Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen seksikumppani

Vierailija
03.06.2025 |

Muisteletko ensimmäistä seksikumppaniasi? Itse joskus muistelen, aikaa jo kolkyt vuotta kyllä. Tyttä oli niin muodokas ja halukas! Jännittävää kun pääsi tunnustelemaan rintojaan ja pimppiään. Yhdyntä tosin vähän hakusessa mutta se kaikki muu!!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin treffi miehen luokse. Piti katsoa Netflixiä ja syödä jotain mutta miehelle tuli niin tajuton seisokki että hänen piti riisua housut. Ajattelin että hitto nyt se tapahtuu ja lähentelin miestä. Hetken päästä olin selälläni sängyssä kesämekko vyötäröllä. Vähän pikainen juttu mutta ajan myötä parani.

Vierailija
22/47 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen kun huomaa kuinka vanha on! 64v! Oli kiihottavaa päästä koskemaan Raijan rintoja ja alapäätä. Halukas tyttö.Itse yhdyntä ei alkuun oikein sujunut 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska te kaikki jotka päässeet harrastaan seksiä nuorena tai muulloin! T: Katkera, vanha ja kokematon

Vierailija
24/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa paska te kaikki jotka päässeet harrastaan seksiä nuorena tai muulloin! T: Katkera, vanha ja kokematon

Äläs nyt. Minulla se tapahtui kun olin 18v. Melkein parempi niin kun aloittaa ihan lapsena.

Vierailija
25/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelkkää fantasiointia tämä keskustelu kun kukaan ei ole käyttänyt kondomia tai muutakaan ehkäisyä😉

Vierailija
26/47 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla pelkkää fantasiointia tämä keskustelu kun kukaan ei ole käyttänyt kondomia tai muutakaan ehkäisyä😉

Tietty oli kortsu käytössä. Minulla oli vielä lukion terveystiedon tunnilla jaettuja ja miehelläkin oli niitä omasta takaa.
21

Vierailija
27/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee mieleen kun huomaa kuinka vanha on! 64v! Oli kiihottavaa päästä koskemaan Raijan rintoja ja alapäätä. Halukas tyttö.Itse yhdyntä ei alkuun oikein sujunut 😅

On kummallista kuinka vaikeaa monelle ekat kerrat on... Myös mulle oli. Autossa hommailtiin

Vierailija
28/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuutin sählääminen.

Vierailija
29/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta sujui 18v vanhana niin kuin olin suunniltellut. Olin vihdoin saanut oman tyttöystävän ja halusin tehdä hänelle lähtemättömän ensivaikutelman. Kuumotin häntä hyväillen ja sormettaen kuukauden kunnes oli kävi niin kuumana, että oli pakko jos suostua yhdyntään. Tytön pyytäessä kumi päälle ja tyttö tuli muutamalla syvällä työnnöllä rajusti rakastaen lukiten minut jaloillaan paikalleen. Hänen orgasminsa kokeminen oli niin huumava kokemus, että sitä piti saada kokea lisää ja siitä lähtinen naitiin kuin kanit. Ja on myös naitu kun ollut vaimona jo pitkään. Kaikkea on seksissä kokelitu mitä vain on keksitty ja molempia kiinnostanut. Kohta 50v yhdessä.

Vierailija
30/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias ulkomaalaistaustainen tyttö oli kaunis kuin enkeli, toki tumma, oltiin kiehnätty varmaan kolme tuntia sängyssä kun tyttö aukaisi taivaan portit. Olin jo niin kiimoissani,että kaksi työntöä ja tuijotus niin homma oli ohi. Kyllä oli miesmäinen olo kun yöllä kävelin kotia kohti 16 vuotta se kesti, mutta nyt olin mies isolla M kirjaimella. Kiitos Pia.

Vierailija
31/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedy Gonzales, lännen nopein, 7 sekuntia veltosta velttoon. Sellaistahan se oli. 😂

Vierailija
32/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa parikymppisenä 4 päivää kestäneen suhteenalun jälkeen suudeltiin aluksi kiihkeästi. Tyttö kysyi, että haluunko. Vastasin kilttimiehenä, että joo, mut voi odottaakin. Siihen hän vastasi, että hän ei, onko mulla tauteja? Muistan miten olin haltioissani, kun vaatteet riisuttiin ja kalu upposi niin helposti kosteaan ja pehmään mutta tiukkaan pieneen pilluun. Ei kestänyt kauaa kun tulin ja sisään. Tyttö oli vähän pettynyt, mutta pyysi voinko nuolla. Hetken emmin, mutta nuolin sitten. En tainnut olla kovin hyvä, ja spermainen pillu hieman inhoitti vielä silloin. Tyttö koitti opastaa, mutta luovutti hetken kuluttua.

Vierailija
33/47 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sporttinen neitsyttyttö urheilulukiosta. Suuseksi vei ne vähäisetkin ujostelut ja halu sai vallan. Immenkalvo, "Se poksahtaa"! 

Vierailija
34/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaita oltiin silloin. Lähes pimeässä huoneessa riisuttiin ja laitoin kortsun päälle. Hirveetä äheltämistä ja molemmat tuli nopeasti. Mietittiin, että tälläistako se sitten on. Ei sitä seksiksi juuri voinut kutsua, onneksi seuraavilla kerroilla se parani...

Vierailija
35/47 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kummallista kuinka vaikeaa monelle ekat kerrat on... Myös mulle oli. Autossa hommailtiin

Auto oli mullekin eka paikka! Halukas oli tämäkin tyttö ja muodokas. Mukava kosketella. Joskus muistelen hänen innokkuuttaan. Ei ole vaimo nyt!

Vierailija
36/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka seksikumppani oli siskon hyvä kaveri, pari vuotta vanhempi kuin minä. Mökillä oltiin ja saunomisen jälkeen sitten se tapahtui. Oli kyllä osaavampi kuin minä... Isohkot rinnat, jos oikein muistan. Aikaa siitä on jotain kolkyt vuotta!

Vierailija
37/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloinen poikakaveri, Matti, opiskelija-asunnossa vuonna 1985. Oli kookas!

Vierailija
38/47 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vai mikä?

Vierailija
39/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika vai mikä?

No, pojan Se tietysti! Olikin vähän hankaluuksia siinä ekaksi kerraksi...  Mutta selvittiin, poika niin ihanasti lämmitteli, hyväili mua joka paikasta. Muistan sen kyllä vieläkin hyvin. 

Vierailija
40/47 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden seurustelun jälkeen oli eka kerta. Asuttiin niin kaukana toisistamme että vaan harvakseltaan nähtiin. Mutta se oli kyllä odotettu, täytti odotuksen! Tosin ollaan erottu jo kymmenen vuotta sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän