Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vuosi 1999, mitä teet viikonloppuna?

Vierailija
02.06.2025 |

Kyllähän se koulun jälkeen monesti lähti halvimman kaljan paikasta etenemään. Halvimmat pizzat saatettiin syödä jossain vaiheessa. 

Sitten baariin toiveissa löytää se poikaystävä. Ei löytynyt. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan vauvaa, käymme isovanhempien , sukulaisten ja ystävien luona. Toisten aikuisten seura korostuu arjessa, sillä vauvan isä on kuollut. 

Vierailija
42/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen armeijasta lomalla ja panen tyttöystävääni yötä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman tyttären lakkiaiset.

Vierailija
44/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin perjantaina. Lauantaina menisin äidin ja isän luo, lepäisin puutarhassa ja saisin ruokaa. Olisin ehkä yötä siellä. Sinkku olisin edelleen.

Vierailija
45/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelasin pleikalla.

Vierailija
46/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta oli olemassa jo mutta löysin sen vasta vuonna 2002.

1999 olin vappuna alkanut tapailla yhtä teekkaria mutta ei siitä mitään pidempää tullut. Suhde päättyi ennen kuin koivun lehdet syksyllä kellastuivat. 

Vierailija
47/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä viikonloppuna olin kaverilla tai partioleirillä, jossa oli säännölliset ateriat ja turvallista. Huonona piileskelin huoneessani, istuin kirjastossa tai tein koiran kanssa tuntikausien lenkkejä vältelläkseni perhettäni. Rauhallisella hetkellä hiippailin keittiöön syömään. Pokemon oli kova juttu.

Vierailija
48/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin koko viikonlopun niin kuin kaikki muutkin päivät. Olin koko sen vuoden raskaana yhtä kuukautta lukuunottamatta mikä jäi väliin keskenmenon vuoksi.

Vierailija
49/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ratsastustunnilla, kotona katsoin TV:tä tai kuuntelin cd-soittimella levyjä parhaan kaverin kanssa, Spice Girls oli kova silloin. Olin 8-vuotias.

Vierailija
50/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kova HIM-fani. Kävin mielelläni baarissa, jossa soitettiin paljon Himiä. When love and death embraces oli oma suosikki. Lopppuvuonna 1999 tuli uusi levy. Siinä oli mm. Gone with the sin, Join me, Right here in my arms. Huh niitä aikoja. Himin musiikin kuuntelun lisäksi olin isossa kesäteatterissa töissä kesän, näytöksiä oli yleensä yksi arki-iltana ja 2 lauantaisin, yksi sunnuntaisin. Olin lipunmyyjä, kahvinkeittäjä, siistijä, pullan leipoja (ja hain myös tuotteita tukusta, esim. kahvit, mukit, servetit, maidot, pillimehut). Se oli aivan todella hauskaa ja siitä maksettiin palkkaa. Monesti tein palkallisen työn lisäksi monenlaista vapaaehtoistyötä teatterin hyväksi. Siirtelin lavasteita, järjestin näyttelijöille voileipätarjoilua näytösten välissä, hoidin kukkaistutuksia yms. Elämäni paras työpaikka, vaikka tulot jäi pieneksi.

Vierailija
51/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, kokkasin perheelle viikon ruoat, pesin pyykkiä, silitin, pakkasin matkalaukun ja kiirehdin lentokentälle. Sunnuntai-iltana painoin pääni tyynyyn hotellissa jossakin päin maailmaa.

Vierailija
52/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelsin kämpässä ison raskausmahani kanssa. 

Vierailija
53/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein varmaan väitöskirjaa.

Vierailija
54/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kova HIM-fani. Kävin mielelläni baarissa, jossa soitettiin paljon Himiä. When love and death embraces oli oma suosikki. Lopppuvuonna 1999 tuli uusi levy. Siinä oli mm. Gone with the sin, Join me, Right here in my arms. Huh niitä aikoja. Himin musiikin kuuntelun lisäksi olin isossa kesäteatterissa töissä kesän, näytöksiä oli yleensä yksi arki-iltana ja 2 lauantaisin, yksi sunnuntaisin. Olin lipunmyyjä, kahvinkeittäjä, siistijä, pullan leipoja (ja hain myös tuotteita tukusta, esim. kahvit, mukit, servetit, maidot, pillimehut). Se oli aivan todella hauskaa ja siitä maksettiin palkkaa. Monesti tein palkallisen työn lisäksi monenlaista vapaaehtoistyötä teatterin hyväksi. Siirtelin lavasteita, järjestin näyttelijöille voileipätarjoilua näytösten välissä, hoidin kukkaistutuksia yms. Elämäni paras työpaikka, vaikka tulot jäi pieneksi.

BTW, Ville on ihana!

Vierailija
55/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin siskoni kanssa.

Vierailija
56/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun Rovaniemen Roy Clubissa ryyppäämässä vip-asiakkaana.

Vierailija
57/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni palleissa teen uimaharjoituksia.

Vierailija
58/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin alkuvuonna 1999 kaadoin yökerhon asiakkaille olutta hanasta tai siideriä pullosta. Kyllä se niin meni, että työt alkoi yleensä pe ja la klo 22 ja päättyi klo 04.

Opiskelin amk:ssa ja valmistuin 12/1999. Viimeisenä syksynä en tehnyt enää vuoroja yökerhossa, vaan pusersin opinnäytetyötä. En ymmärrä, miten se oli niin vaikeaa. Minulle jotenkin avautui vasta v. 2012, mistä opinnäytteessä oikeastaan on kyse. Tein kvantitatiivisen tutkimuksen yamk-opinnoissa, ja se oli niin helppoa. Tutkimusaihe, hypoteesi, menetelmä, analyysi tuntuivat soljuvan vasta yamk:ssa. Vieläkään en ole päässyt selvyyteen, miten se amk:ssa oli niin tuskaista, eikä mikään onnistunut, jumituin ja itkin yökaudet, miksen ymmärrä mitään. Luin lähdekirjojakin ihan väärin, ja minun oli vaikeaa erottaa, mikä on olennaista omaan työhön ja mikä ei ole, ja siitähän se aina lähti sivuraiteille. Onpa hauskaa käyttää 8 tuntia, saada aikaiseksi sivullinen tai pari tekstiä ja myöhemmin poistaa niistäkin puolet,

Vierailija
59/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa vielä tuolloin. Kiihkeä suhde työkaveriin juuri alkanut

Vierailija
60/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson televisiota, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä. Samaa teen nykyisinkin, mutta lisänä on netin selaaminen.