Mainostoimiston copy arvosteli MTV:llä kun suomalaiset ei tajua mainosten ajatusta...
Ja ihan samaa mieltä olen! Ihan älytön toi kohu Greenpeacesta ja SAK:sta, typerät tampiot eivät vain omista elämää, niin pitää keksiä joku ihme valituksen kohde...
Kaiken huippu täällä av:lla " mainos kannustaa meitä jättämään lapsi yksin kylpyyn.." !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOI ELÄMÄN KEVÄT!!!
Kommentit (44)
Vierailija:
Ei se ilmasto siitä yhtään kummene.Varsinkaan kun ei sitten kerrota mitä sen ahdistuneen taviksen pitäisi tehdä. Ihan konkreettisesti.
Mä en ole yhtään puuta sedemetsästä kaatunut, enkä kumipuistakaan huonekalua ostanut. Mua ei itseasiassa edes kiinnosta jonkun Greenpeacen ja vihreiden vouhotus. On sitä ilmasto muuttunut ennenkin. Esim. koko 1600-luku oli poikkeuksellisen kylmää näillä leveysasteilla. Sitten ilmasto taas lämpeni. Ja varmaa on ettei ihmisellä ollut paljoa tekoa sen asian kanssa.
Vierailija:
Olen aina kadehtinut keski-euroopassa esim. asuvia ihmisiä kun niillä ei juurikaan talvea ole vaan yleensä aina plussan puolella lämpötila.
Olisi ihanaa jos Suomeenkin tulisi sellainen lauhkea ilmasto!
Ehkä (siis ehkä) meillä ei olisi kovin suurta hätää täällä Suomessa. Mutta entäs muu maailma. Nyt jo on ennätyskuivuutta muutenkin köyhillä alueilla. Kyllä niitä hirmumyrskyjä tännekin rantautuu. Ja kun muualla maailmassa on kriisejä, niin kyllä ne tavalla tai toisella heijastuu meillekin.
toivottavasti tämän viestin kirjoittaja ei ollut tosissaan. Eihän kukaan voi olla näin toope, eihän?
Se ketä ei ole vielä kunnolla kovisteltu, on kuluttava tavis. Yksityisutolla ajellaan, kertavaippoja käytettään, yhdyskuntajätettä tuotetaan aina vaan enemmän kuin koskaan ja energiaa tuhlataan mitä mielikuvituksellisimmin tavoin.
Bensan litrahinta 10 euroon ja kovat verot kertakäyttökulutustuotteille, niin alettaisiin oikeasti hakea ekologisempia elämäntapoja.
Ei se ilmasto siitä yhtään kummene.
Varsinkaan kun ei sitten kerrota mitä sen ahdistuneen taviksen pitäisi tehdä. Ihan konkreettisesti.
Mä en ole yhtään puuta sedemetsästä kaatunut, enkä kumipuistakaan huonekalua ostanut. Mua ei itseasiassa edes kiinnosta jonkun Greenpeacen ja vihreiden vouhotus. On sitä ilmasto muuttunut ennenkin. Esim. koko 1600-luku oli poikkeuksellisen kylmää näillä leveysasteilla. Sitten ilmasto taas lämpeni. Ja varmaa on ettei ihmisellä ollut paljoa tekoa sen asian kanssa.