Olen INTJ, mastermind. Olen sinua älykkäämpi.
Kommentit (31)
Olet onneton, valehteleva jankkaaja. Raukka...
Et ole.
Jo se että vetoat johonkin humpuuki persoonallisuustestiin kertoo ettet ole kovin älykäs.
ei harmita.
Ei, mun elämä on hauskempaa 🎢🎠🎡😃
Olet ääliö ja lisäksi mielisairas. Minun koiranikin on sinua selvästi älykkäämpi.
Miksi haluat asian harmittavan muita? Mietipä asiaa.
Taidat olla se naiseton di sekoilija, voimia!
Minäkin olen, enkä ole koskaan sopeutunut mihinkään yhteisöön tai työpaikkaan eikä mulla ole minkäänlaista työuraa. Mieluummin olisin mikä tahansa muu persoonallisuustyyppi.
Tämä palstavájákki ei ole ketään älykkäämpi!
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö ja lisäksi mielisairas. Minun koiranikin on sinua selvästi älykkäämpi.
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
INTJ = INTROVERTTI NAISETON TOLLO JANKUTTAMASSA
Älykäs voit ehkä olla, mutta viisaus on pysynyt sinusta kaukana.
Monesko kerta tämäkin aihe otetaan keskusteluun? AP taitaa olla TROLLI.
Olet varmasti tylsä insinööri INTJ-T koska jos olisit harvinainen ja luova INTJ-A, olisit taatusti maininnut sen.
t: INTJ-A nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti tylsä insinööri INTJ-T koska jos olisit harvinainen ja luova INTJ-A, olisit taatusti maininnut sen.
t: INTJ-A nainen.
INTtaJ-A nainen*
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen, enkä ole koskaan sopeutunut mihinkään yhteisöön tai työpaikkaan eikä mulla ole minkäänlaista työuraa. Mieluummin olisin mikä tahansa muu persoonallisuustyyppi.
Minä taas olen 45v INTJ- nainen ja olen jo saavuttanut työurallani lähes kaiken mahdollisen, olen unelmatyöpaikassani kansainvälisen yrityksen johtatasolla. Työt teen melkein 100% etänä, Teamsillä muutama palaaveri kuukaudessa ja sielläkin sanon vaan sen verran mitä minulla on asiaa. Tässä työpaikassa työn laatu ja tulokset merkitsee eikä perceennuolenta tai päsmäröinti.
Oukkei. Nyt palaan takaisin imeskelemään persvittuani.
Testi 1: jos leuhkin älylläni vauviksella niin ei ole uskottavaa.
REPUTIT
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat asian harmittavan muita? Mietipä asiaa.
Kiusaajan "perustelut" eivät tosiaan koskaan kata kiusaajan HALUA kiusata.
Voit olla INTJ ja mastermind, mutta et ole minua älykkäämpi. Eikä sillä mastermindiudellasi ole väliä, koska omassa päässäsi tapahtuva maailmanjärjestysten uudelleenkirjoittelu ei muuta mitään. Vinksahtaneimmat teistä ryhtyvät joukkoampumisiin, suurin osa ei mihinkään.
Ei harmitako koska se ei tee sinusta minua parempaa tai arvokkaampaa