Pahoitinko mieleni turhaan? Mieheni mielestä kyllä!
Varasin jo pari viikkoa sitten liput meille konserttiin tälle iltaa. Nyt tuntia ennen lähtöä mies kiukuttelee, että liikaa hommia tälle iltaa, haluaa jättää konsertin välistä!
ihan hemmetin kiva! Itse istun täällä laittautuneena ja mietin että mitähän tekis
Kommentit (32)
Konserttiin vaikka yksin. Kivaa iltaa!
Mieheni ei kyllä ikinä tekisi noin, mutta jos nyt jossain mielenhäiriössä sattuisi noin tekemään, niin menisin ehdottomasti yksin.
Kysy jos joku miespuolinen lähtisi mukaasi..
Riippuu hommista. Joskus työt menevät huvin edelle. Riippuu ammatista, työnkuvasta, vastuista ja työsopimuksesta. Jos kyseessä on välttämätön pakollinen työtehtävä, en loukkantuisi. Esimerkiksi lääkärillä voi olla etu- tai takapäivystysvastuu, eikä siinä konserteilla ole merkitystä.
Jos tämä on totta, tietenkin menet innolla odottamaasi konserttiin. Mies on tuulella käyvä, hänen oikuttelunsa on hänen oma ongelmansa. Onhan se sallittua muuttaa mieltään, joten älä miehelle kiukuttele. Pyydä joku kaveri mukaan, tai mene yksin. Hauskaa iltaa, mammakulta!
jätä ukko sohvalla ja lähe pitämään hauskaa. Voi löytyä jopa parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hommista. Joskus työt menevät huvin edelle. Riippuu ammatista, työnkuvasta, vastuista ja työsopimuksesta. Jos kyseessä on välttämätön pakollinen työtehtävä, en loukkantuisi. Esimerkiksi lääkärillä voi olla etu- tai takapäivystysvastuu, eikä siinä konserteilla ole merkitystä.
No ei kai kukaan lääkäri ole niin hullu että hommaa mitään menoa samalle illalle jolloin on päivystysvastuu.
Kyllä tuosta saa mielensä pahoittaa.
Itselläni on yleeensä aina, jos joku järkkää jotain menoa tuo sama tunne, että ei millään jaksaisi lähteä. En sitä kuitenkaan ääneen sano, vaan vedän hymyn naamalle ja lähden. Kotona olisi aina kivempi olla kuin jossain konsertissa.
Halusiko mies mukaan konserttiin alunperinkään kun lippuja varasit vai varasitko vaan ja päätit että te menette sinne?
Jos halusi alunperin mukaan niin et pahoittanut turhasta, jos taas vaan päätit että te menette konserttiin niin pahoitit turhaan koska miehellä muuta puuhaa ja juttuja.
Ilman muuta saat pahoittaa mielesi. Jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa.
Tunnetko jotakuta muuta miestä joka lähtisi kaveriksesi? Joka tapauksessa läde kuitenkin vaikka yksin ja rentoudu. Voi jopa olla kivempaakin ja rentouttavampaa niin!
Vierailija kirjoitti:
Kysy jos joku miespuolinen lähtisi mukaasi..
Pyydä tosiaan naapurin Jormaa mukaan ja katso sitten mitä mies tykkää.
Siis mitä ihmettä: haluaa jättää konsertin välistä!
Millä kielikurssilla opit tuonkin taivutuskukkasen?'
Mies ei halunnut alunperinkään konserttiin, ei hän jätä sitä väliin, hän ei vain tule mukaasi.
Kannattaa alunperinkin pyytää joku vapaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan lääkäri ole niin hullu että hommaa mitään menoa samalle illalle jolloin on päivystysvastuu.
Ei tuossa mies ole mitään hommannutkaan, ap on keksinyt, että hän haluaa konserttiin, miehen toiveilla ei ole väliä.
Myös konserttiin illalla.Siskoni piti lähteä mukaan mutta ei lähde eikä palauta rahoja takaisin, joten oli viimeinen kerta kun maksoin molemmista. Olen tarjonnut hyvän tuttavan mukaan.
Pro tip: jos joudut jatkuvasti sotkemaan muita parisuhdedraamoihinne, suhde on huono ja se tulee lopettaa.
Miksi mies on haalinut liikaa hommia samalle illalle jona on luvannut lähteä konserttiin? Jos meillä on jotain yhteistä menoa, mun mies tekee mahdolliset työt valmiiksi etukäteen ja varaa illan tyhjäksi. Kyllä mä ihmettelisin ja loukkaantuisinkin jos olisikin haalinut muuta ja sitten peruisi menon johon on ensin halunnut ja johon mä olen varannut aikaa ja rahaa.
Eikä ole sama asia mennä yksin. Pyytäisin kyllä jonkun toisen miehen mukaan, jos mieheni noin tekisi. Vaikea kyllä kuvitella että tekisi koska tosiaan osaa hallita ajankäyttöään.
Menet nyt sinne konserttiin ja pidät hauskaa etkä jää himaan ovimattoileen! Näytät, että elät elämääsi, oli hän messissä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa mies ole mitään hommannutkaan, ap on keksinyt, että hän haluaa konserttiin, miehen toiveilla ei ole väliä.
Oletko täysin varma? Sanoiko AP että on hankkinut liput mieheltä kysymättä?
Olen ollut 20 vuotta mieheni kanssa ja sinä aikana hommannut kymmeniä teatteri-, konsertti- ym. lippuja. Yhtään ainoaa kertaa en ole tehnyt sitä kysymättä ensin mieheltä haluaako hän lähteä mukaan, ja mikä ilta sopii hänelle. Jos hän sanoo että häntä ei juuri tuo tapahtuma kiinnosta, uskon kerrasta ja menen yksin.
En usko että olen mitenkään ainutlaatuinen nainen tässä mielessä.
Eikä kiukuttele.