Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt joku mulle järjen sana etten lähde ostamaan alkoholia!

Vierailija
03.06.2025 |

Tekee mieli mennä kauppaan, mutta pelkään että päätöksestäni huolimatta käteni kurkottaa viinihyllyä kohden. 

Työtön kun on niin ei ole tekemistäkään. Kämppäkin on siivottu etten keksi mitään tekemistäkään. Minulla on ollut ajoittaista runsasta alkoholin käyttöä ja yritän kaikkeni päästäkseni tavasta eroon.

N47

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että olisi jo ammattiavulle tarvetta alkoholismin vuoksi, kuten huomaat vauvapalstailu ei auta tai tuo mitään keinoja sinulle. Ei me voida puolestasi esim. kävelylle lähteä.

Vierailija
42/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikoukusta ei voi päästä vapaaksi. Pitkäaikaisesti kuiville pääsee 1 - 2 %, mutta kuivillekin päässeille jää samaan oireistoon kuuluva syvä ahdistuneisuus. Alkoholisti ei koskaan ennen kuolemaansa pääse vapaaksi ongelmastaan, kuten eivät muutkaan geneettisesti mielisairaat. Alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi taitaa olla sulle ihan ongelma? Hae vertaistukea, vaikka Päihdelinkin keskusteluista. Hommaa joku harrastus, mielekästä tekemistä siis. Jos sinulla on läheinen, jolle voit uskoutua, niin pyydä tukihenkilöksi, jolle soittaa kun tuo olo iskee. Juuri tähän hetkeen ehdotan, että katsot lähistöltä jonkun helpon geokätkön ja lähde etsimään sen. Tai jos se on epäkiinnostavaa, niin katso Google mapsistä joku kohde, mihin kävelet, eli lenkki sinne ja takaisin, ja jos vielä tekee mieli juoda, niin tule tänne ketjuun takaisin

Vierailija
44/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano rehellisesti kuinka kauan tuota ongelmaa on kestänyt?

Vierailija
45/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti lapsiasi! He haluavat selvän äitin! Miehesi haluaa vaimon joka on oma itsensä! Ne rahat kuuluvat perheelle, eivät ravintolalle tai kaupalle!

Vierailija
47/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vttu tiistai.

Niin on, mutta kun ei ole työttömällä mitään heräämisiä tai velvollisuuksia. 

Ap

Voi sitä silti pysytellä jotenkin normielämässä kiinni. 

Vierailija
48/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon AA-kerholaisia näemmä palstalla. No eipä ihmekkään kun Suomessa ollaan.

Vierailija
49/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon AA-kerholaisia näemmä palstalla. No eipä ihmekkään kun Suomessa ollaan.

Näitä uskisten paskaketjuja 'viinan kiroista' :D Vetäkää itsenne uskikset kaulakiikkuun niin pääsette lähemmäs luojaanne; win-win kaikille.

Vierailija
50/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä uskisten paskaketjuja 'viinan kiroista' :D Vetäkää itsenne uskikset kaulakiikkuun niin pääsette lähemmäs luojaanne; win-win kaikille.

Mikä on uskis ja missä niitä on? Olen itse entinen alkoholisti.

Vierailija
52/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma mielesi haltuun. Istu alas ja ja katso haluasi silmästä silmään. Jos saat mielen haltuusi, katoaa halu juoda alkoholia. Pitää siis sietää sitä tunnetta, että et saa alkoholia. 

Vierailija
53/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nykyinen uskis :D

Vierailija
54/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haje vaan, syytä viinahormooneja ja geenejä, ei se oo sun oma valinta!

Vierailija
55/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota välillä alkoholitonta viiniä.

Vierailija
56/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
57/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saman asian äärellä. Pitkä vapaa menossa ja mietin että kävisinkö kaupassa. Voidaan juoda yhdessä virtuaalisti. M45

Vierailija
58/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hävisi kun lähti kauppaan ostoksille. 

Vierailija
59/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nykyinen uskis :D

Ei vaan raitskis :D

Vierailija
60/118 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriittisiä hetkiä nuo. Nyt pitäisi tosiaan TEHDÄ jotain, ja jotain ihan muuta kuin mennä sinne kauppaan. Mitä aiot nyt tehdä? 

Tässä nyt ravaan kodissa edes takaisin kun niin paljon tekee mieli juoda. Mutta yritän taistella.

Ap

Ajattele sitä kuinka paljon huomenna kaduttaa jos juot.

Totta. Sen tietää jo vanhasta kokemuksesta.

Ap