Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vuosi 1999, mitä teet viikonloppuna?

Vierailija
02.06.2025 |

Kyllähän se koulun jälkeen monesti lähti halvimman kaljan paikasta etenemään. Halvimmat pizzat saatettiin syödä jossain vaiheessa. 

Sitten baariin toiveissa löytää se poikaystävä. Ei löytynyt. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ensimmäistä kertaa bordelliin kun olen työmatkalla Hollannissa. Kun ei kotoa saa niin sitä pitää hakea sitten maksulliselta.

Vierailija
62/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biljardia ja kaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ohjelmointiharkkatöitä (olen 3. vuosikurssin opiskelija korkeakoulussa). Äidin kanssa käydään kaupassa ja laitetaan pihaa. Saatan nähdä myös poikaystävää.

Vierailija
64/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena ylioppilaana kesäkuu on aikaa rellestää ennen palvelukseen astumista heinäkuun alussa. Arkisin kyllä teen töitä raksalla, mutta viikonloput menee hummatessa. Pussikaljaa, jonkun kaverin auton kyytiin pillurallaamaan ja loppuilta baarissa, grillin kautta kotiin. Sama kaava joka vkl paitsi kun on festarit.

Vierailija
65/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuonna 1999 24-25 vuotias mies, ensimmäisiä netin käyttökertoja sinä vuonna työpaikalla ja nettikahvilassa, auto piti vaihtaa, telkkari ja pleikkarikin tuli hankituksi. Viikonloppuisin ei tullut mitään ihmeitä tehtyä. Baarittelu ei ole koskaan kiinnostanut, alkoholi ei ole kiinnostanut, ja introvertti olen muutenkin joten seuranhakukaan ei ole kiinnostanut.

Vierailija
66/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena ylioppilaana menin viettämään viikonloppua Ouluun. Olin ns. kiltti poika ja en ollut ennen ollut naisen kanssa 'silleen'. Lauantaina alkuillasta menin Peppers-baariin ja lähdin 35-vuotiaan erittäin humalaisen, mustatukkaisen ja tatuoidun pubiruusun (jännänaisen) kanssa hänen asunnolleen Kaukovainiolle jörnimään. Vuorokauden aikana laukesin 12 kertaa ja tuli koettua miltä tuntuu kun oma vehje on naisen suussa / pim pe ross a / pebassa. Näin samaa naista myöhemmin ehkä noin viisi vuotta tapahtuneen jälkeen. Hän vaikutti erittäin alkoholisoituneelta, mutta tunnisti ja huikkasi tupakan polttamalla äänellä iloisesti "Morroo lover boy!"

En ole kertonut vaimolleni tapahtuneesta, vaan sanoin menettäneeni poikuuteni kotibileissä. 

Vierailija
67/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rehellinen tilitys! Juuri tästä on elämässä kyse: kokemusten keräämisestä! Nöösipoika pääsi tutustumaan elämän raadollisempaan puoleen (pubiruusu) ja samalla panemaan kunnolla <3 <3 <3

Vierailija kirjoitti:

Tuoreena ylioppilaana menin viettämään viikonloppua Ouluun. Olin ns. kiltti poika ja en ollut ennen ollut naisen kanssa 'silleen'. Lauantaina alkuillasta menin Peppers-baariin ja lähdin 35-vuotiaan erittäin humalaisen, mustatukkaisen ja tatuoidun pubiruusun (jännänaisen) kanssa hänen asunnolleen Kaukovainiolle jörnimään. Vuorokauden aikana laukesin 12 kertaa ja tuli koettua miltä tuntuu kun oma vehje on naisen suussa / pim pe ross a / pebassa. Näin samaa naista myöhemmin ehkä noin viisi vuotta tapahtuneen jälkeen. Hän vaikutti erittäin alkoholisoituneelta, mutta tunnisti ja huikkasi tupakan polttamalla äänellä iloisesti "Morroo lover boy!"

En ole kertonut vaimolleni tapahtuneesta, vaan sanoin menettäneeni poikuuteni kotibileissä. 

Vierailija
68/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leräännytään isolla porukalla meille pelaamaan Zelda ocarina of timeä Nintendo 64:llä jonka olen juuri saanut synttärilahjaksi.

Yksinpeli mutta vaihdeltiin ohjainta tämän tästä keskenämme että kuka pelaa.

Vierailija
69/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin ottaa silloisen vaimoni kanssa kuppia. Lapsia ei vielä ollut.

Vierailija
70/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin lukiossa tokalla luokalla ja kävin soittotunnilla puhaltelemassa huiluun. Kului vielä kaksi vuotta, ennen kuin puhalsin toisenlaiseen huiluun (nahkaiseen) ekaa kertaa.

Vierailija
71/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstasii,sauhuu  ja vaahtokylpy. Nussitaan aivomme pihalle hyvää musaa kuunnellen.

Pink it should be!

Vierailija
72/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan töitä 3 työpaikassa. Aamulla lähden omaan firmaan, josta lähden vieraalle töihin ja vielä yötöihin siivoamaan että saan oman firmani laskut maksettua ja leivän pöytään. Käytännössä töissä 24/7/365. Ei viikonloppuvapaita, kun viikonlopuista ja yötöistä saa hyvää palkkaa ja saa lainat lyhenemään (opintolaina, yrityslaina ja asuntolaina lyhennettävänä).

Vierailija
73/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin valmistunut oikisesta (1997) enkä saanut heti auskultointipaikkaa, niin opiskelin Hgin yliopiston Kouvolan yksikössä EU-Itäalueprojektien asiantuntijaksi. Olin näihin aikoihin opintoihin kuuluvaa työharjoittelua Pietarissa. Pääsin muutaman mutkan kautta Dannyn liikemiesveljen, Juhani Lipsasen, hommiin Pietariin. 

Viikonloppuisin olin joko työkaverien kanssa jossain bileissä tai tutustumassa kaupunkiin. Aika usein tuli istuttua myös jossain pikkukuppilassa oluen äärellä.

asianajaja

Vierailija
74/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin lempipeliäni Playstation konsolilla. Hyvät ajat. 🤩

Vierailija
75/75 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkl kännissä ja panemaan.