Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas haluavat Mansemammat syödä!

Alustavasti olemme suunnitelleet, että tapaamme tiistaina 3.4. klo 18 The Grillissä. Kaikki, jotka haluavat mukaan, laittakaa mulle mailia: janiina.lammi@luukku.com, niin tiedän, kuinka monelle varailen pöytää!!

Jansku 32+6

Vierailija
22/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menin sit painamaan enteriä liian aikaisin!

Larulle ekaks että lepo tyttö! Et saa synnyttää ennen mua! No ei, mutta varmaan säikähdit, muista nyt olla vaan siivoilematta ja anna miehen tehdä työt:)

Neuvolassa oli taas vilkas vaavi masussa, oli kääntynyt pää alaspäin. traagiset mitat, rv siis 30+2:

RR 126/69

Paino +386/vko (yhteensä tullut 10kg ja risat)

Hb noussut 100:n

sf-mitta 30

t:minnis80 rv 30+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MURMELI: Ihana ultrakuva :)

JANSKULI: Karmee sairaalakokemus :(

MIRAGE: Jaksuja sulle. Täällä kohtalotoveri masennuksen kourissa...

ON: Tänään oli neuvolakäynti. Sf oli 34cm (noussut 2 viikossa 5cm!), RR 140/84, Painoa oli tullut 1,5kg, HB 139 ja vauvan syke 140. Seuraava käynti sitten 3 viikon päästä.

Terkkari kun paineli mahaa ja etsi miten päin vauva on, niin teki alavatsalle tosi kipeetä! Siis niinku lihaksiin ei luuhun. Kannatinkipuja vai mitä? Onko muilla ollut? En muista edellisistä tällaista. No onneksi tiistaina on se gynen käynti.

Noista ennustuksista: Mulla ennustajaelli lupasi 8.5 pojan ja madammamma 8.5 tytön ja sitten v 2010 pojan. Että saas nyt sitten nähdä kuin käy.

Ei kun hyvää viikonloppua kaikille!!!

AIHA ja Nea rv 30+3

Vierailija
24/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tänne rynnätä ennen suihkuun menoa:D

Oon lukemassa käynyt pari kertaa päivällä,mutten alkanu kirjottamaan ku ei kumminkaan olis rauhassa saanu. Ny on poju nukkumassa ja ukkokin pois kotoa,joten mua ei estä kukaan istumasta koneella;)

Ihan ekana MURMELILLE pitää munkin sanoa että IHANA KUVA!!!!!Aivan ihanuus!!Että mäkin haluan tollaseen ultraan....mut enpä taida antaa haluilleni valtaa vaan mun on odotettava toukokuuhun että näen minkä näkönen pikku ihminen tuola masussa myllää:D <3

JANSKUL kyseli elämää toukokuun jälkeen pohtineita=) Joo minäminä olen miettinyt paljonkin toukokuuta ja KESÄÄ ylipäätäsä:D odotan niin innolla vauvan syntymää ja sitä " kaaosta" ja suurta elämänmuutosta kun perheestä tulee nelihenkinen ja sitä että ukko jää isyyslomalle sekä kesälomalle,oih ihanaa oon jo haaveissani suunnitellut ja " elänyt" sitä aikaa hiljaa mielessäni vaikka ei kyllä siltikään voi uskoa että meille olis vauva tulossa!!mun tunteet/ajatukset on aika ristiriitasia...odotan ja mietin tulevaa kesää ja sit taas pelkään enkä meinaa uskoa todeks että meille tulis toinen lapsi!!aivan hassuja ajatuksia siis pää täynnä ja on tää mielikin sen mukainen...ailahtelee:)

Ai niin ja LARU onneks vielä selvisit säikähdyksellä!!!!hui että kyllä oli varmasti jännät ja pelottavat hetket!!!!!hyvä että vauva vielä päätti kuitenkin pysyä masussa:D toivotaan et muutaman viikon vielä pysyy!

Hui että kyllä vaan on uskomatonta miten aika menee...oikeesti kohta on ne hetket käsillä ku tänne tulee päivittäin ilmotuksia et vauva syntynyt<3 <3!!!!!!niin ihanaa!!!!!!!!!!!!!

Nyt mä hypin tonne suihkun suunnalle etten ala koko vaahtoavaa suutani tänne purkamaan nytkun vauhtiin pääsin tän hössötykseni kans!!VIIKONLOPUNJATKOJA KAIKILLE MAMMOILLE JA MASUILLE!!!!

toymama30+6

Vierailija
25/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin. Oltiin just lähössä miehen kanssa iltalenkille ja mä intouduin kokeileen kevyempää takkia ja se menikin päälle! Mut sit alko tuntuu kuitenkin liian tiukalta, joten halusin sen pois päältäni. No, se ei käynytkään helposti; vetskari oli juuttunut kiinni ja sinne väliin oli joutunut osa mun paitaanikin. Mies yritti rynkyttää vetskaria auki, mutta ei sit hievahtanutkaan ja joutui sit leikkaamaan palan paidasta pois. Edelleenkin takki pysyi mun päällä, koska se oli jumittunut just tost mahan päältä ja ei saatu sitä vedettyy pään yli tai alaspäinkään (kun toi maha oli tiellä). Koko tänä aikana mun mies ulvo vedet silmissä ja mä pidin tuskasena naukakosta kiinni, kun se kisko takkii alaspäin. Lopulta oli pakko leikata sitten takkikin! (Onneks oli halpa 5¿ takki kierrätyskeskuksesta.)

Että tällästä. Taidan suosiolla jättää muut kevättakit kokeilematta:)

Hyvät yöt kaikille!

Almis

Vierailija
26/26 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ALMAEINO mahtoi olla hauska näky toi teidän takkiepisodi, vaikkei ehkä itsestä juuri sillä hetkellä tuntunutkaan niin hauskalta:)

MURMELI ihania hymyileviä vauvakuvia! En ole koskaan itse käynyt 3- tai 4d-ultrassa, noi kuvat on kyllä ihan toista luokkaa kuin tavalliset ultrakuvat.

ONNIPAPUNEN huuto.netissä tais olla vielä toinenkin Puuha Pete pehmo, oliskos ollut Puuha Pete ja Kisu-pehmot samassa, sulkeutui joskus ensi viikolla. Laita hakuun Puuha Pete, niin pitäis löytyä. Huomaatkos, että meidän perheessä on metsästetty myös noita Puuha Petejä, ei kylläkään pehmoja, vaan niitä Peten autoja.

LARULLE lepoa ja supparit pois vielä muutamaksi viikoksi. Yritä nyt oikein kovasti lepäillä, että pääset sitten meidän tapaamiseen:) Mites me tehdään ton pöytävarauksen kanssa. Haluatkos EMUNAINEN hoitaa tuon pöytävarauksen, kun olet tuota tapaamista hoitanut tähän asti, vai miten? Voin kyllä itsekin sen tehdä, miten vaan sovitaan.

( . ) Erehdyin tänään ottamaan pesutuvan ja pesin sitten 9 koneellista pyykkiä, ripustin, viikkasin ja mankeloin ja nyt on olo kuin kuolleella:( Ei onneksi supistele, mutta alaselässä tuntuu tosi ikävälle. Nyt muutamana päivänä on tullut istuessa sellainen ihme selkäkramppi. Olen ajanut autolla enemmän kuin normaalisti ja se auton penkki on jotenkin tosi huono mun selälle tässä vaiheessa.

Plussat:

+viikonloppu

+huomenna on miehen mummin synttärit = herkkuja

+sain kaikki talvivaatteet pestyä

Nyt nukkumaan

3+1