Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ollaan samanlaisia arkajalkoja.
En minä ole arkajalka, kuten sinä eräänä kesänä huomasit.
Voin tulla värisyttämään ja rakastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Woman Sends 159,000 Texts to Man She Met on Dating App after one date
Kannattaa miettiä....
Vihjailet asiasta, josta taidankin tietää muuta kautta. Mulla on aika kattava infopaketti koossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään sanottavaa jos sulla ei ole. Tänään oon itkenyt niin paljon että en mä halua elää missään harhakuvitelmissa enää. Se sinäkin olet, harha vain. Sä tiedät mitä minä haluan ja tarvitsen eikä sulla varmaan tällä hetkellä ole mielessä aikomustakaan vastata siihen haluun ja tarpeeseen. Oon väsynyt, menen yksin menojani. Se toivo mikä mussa heräsi, kuoli surun alle. Se ei ole sun vika, mut suru toimii niin. Se tappaa kaiken tieltään ennen kuin ihminen on valmis.
Samat fiilikset. Olen aivan loppu.
-sivumies.
Ollaan sit vaa näin. Nähään jos siltä tuntuu kun ja jos se hetki koittaa
🧹
Hei, kaikki
täältä tulin luutailemaan
seppo taalasmaana
🙋🏿
🧹🧹🧹vain, mutta
Eh eh e, nimittäin 🤣
🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹🧹 kiitos. Nyt juon vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tullut kuitenkaan juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli hakee ratkaisua, ja kun sitä ei ole eikä tule, se hakee toisenlaista ratkaisua eli sitä, että asian voisi hyväksyä sellaisena kuin se on. Ikävä tyyntyisi ja jäisi rakkaus. Kun riutuu, kaipaa, odottaa ja tappelee toista kohti, on kuin kimalainen yrittäisi ikkunan läpi. Tiedetään, miten siinä aina käy, ellei se löydä avaraa ilmaa.
Mikä hymiö tässä olisi pitänyt olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tullut kuitenkaan juttusille.
Ei sinä kesänä ollut mahdollisuutta edes nähdä, eikä sinua muutoinkaan kesäisin yleensä näe. Miten silloin tullaan juttusille?
Sua näkee vuodessa ~kymmenen kertaa, eikä mikään niistä tilanteista ole sellainen, jossa voisi jututtaa.
Kymmenenkin voi olla yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sua näkee vuodessa ~kymmenen kertaa, eikä mikään niistä tilanteista ole sellainen, jossa voisi jututtaa.
Hyvä vaan, pysy kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, pysy kaukana.
😥 Olet ristiriitainen. Et sinä itsekään tule juttusille, vaikka en ole sitä kieltänyt, toisin kuin sinä. Miksi ilkeilet?
Se juttu meni näin. Oli uuden alokasvuoden ensimmäinen päivä. Kävin paikallista klassista lyseota ajatusten yleensä harhaillessa ihan jossain muualla kuin armeijaan menossa. Nuorella pojalla oli niin paljon muutakin ajateltavaa kuin sulkeisten opiskelu tai tupapanona olo. Onneksi kasarmi johohon oli sijoittumassa oli kuitenkin täynnä kunnon iso kullisia isonmaailman setiä ja alokasryhmässä oli muitakin finninaamaisia teinipoikia kiehumassa hormoneissamme. Eihän ne muutkaan siitos orien tupapanot osin mitään miehiä vielä olleet olleet sen enempää kuin minäkään. Kyllä rimppakinttuisista pojista kasvaa vasta miehiä, kun on päässyt porvariskodeista tulleiden mustien miesten siitämiksi alkuja maalaiskunnan puolelta. Sellaista oli käynti intissä ns. kauppalassa niihin aikoihin ja on edelleen.
Ok. Pysyn kaukana. Sitähän sinä olet koko ajan halunnut, potkia kaatopaikalle. Kiitos rakkaudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä tilanne, jossa olette kahden.
"Pidän kuin kukkaa kämmenellä."
Todistit oikeaksi pelkoni. En ole uskaltanut ottaa yhteyttä, koska olet arvaamaton eikä yhtään tiedä, miten reagoisit ja käyttäytyisit. Vastassa voisi olla mitä vain, kuten viimeksi.
Sinua, sinua rakastan yö painaa päähäni
Pimeän seppeleen jotta en sinua näkisi
Vierailija kirjoitti:
Todistit oikeaksi pelkoni. En ole uskaltanut ottaa yhteyttä, koska olet arvaamaton eikä yhtään tiedä, miten reagoisit ja käyttäytyisit. Vastassa voisi olla mitä vain, kuten viimeksi.
En oo mikään vesikauhuinen koira. Mur.
Gmornin! Sinua ehkä sietäisin mukanani 😘 Vietä kiva (helle-)päivä