Sanokaa nyt joku mulle järjen sana etten lähde ostamaan alkoholia!
Tekee mieli mennä kauppaan, mutta pelkään että päätöksestäni huolimatta käteni kurkottaa viinihyllyä kohden.
Työtön kun on niin ei ole tekemistäkään. Kämppäkin on siivottu etten keksi mitään tekemistäkään. Minulla on ollut ajoittaista runsasta alkoholin käyttöä ja yritän kaikkeni päästäkseni tavasta eroon.
N47
Kommentit (118)
Ei jumalauta. Aikuinen ihminen ja nillittää netissä. Nyt ryhtiä tuohon touhuun ja menet sinne kauppaan ostamaan alkoholia. Eihän tuollaista perseilyä kestä kukaan täysjärkinen.
Tuu panee, se on mukavampaa selvinpäin!
Kriittisiä hetkiä nuo. Nyt pitäisi tosiaan TEHDÄ jotain, ja jotain ihan muuta kuin mennä sinne kauppaan. Mitä aiot nyt tehdä?
Miksi kituuttaa kun voi nauttia! Hyvästi selvä päivä!
Vierailija kirjoitti:
Kriittisiä hetkiä nuo. Nyt pitäisi tosiaan TEHDÄ jotain, ja jotain ihan muuta kuin mennä sinne kauppaan. Mitä aiot nyt tehdä?
Tässä nyt ravaan kodissa edes takaisin kun niin paljon tekee mieli juoda. Mutta yritän taistella.
Ap
Lähde heti kauppaa ja osta alkoholia ja nauti illasta koska on kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ravaan kodissa edes takaisin kun niin paljon tekee mieli juoda. Mutta yritän taistella.
Ap
Ajattele sitä kuinka paljon huomenna kaduttaa jos juot.
Minä monesti venytän kauppareissulle lähdön yhdeksän jälkeen, ongelma ratkeaa.
Alkoholi tuo hetkellistä iloa, kävely ulkona kauniissa säässä sen sijaan auttaa nukkumaan paremmin ja heräät huomenna virkeänä! Olen itse myös aika tarkka ulkonäöstäni, näytän 20x paremmalta kun jätän tissuttelut ja menen lenkille sen sijaan.
Osta mustikoita ja hedelmiä. Syö hyvin ja ulkoile paljon.
Mene ulos vaikka istuskelemaan varjoon.
Älä osta hermomyrkkyä, koska se ei tee sinulle hyvää.
Anna itsellesi mieleinen palkinto, kun et osta hermomyrkkyä.
Oston hetki kestää vain minuutin, lallata ääneen vaikka koko se minuutti ja ohita myrkkyhylly. Kaupan ulkopuolella helpottaa.
nyt joku mulle järjen sana
Tuotahan sinä pyysit sanomaan
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin, etkä tuhlaisi yhteiskunnan varoja.
Kerrohan mihin sitä sitten niin kuin vaan mennään töihin? Tähän ikään mennessä olen oppinut töitä hakemaan ja voin sanoa että sitä ei niin vaan "mennä".
Ap
Odota kello 21 yli ja mene kauppaan vasta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajattele sitä kuinka paljon huomenna kaduttaa jos juot.
Mutta ajattelepa sitä miten paljon harmittaa jos EI juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Turha taistella kun voi mennä kauppaan ja ottaa pienen naukun. Rentouttaa kummasti.
Onko taloudellinen tilanteesi semmoinen että pystyisit tilaamaan ruuat kotiin? Niin ei tarvitsisi kauppaan mennä?
Juodaan viinaa
Tullaan viisaammiksi näin
Juodaan viinaa
On todellisuus piinaa hetkittäin
Selvinpäin
Monta vinkkiä jo tullutkin. Lisään vielä, että juo nyt 0,5l kylmää vettä ja laita jotain syötävää. Toimii kahdella tapaa: saat muuta mietittävää ja alkoholin himoa voimistaa nälkä tai jano.
Se, että mietit, miten selvitä sortumatta on ihan loistava juttu. Oot lisäksi siivonnut.
Vaikutat hyvältä ja täyspäiseltä ihmiseltä, jolla on nyt hankala jakso elämässä. Käytä sun hyvää energiaa ja ajattelua eteenpäin katsomiseen.
Jos ei muu auta niin aina voi mennä peseen matot ulos pesupaikalle.
Minä olen kyllä heikko tuon alkoholin viekoituksen suhteen, jotain kyllä pitäisi tehdä, en ole kuitenkaan mikään väkevänviinan peruskäyttäjä sitä juon vaan kerran vuodessa, joten eiköhän se siitä.