Ärsyttävää. Joudun näköjään siirtymään isompaan ympärysmittaan rintsikoissa
Aina ollut suunnilleen sama koko. Nyt pitää ostaa isommalla ympäryksellä kuin esim vuosi sitten vaikka vaaka näyttää saman verran. Tissin kokokaan ei ole muuttunut. Jotain tätiytymistä kai tapahtuu kun mittasuhteet kehossa muuttuu.
Kommentit (70)
Käy miten? Tarkoitatko että isot, roikkuvat ja painavat rinnat johtuisivat lösähtämisestä ja plösähtämisestä?
Minulla on just sellaiset ja vieläpä eriparia. On siinä naurussa pitelemistä kun niitä liiveihin survoo ja yrittää vähänkin tiukempaa puseroa napittaa kiinni. En ole ylipainoinen, en ole sohvaperuna, kroppa on kunnossa, mutta rintojeni "lihaskunto" (😂) on tyyliä yli-isossa pussissa painavaa puuroa. Meillä jollakin nyt vaan on riipputissit vaikkemme olisikaan lösähtäneet ja plösähtäneet.
Minä kirjoitin viestin Triunphin Triaction Workout liiveistä. Ei mainos vaan käyttökokemus.
Älä osta vielä isompia liivejä (luovutus), vaan jatkopaloja, joita saa melkein kaikista vaatekaupoista ja netistä. Itse sain monet liivit uudelleen käyttöön. Jos saat painoa alas, palathan voi poistaa...
Vierailija kirjoitti:
Älä osta vielä isompia liivejä (luovutus), vaan jatkopaloja, joita saa melkein kaikista vaatekaupoista ja netistä. Itse sain monet liivit uudelleen käyttöön. Jos saat painoa alas, palathan voi poistaa...
Ei mun tarvi laihduttaa, olen samassa painossa kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Käy miten? Tarkoitatko että isot, roikkuvat ja painavat rinnat johtuisivat lösähtämisestä ja plösähtämisestä?
Minulla on just sellaiset ja vieläpä eriparia. On siinä naurussa pitelemistä kun niitä liiveihin survoo ja yrittää vähänkin tiukempaa puseroa napittaa kiinni. En ole ylipainoinen, en ole sohvaperuna, kroppa on kunnossa, mutta rintojeni "lihaskunto" (😂) on tyyliä yli-isossa pussissa painavaa puuroa. Meillä jollakin nyt vaan on riipputissit vaikkemme olisikaan lösähtäneet ja plösähtäneet.
Minä kirjoitin viestin Triunphin Triaction Workout liiveistä. Ei mainos vaan käyttökokemus.
Siten, että torso painuu kasaan ja samalla kyljet levenee. Ap puhui ympärysmitan kasvamisesta eikä roikkuvista jättirinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että torso painuu kasaan ja samalla kyljet levenee. Ap puhui ympärysmitan kasvamisesta eikä roikkuvista jättirinnoista.
Painan saman kuin 5-kymppisenä, harrastan liikuntaa, torso ei ole painunut kasaan, mutta silti ympärysmitta on kasvanut olipa kyseessä liivit tai housut. Eri eli 60+
Sama täällä ja tilannetta pahentaa se että on eripari rinnat.
Sain idean, mitä jos kaksi isohkoa kalahaavia taivutetaan ,niiden varret hartioiden yli, yhdistetään nippusiteillä ja tadaa!
Vierailija kirjoitti:
Sain idean, mitä jos kaksi isohkoa kalahaavia taivutetaan ,niiden varret hartioiden yli, yhdistetään nippusiteillä ja tadaa!
Taidan mielluummi pöllii naapurin Mansikilta utareliivit 🐄
Olen aina vihannut rintaliivien sovittelua ja sopivien etsimistä, onko viheliäisempää vaatekappaletta olemassakaan? No ehkä sukkahousut tai siveysvyö. 😅
Kerran laitoin monet saman numeroiset ja kuppikokoiset rintsikat vertailtavaksi pöydälle ja ympäryksen koko vaihteli jopa 10 senttiä.
Miten se ympärysmitta käytännössä muka muuttuu, ellei kylkiluiden päälle kerry rasvaa tai nesteturvotusta? Mikä muu rintsikoiden kohdalla voi levitä? Tuskin ne kylkiluut itse ainakaan.
Ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä minulla on rintsikoiden ympärysmitta pysynyt samana, vaikka paino muutama vuosi sitten vaihteli lääkityksen takia. Ainoastaan silloin kun jostain syystä kertyy nestettä kroppaan, alkaa rintsikat kiristää ja jättää painaumia. Siksi pohdin, olisikohan joillakin ketjun kirjoittajilla ongelmia turvotuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et tietenkään osta, jos kuppikoko ei ole muuttunut. Vaan ostat rintsikoiden lisäosat:
https://www.lindex.com/fi/p/3002961-1252-monivarinen-rintaliivien-lisao…
Itse käytän noita. Minullakin alkoi ympärysmitta ahdistaan.
Mä ostan mieluummin suoraan kooltaan sopivat, kun se on kumminkin mahdollista.
Turhaa tuhlausta, mikäli on kaappi täynnä pari cm liian kireitä lähes käyttämättömiä liivejä.
En tiedä onko turvotusta 24/7, mutta sekä liivien, että housujen ympärysmitta on tosiaan suurentunut. Toki voi olla, että syy ei olekaan minussa vaan vaatteissa. Eiku on se minussa. Peili näyttää totuuden eli vaaka vissiin valehtelee? 60+ joka lähtee nyt lenkille ja uimaan. Sula pallomaha sula. Ei se sula.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko turvotusta 24/7, mutta sekä liivien, että housujen ympärysmitta on tosiaan suurentunut. Toki voi olla, että syy ei olekaan minussa vaan vaatteissa. Eiku on se minussa. Peili näyttää totuuden eli vaaka vissiin valehtelee? 60+ joka lähtee nyt lenkille ja uimaan. Sula pallomaha sula. Ei se sula.
No minulle kävi niin, että vanhemmiten siedän vaatteiden puristusta huonommin.
Voin toki olla kohdittain vähän pyöristynytkin mutta pääasiallinen syy isompaan ympärysmittaan on se puristuksen tunteen sietämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan saman kuin 5-kymppisenä, harrastan liikuntaa, torso
Eihän se painoon vaikutakaan. Eihän muovailuvahapötkökään muutu yhtään painavammaksi vaikka sitä vähän litistäisi, se ainoastaan levenee.
Vierailija kirjoitti:
On parempi olla hiljaa ja antaa ihmisten vain luulla että olet idiootti, kuin avata suunsa ja poistaa kaikki epäilyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et tietenkään osta, jos kuppikoko ei ole muuttunut. Vaan ostat rintsikoiden lisäosat:
https://www.lindex.com/fi/p/3002961-1252-monivarinen-rintaliivien-lisao…
Itse käytän noita. Minullakin alkoi ympärysmitta ahdistaan.
Mä ostan mieluummin suoraan kooltaan sopivat, kun se on kumminkin mahdollista.
Turhaa tuhlausta, mikäli on kaappi täynnä pari cm liian kireitä lähes käyttämättömiä liivejä.
No kun ei ole. On sen verran jo venyneitä kai ne ympärykset ja ehkä vähän väljempää mitoitusta kuin nämä uudet merkit joita kokeilin.
Saanko laittaa pääni rintojesi väliin ja leikkiä perämoottoria. Päristelen oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Saanko laittaa pääni rintojesi väliin ja leikkiä perämoottoria. Päristelen oikein kunnolla.
PPPPPRRRRRRR!
Jos ei pidä huolta lihaskunnostaan niin käy juuri noin ja ihminen lösähtää ja plösähtää.
T. Hoikkavyötäröinen N44