteeksi
Milloin huomasit tuon piirteen itsessäsi?
Tampere on silloin unelmiesi paikka. Keskusta ja kauppakeskuspaikat, marketit yms. On tapahtumiakin. Ruuhka on ihan valtava.
Jonkun kauhean ryysiksen keskelle joutuminen kyllä ihan vihoviimeistä touhua.
Minä kulla tunkos rakastaa myös, siellä mina kihnaa ja hinkkaa pötkylä naisen perssettä.
Laktoosi ei ole mun juttu siispä vedän kaikkea laktoosipitoista ja lähden ruuhkaan piereksimään.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on silloin unelmiesi paikka. Keskusta ja kauppakeskuspaikat, marketit yms. On tapahtumiakin. Ruuhka on ihan valtava.
Voisko sanoo massiivinen?
Söpöä :D itse aistiyliherkkänä imen muiden negatiiviset energiat itseeni, joten väentungokset usein ahdistavat.
Vierailija kirjoitti:
En rakasta väentungosta, sinnehän voi auto ajaa "vahingossa" ihmisten päälle.
Todennäköisempää taitaa olla vaikka hukkua uima-altaaseen.
En rakasta väentungosta, sinnehän voi auto ajaa "vahingossa" ihmisten päälle.