Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa 1kk ikäisen vauvani kanssa prismaan.. ov

Vierailija
19.09.2008 |

Menen autolla ja vauva tietysti turvakaukalossa. Miten olette toimineet? Otatteko vauvan turvakaukalossa mukaan ja laitatte kärryihin vai käytättekö kauppojen omia kärryjä, joissa on vauvalle istuin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat kauppakärryjen lastenpenkin niin saat laitettua turvakaukalon sen ja kärryjen reunana väliin ja jää tilaa ostoksille kärryjen alaosassa.

Vierailija
2/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se auton kantokoppa täyttää käytänössä koko kärryn, eli ostokset voi jäädä aika vähiin.

Kuopuksen kanssa kun käytiin ruokakaupassa, se istui niissä kaupan kaukaloissa, kun kärryn piti saada mahtumaan 4 hengen viikon eväät, sekin teki tiukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

direktiivi, joka kieltää muksun laittamisen sinne kärryihin "sisälle". Eli siis kaiketi silloin pitäisi lapsi laittaa sellaisiin kärryihin joissa on kiinni se kaupan turvakaukalo .

Vierailija
4/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todistamassa kamalaa tilannetta kun tällainen viritelmä petti, ja kaukalo lensi vauvoineen päivineen lattialle.

Eli kaupan kaukaloon ehdottomasti.

Kun avaat kauppakärryjen lastenpenkin niin saat laitettua turvakaukalon sen ja kärryjen reunana väliin ja jää tilaa ostoksille kärryjen alaosassa.

Vierailija
5/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

direktiivi, joka kieltää muksun laittamisen sinne kärryihin "sisälle". Eli siis kaiketi silloin pitäisi lapsi laittaa sellaisiin kärryihin joissa on kiinni se kaupan turvakaukalo .

Mutta monissa paikoissa on kielletty, hygienian takia (lintuinfluenssa jne) että isompia lapsia ei saisi pitää kärryissä sisällä, koska kengät likaavat kärryt.

Ne kaupan omat kaukalot ovat usein aika epähygieenisen näköisiä...

Vierailija
6/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuo, joka kertoi laittaneensa kaukalon näin. Kävimme vauvan kanssa kaupassa aina niin, että kummatkin vanhemmat mukana ja toinen vahti aina kaukaloa ja vauvaa, ettei se vaan putoa.

"Kun avaat kauppakärryjen lastenpenkin niin saat laitettua turvakaukalon sen ja kärryjen reunana väliin ja jää tilaa ostoksille kärryjen alaosassa."

Vierailija
7/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kaupan kaukaloihin. Ovat kamalan näköisiä, todella epäsiistejä. Mielummin sitten rintareppu matkassa, muksu viihtyy hyvin ja ostokset mahtuvat kärriin, kun jos kaukalon sinne laittaa niin ei kyllä muuta mahdu.

Vierailija
8/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuitenkin pöpökausi alkanut ja vastasyntyneet imuroivat niistä kaikki ja vielä extrat. Niitä kaupan istuimia ei pestä oikeastaan koskaan, joten melkoisia kaatopaikkoja ne ovat.

Minä olen laittanut vauvan kaukalon kärryyn ja ostanut sen verran kuin mahtuu. Älä virittele siihen lastenistuinosaan kaukaloa, se ei paljon vaadi kun homma romahtaa.

Vierailija
9/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa oli vauva turvakaukalossa ostoksille tulevassa osassa, ja toiseen mätin ostokset. kumpikaan kärreistä ei paina niin paljon etteikö sitä voisi yhdellä kädellä työntää. ja onhan ostoskärrit suunniteltu kymmeniä kiloja kestäviksi, jos niissä teinitkin toisiaan kadulla työntävät.

Vierailija
10/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jos menemme kaikki yhdessä kauppaan niin vauva on toisen vanhemman sylissä/liinassa, jolloin kaukaloa ei tarvitse raahata mukaan. Eri asia sitten jos vauva nukkuu kaukalossa...

Olin tuo, joka kertoi laittaneensa kaukalon näin. Kävimme vauvan kanssa kaupassa aina niin, että kummatkin vanhemmat mukana ja toinen vahti aina kaukaloa ja vauvaa, ettei se vaan putoa.

Vierailija
11/11 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistetaankohan niitä ikinä? Varsinkin siinä vaiheessa, kun lapsi saa työnnettyä niitä kiinnityshihnoja suuhunsa, alkaa puistattaa - niissäkin on ties mitä räkää aina. Meidän lähimarketissa ainakin oli sellaiset turvavyöt, joissa oli pitkät päät jotka meni hyvin suuhun vauvalla.

Joskus olen ihmetellyt miten ne voivatkin olla niin likaisia, kun useimmat näkemäni vauvat ovat ihan puhtaita :-). Mutta olen myös nähnyt kuinka jotkut ilman lasta liikkuvat ottavat niitä kärryjä ja kasaavat siihen kaukaloonkin tavaroita.