Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Ensitreffit alttarilla Otto ei ole vieläkään löytänyt kumppania

Vierailija
03.06.2025 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/ensitreffit-alttarilla-otto-avautuu-podca…

Oletteko koskaan miettineet, että mitäköhän ETA ohjelman osallistujille kuuluu ja ovatko he löytäneet uuden kumppanin? Tuossa Seiskan haastattelussa lukee, että vuonna 2022 ohjelmaan osallistunut Otto on käyttänyt paljon deittisovelluksia, mutta ei vaan ole löytänyt ketään.

Anteeksi vaan, mutta ohjelmassa tuo Otto kyllä antoi itsestään sellaisen kuvan, että ei hänelle enää kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein deittisovelluksissa tulee helposti sellainen fiilis, että valinnanvaraa on loputtomasti ja jos mies tapaakin jonkun mukavan naisen, niin silti ennen pitkää hiipii mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaiaisn sinneTinderiin swaippailemaan, että entä jos mä löydön sieltä paremmankin naisen?". Ottohan asuu nykypäivänä Tampereella ja siellä varmasti on runsaasti valinnanvaraa naisissa.

Vierailija
22/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin "jokin yhteys jäi taas puuttumaan"..hänelle tarjottiin ohjelmassa hyvä nainen lautasella, mutta ei kelvannut kun olisi pitänyt olla varmaan missitasoa vaikka Assi on perusnätti tavis(kuten meistä suurin osa). Otto taitaa luulla omasta markkina-arvosta vain hiukan liikoja. Ihan perusinsinöörin näköinen eli pelkällä ulkonäöllä tässä ei ole ratsastettavaa..ja monelle fiksulle naiselle tollanen epätoivoinen metsästys on turn off.

Voihan sen toki noinkin ajatella.

Itse taas ajattelen niin, että parempi yksin kuin "huonon" kaverin kanssa. Ja huono ei tarkoita, että ihminen olisi oikeasti huono, se tarkoittaa vain sitä, että se ei syystä riippumatta ole mulle sopiva.

Miksi kenenkään pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei kolahda vain siksi, että "markkina-arvo" ei riitä parempaan? Ja mammapalstalaiset syyttää miehiä siitä, että miehet "tyytyy" kumpp

aina saa olla yksin ja nauttiakin siitä, miksi silti narista seiskassa että seuraa ei löydy eli kaveri ei kestä olla yksinkään. Sitten tavoitellaan ulkonäöltään jotakin top 5% olevaa ja ihmetellään kun ei omat speksit vastaakaan ko. seuraa.

Vierailija
24/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaan syvään, että en ole eläessäni ollut mukana Ensitreffit alttarilla formatissa, vaikka olen jo vuosia ollut sen kohderyhmää ja harkinnut pyrkiväni ja yrittäväni päästä mukaan. Olen ja olen jo useamman vuoden sinkku, joka haluaisi löytää sen jonka kanssa yhdessä sinetöidä suhteemme alttarilla, 

Mutta ainakin olen säilyttänyt tietyn yksityisyyden. - Vaikka olsihan se kutkuttava ajatus, että voisi olla niinkuin tuo Otto yrittää esiintyä Seiska päivää lehdessä edukseen ja kertoa, että oon muuten sinkku, niin ehkä joku ymmärtäsi lähestyä ja haluta juuri minut kumppanikseen ja yhdessä voisimme olla sitten ö luokan julkkiksia, joissa kerrottaisiin, että vuonna kuokka ja kivi minä hain kumppania Ensi treffeillä mutta vasta Seiksa löysi mulle Sen oikean.

Ketä kiinnostaisi? 

Vierailija
25/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto on rotannaama, ei edes mikään tavishyvännäköinen. Ei kelpaa naisille tuolla pärställä. 

Vierailija
26/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaisia miehiä alkaa olla nykypäivänä paljon. Nelikymppinen, menestynyt komea mies, jolle ei kelpaa enää kukaan perusnätti, mukava, keskituloisessa työssä käyvä nainen.

Se on pelkkää defenssiä. Tosiasiassa he eivät kelpaa itse kenellekään, kun oma pää täynnä jotain lapoa ja sosiaaliset taidot 0. Helppo sössöttää jotain kemioista sitten.

Oma ongelmansa ovat vielä nämä yh-isät, jotka ovat sitoutuneet 5 suuntaan ja vielä siihen päälle pitäisi saada joku pillupano "naiseksi". Pysyisivät poissa vaan.

Vierailija
27/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyseinen Otto oli antanu mulle tykkäyksen tinderissä joku aika sitten ja sen kuvan perusteella minkä sain ohjelmasta laitoin vasemmalle. Jos en olisi katsonu EA:ta olisin varmasti laittanut oikealle, että siinä mielessä ohjelma ei kyllä kovin hyvää mainosta hälle ollut😕.

Vierailija
28/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyseinen Otto oli antanu mulle tykkäyksen tinderissä joku aika sitten ja sen kuvan perusteella minkä sain ohjelmasta laitoin vasemmalle. Jos en olisi katsonu EA:ta olisin varmasti laittanut oikealle, että siinä mielessä ohjelma ei kyllä kovin hyvää mainosta hälle ollut😕.

Ja joku oman elämänsä sometähti taas olsi hyvin haluta hänen kanssaab juuri siksi hänen kanssaan treffeille ja aiankin yhtä paljon toiveissa saada oma hetkensä julkisuudessa. Mikä tilauus nostaa oman somekanavan julkisuutta kun kai Otolla on diili, että Seiska tulee sitten treffeille mukaan..... Näen jo mielessäni otsikon EA:sta tuttu Otto (kuka oikeasti muisti?) ja Somessa tunnettu Some Donna (nimimuutettu) yhdessä trefteiillä. - Vaatimaton Otto kertoi deitti kumppanilleen olleensa joskus tv:sa

Vierailija
29/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin "jokin yhteys jäi taas puuttumaan"..hänelle tarjottiin ohjelmassa hyvä nainen lautasella, mutta ei kelvannut kun olisi pitänyt olla varmaan missitasoa vaikka Assi on perusnätti tavis(kuten meistä suurin osa). Otto taitaa luulla omasta markkina-arvosta vain hiukan liikoja. Ihan perusinsinöörin näköinen eli pelkällä ulkonäöllä tässä ei ole ratsastettavaa..ja monelle fiksulle naiselle tollanen epätoivoinen metsästys on turn off.

Voihan sen toki noinkin ajatella.

Itse taas ajattelen niin, että parempi yksin kuin "huonon" kaverin kanssa. Ja huono ei tarkoita, että ihminen olisi oikeasti huono, se tarkoittaa vain sitä, että se ei syystä riippumatta ole mulle sopiva.

Miksi kenenkään pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei kolahda vain siksi, että "markkina-arvo" ei riitä parempaan? Ja mammapalstalaiset syyttää miehiä siitä, että miehet "tyytyy" kumpp

''Voihan sen toki noinkin ajatella.

Itse taas ajattelen niin, että parempi yksin kuin "huonon" kaverin kanssa. Ja huono ei tarkoita, että ihminen olisi oikeasti huono, se tarkoittaa vain sitä, että se ei syystä riippumatta ole mulle sopiva.''

Se on ihan ymmärrettävää, ettei aina ns. kolahda, mutta Otto ei antanut siihen edes mahdollisuutta, kun lopetti kesken kauden.

Mutta pointtina on, että jos tunkee itsensä telkkariin parinhakuohjelmaan koko kansan pällisteltäväksi, ainoa mitä on parikseen valitulle ns. ''velkaa'', on että edes yrittää kohdella tätä kunnioittavasti ja ettei nöyryytä tätä, vaikkei saisikaan unelmiensa megabeibeä.

Ottohan oli suorastaan ilkeä Assille, syyllisti tätä, uhriutui ja houri omasta ''herkkyydestään''.

Assi näytti joissain enskarijaksoissa loppua kohden siltä, että joutui tosissaan pidättelemään itkua ja esittämään reipasta.

Ihan hyvä, että naiset ovat ottaneet oppia ohjelmasta ja karttaneet Ottoa, hän kun ei ole käytökseltään parisuhdematskua.

Vierailija
30/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assihan oli peruskaunis ja omillaan toimeentuleva, hyväksyi lapsenkin. Ihan sopiva äitipuoli. Mikä malli naisesta on joku bimbo? Ehkä Otolla on joku trauma jännittäviin naisiin ja silloinhan normaalit naiset ei kiinnosta. 

Vierailija
31/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ovat sellaisia, että kohtaavat vain harvoin ihmisiä jotka kolahtavat. Eikä se ole välttämättä mikään ulkonäköön liittyvä asia tai se että luulisi liikaa itsestään. Olen samanlainen mutta nainen, erittäin harvoin ihastun tai kohtaan ihmisen jonka kanssa klikkaa romanttisesti. Olen ennemmin yksin kuin vain jonkun kanssa.

Näinpä. Enemmän ihmettelen niitä, jotka koko ajan liihottavat suhteesta toiseen. Miten voi käydä niin älytön tuuri, että koko ajan löytyy uusia ihastuksia? 

Ei se ole "tuurista" kiinni että tietynnäköiset miehet saa uutta seuraa 24 tunnissa erosta ja toiset ei koko elinikänään edes sitä ensimmäistä.

Lompakosta kiinni.

Vierailija
32/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Otolla on joku trauma jännittäviin naisiin ja silloinhan normaalit naiset ei kiinnosta. 

Hyvä analyysi. Jos mies on vaikka lapsena elänyt kodissa, jossa vanhemmat riitelevät yhtenään, niin sen jälkeen aikuisena turvallinen, tasainenja rauhallinen nainen voi tuntua tylsältä. 

Kerran kävin treffeillä miehen kanssa, jonka Tinder profiilissa luki: "naisessa pitää olla luonnetta". Hän ei halunnut tavata minua uudelleen. Mietin vaan, että mitäköhän hän tarkoitti tuolla fraasilla?

Vierailija
33/50 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto asuu nykypäivänä Tampereella, niin luulisi siellä seudulla olevan valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa.

Vierailija
34/50 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että haluaako Otto samanlaisen kumizirbulan kuin Bachelor Timo Meni ihan maku Timosta, kun päätyi tuollaiseen valintaan. Noooo olihan T kovin erilainen luin O. T oli sliipattu ja pinnallinen.

Vierailija
35/50 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/50 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo oli hyvin sliipattu, jopa homomainen.

Vierailija
37/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
38/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI HITTO!

Vierailija
39/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on ihan ymmärrettävää, ettei aina ns. kolahda, mutta Otto ei antanut siihen edes mahdollisuutta, kun lopetti kesken kauden."

Fiksuahan se on kesken lopettaa, mikäli huomaa, ettei tästä tule mitään. Joskus sen vain tietää lyhyemmässäkin ajassa, kuin kesken jääneessä ETA-kaudessa.

En ymmärrä kuka siinä olisi voittanut mitään, jos he olisivat leikkineet loppuun asti kotia ja sitten yllättäen viimeisessä jaksossa päättäisivät, että eipä jatketa.

Mutta tässä taas ilmenee se, ettet voi tehdä kaikkien mielestä oikein. Osa vaatii "antaman mahdollisuuden" ja parhaimmillaan jotkut näistä kritisoivat sitä, miksi ei aiemmin sano, että ei nappaa.

Vierailija
40/50 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on ihan ymmärrettävää, ettei aina ns. kolahda, mutta Otto ei antanut siihen edes mahdollisuutta, kun lopetti kesken kauden."

Fiksuahan se on kesken lopettaa, mikäli huomaa, ettei tästä tule mitään. Joskus sen vain tietää lyhyemmässäkin ajassa, kuin kesken jääneessä ETA-kaudessa.

En ymmärrä kuka siinä olisi voittanut mitään, jos he olisivat leikkineet loppuun asti kotia ja sitten yllättäen viimeisessä jaksossa päättäisivät, että eipä jatketa.

Mutta tässä taas ilmenee se, ettet voi tehdä kaikkien mielestä oikein. Osa vaatii "antaman mahdollisuuden" ja parhaimmillaan jotkut näistä kritisoivat sitä, miksi ei aiemmin sano, että ei nappaa.

Kannattaa kuitenkin yrittää, niin voi sanoa tehneensä kaikkensa. Ja se on oikeastaan sen ohjelman ideana. Anna siis aikaa tunteiden kehittyä.

JA pari vuotta siiten ETA:ssa Riia ja Aleksi, Riia päätti jo kauden puolessa välissä eli kolmannen viikon jälkeen, että hänelle ei ole tullut romanttisia fiiliksiä eikä niitä tule jatkossakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi