Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vuosi 1999, mitä teet viikonloppuna?

Vierailija
02.06.2025 |

Kyllähän se koulun jälkeen monesti lähti halvimman kaljan paikasta etenemään. Halvimmat pizzat saatettiin syödä jossain vaiheessa. 

Sitten baariin toiveissa löytää se poikaystävä. Ei löytynyt. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kokista ja pelasin tiettarilla. Haaveilin tytöistä. Nykyään muuten sama mut haaveilen naisesta

M40

Vierailija
22/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään, runkkaan ja katson videoilta pysäytyskuvaa Salkkareiden Kallesta.

M 45

Vierailija
24/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelemassa abina ja sitten kesäkuusta lähtien töissä supermarketissa. Mietin, että pääsykokeisiin pitäisi lukea, mutta en yhtään tajunnut, mitä halusin tehdä. Pikkukaupunki ahdisti. Poikaystävän kanssa käytiin baarissa joskus. Hän joka viikonloppu, mutta minä harvemmin, kun olin aina töissä.

Vierailija
25/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuukaudesta. Alkuvuonna juhlia, uusi poikaystävä, paljon villiä elämää makuuhuoneessa, sitten taas juhlia. Kesällä töitä, myös viikonloppuisin. Syksyllä opinnäytetyötä ja juhlia, 0 poikaystävää ja muutamia kohtaamisia yössä. Ja sitten joulukuussa typerät valmistujaiset. Oli viikonloppu, monella ystävällä valmistujaiset. Minä olin lähinnä yksin kotona sen viikonlopun, itkin ja pakkasin muuttoa varten. Tiesin, etten voi pitää asuntoa, tulot oli niin mitättömät ja olinhan juuri jäänyt työttömäksi. Tilillä ei ollut rahaa eikä tietoa miten maksan muuton. Tammikuun alusta 2000 pääsin uuteen asuntoon. Ystävät auttoivat muutossa ilmaiseksi.

Vierailija
26/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri eronnut ja tein profiilin jollekin nettideittipalstalle, en enää muista sen nimeä, varmaankin Nettideitti. Join viskiä ja tapailin miehiä. Harvalla oli oma sähköpostiosoite, joten he vastasivat työpaikkansa osoitteesta. Yksi lähetti kirjeessä valokuvia jotka oli repinyt albumista. Kuvissa näkyi myös hänen lapsiaan. Käytiin syömässä ja palautin kuvat. En mennyt sen urpon kanssa sänkyyn.

deitti.net se on olemassa vieläkin

Vierailija
27/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just täyttänyt 13. Meikkasin lumenen 154-huulipunalla, Anytimen 00-puuterilla ja Lyran mustalla kajalilla. Kaveri nyppi kulmakarvani ohuiksi ja äidin kampaamoreissun yhteydessä laitettiin minunkin hiusten etuosaan pari palkkiraitaa. Luin Vihervaaran Anna-kirjoja, kävin kavereilla yökylässä. Juotiin välillä siideriä vanhemmilta salaa, mutta meininki oli aika kesyä. Oltiin Jyrki- ja Kiss FM-chateissä ja esitettiin vanhempia kuin oikeasti :D. Kesä ajettiin pyörällä ympäri kaupunkia ja välillä käytiin mäkkärissä ostamassa yksi limu koko tyttöporukalle tai juissimehu kaupasta. Aina silloin tällöin shoppailemassa Tiimarissa, ehkä uusi pyyhekumi, jos oli rahaa. Säästin stereoihin ja jossain vaiheessa ne ostin. Isä maalasi huoneeni seinät limenvihreäksi. Sain ekan kännykän, isän vanhan. Piirsin ja maalasin ja olin tosissani sitä mieltä, että isona musta tulee taiteilija.

N39

Vierailija
28/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suc a pussii

Vierailija
29/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahasit silti joka viikonloppu baarista sammakon kämpillesi, mutta yhdestäkään ei tullut sitä prinssiä.

Vierailija
30/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suc a pussii

:) :)

Vierailija
31/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29v. ja himassa.

Vierailija
32/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen Helsingistä Talbotilla Sipoon kaatopaikalle tutkimaan antiikki aarteita , myös arvometalli kelpaa

Vierailija
33/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa kesäloma ja siitä jatkuu mammaloma,vauvaa odotan jo kovasti!esikoinen syntyi syyskuussa.

Vierailija
34/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, nyt ei ole enää 1999?

Vuosi 1999 meni 26 vuotta sitten?

Nyt on 2025?

Voisit poistua ketjusta kun et ymmärrä aloitusta saati mitään muutakaan . Odottele nyt vain seuraavaa PuppaAloitusta

Vierailija
35/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuan puolitoista vuotiaan poikani kanssa.

Vierailija
36/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli puoli vuotias vauva kesällä , kotona varmaan oltiin, ulkoiltiin

Vierailija
37/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana, töissä vielä, esikoinen syntyi syyskuulla. Kuuma ja tukala kesä oli vauvaa odottaa. Kovat helteet.

Vierailija
38/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelin miehen ja lapsen kanssa tasapaksua arkea.

Vierailija
39/75 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join siideriä. 

Vierailija
40/75 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1999 poltin käytännössä päivittäin kukkaa. Se oli sitä aikaa kun kasvatin kukkaa noin kolme vuotta kunnes poliisit vei kasvit pois.