On vuosi 1985. Mitä teet juuri nyt?
Minä nautin kesäloman alusta ja leikin uudella kotitietokoneella.
Kommentit (232)
Odotan farkkutakissa kuumeisesti ensi vuonna ulos tulevaa Reign in bloodia.
Ajellaan Opel Asconalla ja katsotaan onko kylillä tuttuja. Rööki huulessa ja kassillinen markkoja apparin kojelaudalla.
Huoltsikalla Pertsa on tehny sikana ööverii ja vaikka se on juonu rahansa nii Jarmo anto sille kottia käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan että minut pannaan junannuksena alulle ja synnyn ensi vuoden maaliskuussa.
Ai odottelet vai? Olisiko maailma mielestäsi parempi paikka jos ei olisi pantukaan?!
Ei. Olen mukava ihminen ja koetan olla maailmalle ja läheisilleni hyvä.
Opettelen konttaamaan tai seurailen isosisarusten puuhia.
Vierailija kirjoitti:
Luen Viisikoita ja ihmettelen kuinka heillä on aina mukana hedelmäkakkua ja herkullisia eväitä 5 minuutin välein. Ja Tim tietysti syö oman annoksensa yhdellä lipaisulla.
Minulle oli aina suuri ihmetyksen aihe miten lapset joivat olutta, siis inkivääriolutta! Ginger beer ei ollut tuttu vielä 1970-luvun Suomessa, jolloin minä Viisikoita luin.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että minut pannaan junannuksena alulle ja synnyn ensi vuoden maaliskuussa.
Ihanaa.
Olen iltavuorossa huonosti johdetun suuren hotelliketjun respassa ja mietin, että mun on pakko löytää parempi työpaikka. Ja löysinkin, onneksi.
Tutustun peppureikääni sormella.
Olen kesäleirillä saaristossa ja nukun teltassa. Oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutustun peppureikääni sormella.
Pamahdit siis homoksi vuonna kahdeksan viis! Onnea!
16v., kesäloma alkanut, uusi Yamahan RD -piikki pihassa, pitää lähteä kesätöihin. Vähän jänskättää, kun eka työpaikka vieraalla urheilukaupassa.
Muuten elämä hymyilee. Parasta aikaa elämässä minulla, toki sitä ei tajunnut silloin.
Olen ollut intissä jo muutaman päivän.
Suunnittelen baariin menoa täysi-ikäisyyden kunniaksi
Nauttisin sikarin.
Ei muslimeita. Ei mustia. Ei miesvihaajia. M28
Vierailija kirjoitti:
Oletko jossain erikoisaselajissa? Tavallisen jalkaväen palvelukseenastuminen on vasta 10.6.1985, mihin juuri laskeskelen päiviä. Huomenna meno parturiin SA-INT mallia leikkaamaan ja ensi viikolla junalla Kouvolaan ja sitten Verkaranjärvelle.
Lähden bussilla kesätöihin, koska jokainen nuori sai kesätyöpaikankin.
Linja-autoa ajaa valkoinen, suomea puhuva kuljettaja, myös matkustajat ovat hymyileviä, valkoisia ihmisiä.
Rappusiivouksessa teen 10,5 tunnin alueen noin 2 tunnissa ja tulen töistä kotiin jo noin klo 10.
Lehdestä luen, että tän vuonna on röööiskötty 1 nainen, jonkun moottoripyöräkerholaisen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin sikarin.
Ei muslimeita. Ei mustia. Ei miesvihaajia. M28
Tämä.
Olen vauva. Ei ole muistikuvia ajasta, mutta veikkaan: itken, kakkaan, jokeltelen, juon rintamaitoa. Osaan jo ryömiä, ehkä jopa kontata.
Pelaan Vic-20 tietokoneella Omega Racea, ajelen fillarilla, illalla saatan katsella Dallasia tai Ritari Ässää.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet, mutta menin myös inttiin saapumiserään II/85 ja intti alkoi kesäkuun puolella, en muista tarkkaan mikä päivä, olisiko ollut joku 3. - 6. päivä, eli sinä et ole voinut olla vielä intissä "muutamia päiviä".
Taidatkin olla sivari...
Ai odottelet vai? Olisiko maailma mielestäsi parempi paikka jos ei olisi pantukaan?!