Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää. Joudun näköjään siirtymään isompaan ympärysmittaan rintsikoissa

Vierailija
03.06.2025 |

Aina ollut suunnilleen sama koko. Nyt pitää ostaa isommalla ympäryksellä kuin esim vuosi sitten vaikka vaaka näyttää saman verran. Tissin kokokaan ei ole muuttunut. Jotain tätiytymistä kai tapahtuu kun mittasuhteet kehossa muuttuu. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisi kuvan HD-tasoisena jotta voitaisi arvioida tilanne ja antaa asiasta virallinen lausunto.

Vierailija
62/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiniekat asialla 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän se painoon vaikutakaan. Eihän muovailuvahapötkökään muutu yhtään painavammaksi vaikka sitä vähän litistäisi, se ainoastaan levenee" 

Päivän paras 😂 ihmisen kehohan on kuin muovailuvaha 🤣

Vierailija
64/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eihän se painoon vaikutakaan. Eihän muovailuvahapötkökään muutu yhtään painavammaksi vaikka sitä vähän litistäisi, se ainoastaan levenee" 

Päivän paras 😂 ihmisen kehohan on kuin muovailuvaha 🤣

En verrannut kehoa muovailuvahaan.

"Ikääntyessä on normaali ilmiö, että ihminen saattaa lyhentyä jonkin verran selän nikamien kuluman tai keskivartalon heikentyneen lihaskunnon vuoksi.

T. Luustoliitto"

Vierailija
65/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lyhentynyt, paino ei ole noussut, mutta liivien ympärysmitta on suurentunut. Missä syy? 🤷

Vierailija
66/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko keskivartalo ja huono ryhti muokannut rintakehästä flared ribs -mallisen?

Vierailija
67/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää, aiemmin olen ollut 75D tai E ja nyttemmin alkoivat kiristää, jouduin siirtymään kokoon 80E. Olen aktiiviliikkuja, vaihdevuosien myötä tullut 5 kg lisää, mitä en saa pois millään. Olen nyt 57-vuotias, ennen olin simpsakka ja nykyään tämä on yhtä alamäkeä nähtävästi.

Vierailija
68/70 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lyhentynyt, paino ei ole noussut, mutta liivien ympärysmitta on suurentunut. Missä syy? 🤷

Sanoppa se. Mulla suureni myös housujen vyötärömitta. Jostain hulahti laardit mahaan mutta mistä? Valahtiko aivot vyötärölle? 60+

Vierailija
69/70 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa se. Mulla suureni myös housujen vyötärömitta. Jostain hulahti laardit mahaan mutta mistä? Valahtiko aivot vyötärölle? 60+

Liikaa olutta? 

Vierailija
70/70 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa olutta? 

Sopivasti. 60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan