Miksi Finnair kusee nykyään kaiken? Koko ajan huonoa julkisuutta. Huononnoksia lippuihin ja kanta-asiakas etuihin, ja nyt tämä
"Helsinki-Vantaan lentoaseman laukkukaaoksen taustalla muhii riita johtajien etuilusta lennoille."
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tätä laukkukaaosta Finnair ei kussut.
Kyllähän se kusi, jos se pitää paikkaansa, että se ei asiallisesti tiedottanut ja neuvotellut lippuetujen poistamisesta etukäteen.
Jep, taitaa olla aika ryhtyä katselemaan muita lentoyhtiöitä.
Mahtaako Petteri myydä rahanhimossaan Finnairin Qatariin?
Osaajat ovat jääneet eläkkeelle. Nyt milleniaali-kännykkäsukupolvi säheltää minkä ehtii.
No kyseessähän on valtion omistama firma niin mitä muuta voi odottaa??
Mua ottaa päähän se, että monopoliasemaa käytetään härskisti hyväksi. Esim. lennot Helsingin ja Oulun välillä ovat nykyään yli 300 euroa YHTEEN SUUNTAAN.
Silloin kun reitillä oli myös Norwegian, harvoin oli yli satasta Finnairinkaan hinta.
Valtio ottaa lisää lainaa ja antaa Finnairille sitten tukea, jotta edes pääjohtajan bonukset pystytään maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ottaa päähän se, että monopoliasemaa käytetään härskisti hyväksi. Esim. lennot Helsingin ja Oulun välillä ovat nykyään yli 300 euroa YHTEEN SUUNTAAN.
Silloin kun reitillä oli myös Norwegian, harvoin oli yli satasta Finnairinkaan hinta.
Norwegianilla lensin Hese-oulu välin 25€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norwegianilla lensin Hese-oulu välin 25€.
Oliko se Tuiran Hese vain joku kauempi?
Sain jonkun meilin siitä uudesta pistesysteemistä ja vaikka olen ihan fiksu, niin vaikutti niin monimutkaiselta, että eipä jaksa finnairin (sääli)pisteet enää kiinnostaa.
Finnairin chatti edes toimi. Ensinnäkin chatti on ainoa asiakaspalvelumahdollisuus nykyään ja sekin ruuhkautunut. Saan vain ilmoituksen "chattibotilta "olemme ruuhkautuneet, yritä myöhemmin uudelleen". Sit kun viimein pääsee läpi niin ei ole mitään takeita että asiaasi ymmärretään kun asiakaspalvelija käyttää google kääntäjää. Huoh Finnair! Huoh! Tämä on viimeinen matkani Finnairilla.
Rasittaa kun työmatkat joutuu ostamaan Finnairilta. Muita lentoyhtiöitä ei ole tarjolla. Finnair muuttelee lentoja omavaltaisesti. Juuri vastikään vaikka olin hyvissä ajoin varannut päivälennot, Finnair siirsi minut yölennolle. Jeesus, että otti päähän eikä missään ole sähköpostiosoitetta saatavilla, ainoastaan turkasen kallis puhelumahdollisuus, millä ottaa yhteyttä. Toiminta on todella kuin halpalentoyhtiöillä.
Joo Finnairista on todellakin tullut maailman kallein halpalentoyhtiö. Olen lentänyt monilla lentoyhtiöillä ja myös Finnairilla paljon, mutta viime vuosina ja etenkin tänä vuonna Finnairin taso on heikentynyt huomattavasti. Finnairilla ei ole enää mitään asiaa top 20 lentoyhtiön joukkoon, kuten joskus aikoinaan.
Finnairilla on vaan erittäin epäviisas johto ollut viime vuodet. Siitä kaikki johtuu!
haha..tänään just oli joku juttu iltapäivälehdissä jossa mainittiin airbaltic halpalentoyhtiöksi.
FINNAIR on nykyään (noin v. 2019->) täysi halpalentoyhtiö!! normaali matkapakaasi ei kuulu enää economy light hintaan, chatti toimii Bulgariasta käsin ilman suomen kielen taitoista henkilökuntaa.
ei siitä kauan ole kun Hesarissa oli lista Finnirin palvelun huononnuksista viimeisten reilun kymmenen vuoden ajalta. lista oli suorastaan veret seisauttava.. MIKSI joku lentää enään Finnairilla ellei sit ole kansanedustaja ja saa liput ilmaiseksi???
Tätä laukkukaaosta Finnair ei kussut.