Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Ensitreffit alttarilla Otto ei ole vieläkään löytänyt kumppania

Vierailija
03.06.2025 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/ensitreffit-alttarilla-otto-avautuu-podca…

Oletteko koskaan miettineet, että mitäköhän ETA ohjelman osallistujille kuuluu ja ovatko he löytäneet uuden kumppanin? Tuossa Seiskan haastattelussa lukee, että vuonna 2022 ohjelmaan osallistunut Otto on käyttänyt paljon deittisovelluksia, mutta ei vaan ole löytänyt ketään.

Anteeksi vaan, mutta ohjelmassa tuo Otto kyllä antoi itsestään sellaisen kuvan, että ei hänelle enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas kyökkipsykologit tekemässä analyysia, onpa surkuhupaisaa luettavaa. Minä en saanut millään tavalla Otosta sellaista kuvaa, että hän tavoittelisi jotain parikymppistä missitsirbulaa. Assi nyt oli vaan mahdottoman tylsä, kuiva ja mitäänsanomattoman näköinen ihminen, sellainen deittimarkkinoiden Ikea-pöytä. 

Joo ja ihan käsittämättömäntä roskaa kirjoittaa Oton ulkonäössä olevan jotain vikaa. Ei todellakaan ole. Syy siihen ettei hän ole löytänyt ketään ei johdu hänen ulkonäöstä.

Assin ulkonäössä tai persoonassa ei ollut mitään vastenmielistä, mutta tunnistan hyvin miehenä etten itsekään syttyisi hänestä tyyppinä.

Vierailija
42/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuossa Seiskan jutussa, kun Otto mainitsi, että "syvempi yhteys jöi puuttumaan", hän tarkoitti sitä, että oli saanut pakit naiselta, eli nainen ollut tuota mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EAn peusteella jäi kuva, että Otto haluaisi kauniimman mutta vähemmän kyvykkään naisen. Taisi kyrpiä se kun Assi reippaasti nousi Eiffeltorniin korkkareilla kun mies ei uskaltanut ottaa hissiä. Ja hermot suli totaalisesti kun Assi onnistui paremmin tennistä pelatessa. Ottolla oli se yksi naispuolinen kaveri, jonka uskon edustavan ulkonäköihannetta. Assi ei ollut riittävän "fit". 

 

Mistä ihmeestä te vedätte näitä päätelmiä? Ainakaan se Oton exä (hänen lapsensa äiti) ei ollut mikään erityinen kaunotar, vaan ihan "tavisnätti". Toki kauneus katsojan silmässä aina, mutta kuitenkin... jotain kunnon persuteluja pitäisi noille väitteille olla.

Ja mitä ihmeellistä Assissa oli? Monella tapaa ihan ns. perusnainen. Ihmettelin jo ohjelman aikana, että miksi häntä niin valtavasti kehuttiin. 

Ja eihän sille mitään voi, jos toinen ihminen ei vain kolahda. Eihän siihen tarvitse olla mtään selkeää, rationaalista syytä.

 

Vierailija
44/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää jo peiliin katsoa, jos on kymmenillä treffeillä käynyt, eikä kukaan kelpaa.

Vierailija
45/50 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on ihan ymmärrettävää, ettei aina ns. kolahda, mutta Otto ei antanut siihen edes mahdollisuutta, kun lopetti kesken kauden."

Fiksuahan se on kesken lopettaa, mikäli huomaa, ettei tästä tule mitään. Joskus sen vain tietää lyhyemmässäkin ajassa, kuin kesken jääneessä ETA-kaudessa.

En ymmärrä kuka siinä olisi voittanut mitään, jos he olisivat leikkineet loppuun asti kotia ja sitten yllättäen viimeisessä jaksossa päättäisivät, että eipä jatketa.

Mutta tässä taas ilmenee se, ettet voi tehdä kaikkien mielestä oikein. Osa vaatii "antaman mahdollisuuden" ja parhaimmillaan jotkut näistä kritisoivat sitä, miksi ei aiemmin sano, että ei nappaa.

Pointti onkin ehkä siinä, että tuollaisella asenteella ETAan lähteminen on aika iso virhe. Siinä kun ihan tietoisesti mennään naimisiin ihmisen kanssa ilman varmuuttaa mistään kolahtamisista. Jos sitten lähtee kävelemään ilman minkäänlaista aitoa yrittämistä koska ei rakastunut ensisilmäyksellä, kertoo se ihmisestä aika paljon ja pelkästään negatiivista.

Vierailija
48/50 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis mies ei naisille kelpaa. Sen takia siinä ohjelmassa naiset jättää aina miehen kuten viime kaudellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on ihan ymmärrettävää, ettei aina ns. kolahda, mutta Otto ei antanut siihen edes mahdollisuutta, kun lopetti kesken kauden."

Fiksuahan se on kesken lopettaa, mikäli huomaa, ettei tästä tule mitään. Joskus sen vain tietää lyhyemmässäkin ajassa, kuin kesken jääneessä ETA-kaudessa.

En ymmärrä kuka siinä olisi voittanut mitään, jos he olisivat leikkineet loppuun asti kotia ja sitten yllättäen viimeisessä jaksossa päättäisivät, että eipä jatketa.

Mutta tässä taas ilmenee se, ettet voi tehdä kaikkien mielestä oikein. Osa vaatii "antaman mahdollisuuden" ja parhaimmillaan jotkut näistä kritisoivat sitä, miksi ei aiemmin sano, että ei nappaa.

Kannattaa kuitenkin yrittää, niin voi sanoa tehneensä kaikkensa. Ja se on oikeastaan sen ohjelman ideana. Anna siis aikaa tunteiden kehittyä.

JA pari vuotta siiten ETA:ssa Riia ja Aleksi, Riia päätti jo kauden puolessa välissä eli kolmannen viikon jälkeen, että hänelle ei ole tullut romanttisia fiiliksiä eikä niitä tule jatkossakaan. 

Ja nyt Aleksi on mennyt kihloihin!

Vierailija
50/50 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin "jokin yhteys jäi taas puuttumaan"..hänelle tarjottiin ohjelmassa hyvä nainen lautasella, mutta ei kelvannut kun olisi pitänyt olla varmaan missitasoa vaikka Assi on perusnätti tavis(kuten meistä suurin osa). Otto taitaa luulla omasta markkina-arvosta vain hiukan liikoja. Ihan perusinsinöörin näköinen eli pelkällä ulkonäöllä tässä ei ole ratsastettavaa..ja monelle fiksulle naiselle tollanen epätoivoinen metsästys on turn off.

Voihan sen toki noinkin ajatella.

Itse taas ajattelen niin, että parempi yksin kuin "huonon" kaverin kanssa. Ja huono ei tarkoita, että ihminen olisi oikeasti huono, se tarkoittaa vain sitä, että se ei syystä riippumatta ole mulle sopiva.

Miksi kenenkään pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei kolahda vain siksi, että "markkina-arvo" ei riitä parempaan? Ja mammapalstalaiset syyttää miehiä siitä, että miehet "tyytyy" kumppaniin, eikä oikeasti hae "sitä oikeaa". Siitä huolimatta tuo lainaamani kommentti on saanut lähes pelkästään yläpeukkuja.

Mutta niinhän se menee, että teet niin tai näin, niin aina väärinpäin.

Oon ihan samaa mieltä kanssasi, en itsekään tyytyisi vaan johonkuhun ihan kivaan joka ei "kolahda", MUTTA jos näin ajattelee niin ei pidä mennä johonkin Ensitreffit Alttarilla ohjelmaan. Se on niin suuri epätodennäköisyys että se yksi sinulle valittu (lue: arvottu erittäin pienestä valikoimasta) kolahtaisi. Se on tyypeille jotka haluaa "asettua aloilleen" ja perustaa perheen, mutta sopivaa ei oo osunut eteen, niin nyt voisi ottaa vastaan jonkun jolla on samanlaiset arvot ja jonka kanssa voi jakaa arjen tiiminä. That's it. Sieltä ei kannata lähteä etsimään ketään täydellistä joka vie jalat alta. Joten jos olet valmis menemään ETA:an, niin ole myös valmis tyytymään. Otto odotteli liikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi