Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kovaa kurkkukipuflunssaa?

Vierailija
03.06.2025 |

Tosi sitkeä flunssa ja kestää pitkään, kova kurkkukipu, kuumetta ja vähän nuhaa. Onko muilla tätä? Tuntuu ettei se parane millään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei oo kuumetta mutta kurkku karheana jo pitkään. 

Vierailija
2/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta yli viikon, kova kurkkukipu, yskää, nuhaa, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kummallisesti te kyllä sairastelette koko ajan, onko jokin pielessä buusterimammoilla? 

Vierailija
4/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut koko kevään, välillä olen pari viikkoa terve,  ja sitten taas alkaa kurkkukipu, nuha ja kuume. En tiedä, onko tämä sama flunssa koko ajan vai sairastunko aina uudestaan.

Vierailija
5/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 11 pvää sairasteltu. Kuume sahailee. 

Vierailija
6/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut moneen vuoteen. Syökää valkosipulia, joka aterialla.

Vierailija
7/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi äitienpäivän tienoilla kurkun karheudella ja illalla nousi jo kuume, joka kesti 6 päivää. Lisäksi nuhaa ja yskää. Nuha kesti kaikkineen 2,5 viikkoa, kuivaa yskää VIELÄKIN jäljellä. Mitä lie?

Vierailija
8/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä on liikkeellä flunssaa, joka kestää yli viikon, on kuumetta, kurkkukipua ja kovaa yskää

Sairastin sen juuri ja vieläkin on kylki kipeä yskimisestä. Korva on myös edelleen lukossa 

Vierailija
9/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tämä oli ensin lievänä viikon, luulin jo parantuneeksi, mutta tulikin uudestaan paljon kovempana. Luulin jälkitaudiksi, mutta kyllä se tuntuu olevan se sama flunssa sittenkin.

Vierailija
10/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tänään helpompi päivä. Jokin kesäflunssa.

Vierailija
12/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, viikon jo potenut. Kamala yskä ja nenäkin vuotaa. Kuumetta ei tullut, mutta siitä huolimatta olen aivan poikki.

Vierailija
13/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
14/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varsinaisesti nuhaa, eikä yskää. Kurkku on älyttömän kipeä ja turvonnut ihan alhaalta asti, se kipu on siis kaulan alaosissa asti ja myös kun nielaisee ruokaa, niin rintakehässä. Kuumetta on ja yleinen sairaudentunne. Antibiootinkin sain, mutta se ei ole auttanut.  

Vierailija
15/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole varsinaisesti nuhaa, eikä yskää. Kurkku on älyttömän kipeä ja turvonnut ihan alhaalta asti, se kipu on siis kaulan alaosissa asti ja myös kun nielaisee ruokaa, niin rintakehässä. Kuumetta on ja yleinen sairaudentunne. Antibiootinkin sain, mutta se ei ole auttanut.  

Virukseen ei antibiootti auta. Antibiootteja syötetään täysin turhaan ja superbakteerit tulee valtaamaan tilaa joka on paha asia.

Vierailija
16/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virukseen ei antibiootti auta. Antibiootteja syötetään täysin turhaan ja superbakteerit tulee valtaamaan tilaa joka on paha asia.

Kuule me kaikki tiedämme, että antibiootti ei auta virukseen, sinun ei tarvitse toistella lapsellisia itsestäänselvyyksiä. Ymmärrät varmaan, että jos lääkäri on kirjoittanut antibiootin, hänellä on ollut sytstä tai toisesta vahva epäily, että kyseessä on jälkitautina bakteeritulehdus.

Vierailija
17/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta ihan outo väsymys. Alkoi yhtenä päivänä väsyttää päivällisen jälkeen niin kun heräsin kello on vähän vaille 1 yöllä. Aivan tokkurassa ollut muutamana päivänä muutenkin parin kolmen tunnin päikkäreitä tuli viikonloppuna otettua. 

Varsinaisesti sairaalta olo ei tunnu mutta unen tarve on lisääntynyt, tai on väsynyt olo

Vierailija
18/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tätä on muillakin. Harvoin tähän aikaan on itsellä mitään tauteja. Nyt on..

Vierailija
19/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä myös. Olen ihan hengästynyt pienistäkin liikkeistä. Ei jaksa tehdä mitään.

Vierailija
20/23 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että onkohan se koronaa. Se ei ole hävinnyt mihinkään, vaikkei siitä enää välitetä. Ei ole enää testiäkään kotona, jotta voisi testata. Meillä on neljän henkilön perhe ja minä olen ainoa tosi sairas, lapsilla oli vain ohimenevänä kurkkukipuna ja miehellä oli yhden päivän raskasta väsymystä, joka meni ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi