Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa aurinkoista päivää Timolle..
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole totta. Ainakin olin hetken toiveikas.
Mikä?
Mikään mikä on mun korvien välissä. Ihania pumpulimaailmoita. Nyt oksettaa kuin liikaa syöty hattara.
Totuus on se, että sinulla on mies ja päällisin puolin menee ihan ok. Minä olen ollut vilpitön ja avoin. Elän tässä hetkessä. Vaikka asiat ei ole mennyt toivomallani tavalla, en voi ainakaan syyllistää siitä itseäni. Pystyn katsomaan ryhdikkäästi peiliin ja olemaan sinut itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole totta. Ainakin olin hetken toiveikas.
Mikä?
Luomi kikkelissä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että sinulla on mies ja päällisin puolin menee ihan ok. Minä olen ollut vilpitön ja avoin. Elän tässä hetkessä. Vaikka asiat ei ole mennyt toivomallani tavalla, en voi ainakaan syyllistää siitä itseäni. Pystyn katsomaan ryhdikkäästi peiliin ja olemaan sinut itseni kanssa.
Unohdin lisätä, että saa korjata, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Moi, Minun olisi tarkoitus käydä lääkärissä poistamassa luomi peniksestä, mutta pelottaa jo nyt, että saan kovan erektion silloin:( mulla ylensäänkin seisoo todella herkästi ja pelkkä ajatuskin aiheuttaa jäätävän seisokin. Nyt en taida uskaltaa varata aikaa, sillä nolottais aivan helvetisti olla muna pystyssä siellä...
Spurdo spärde
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään oikeesti totta.
On ,kun otat pään pois puskasta.
Vierailija kirjoitti:
Moi, Minun olisi tarkoitus käydä lääkärissä poistamassa luomi peniksestä, mutta pelottaa jo nyt, että saan kovan erektion silloin:( mulla ylensäänkin seisoo todella herkästi ja pelkkä ajatuskin aiheuttaa jäätävän seisokin. Nyt en taida uskaltaa varata aikaa, sillä nolottais aivan helvetisti olla muna pystyssä siellä...
Ota rennosti.Kyllä ne osaa poistaa sen säälittävän nakin
Missä lie höpönassu viilettää.
Kesät vois oikeastaan ihan hyvin asua vaikka autossa, veisin auton lapsuuden rannoille ja eläisin luonnon keskellä. Välillä vois käydä kaupungissa sivistyksen (tai sivistymättömyyden) parissa.
Vierailija kirjoitti:
Kesät vois oikeastaan ihan hyvin asua vaikka autossa, veisin auton lapsuuden rannoille ja eläisin luonnon keskellä. Välillä vois käydä kaupungissa sivistyksen (tai sivistymättömyyden) parissa.
Olen haaveillut joskus tosissani kesämatkailusta ihan Suomessa, kuulostaa siis hyvältä! Nyt kun asun yksin niin täytyy kaivella taas hyviä suunnittelmia elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta rakastuminen on asia, mikä vain tapahtuu ihmiselle. Siihen ei voi itse vaikuttaa. Ja kun se tapahtuu, millään entisellä ei ole enää mitään väliä. Näin se vain menee, rakkaani.
Miksi ollaan samanlaisia arkajalkoja.
Olis ihanaa olla sun reissussa mukana🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään hävettävää, lääkärit tottuneet näkemää kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ollaan samanlaisia arkajalkoja.
Minun syyni tuohon on vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta rakastuminen on asia, mikä vain tapahtuu ihmiselle. Siihen ei voi itse vaikuttaa. Ja kun se tapahtuu, millään entisellä ei ole enää mitään väliä. Näin se vain menee, rakkaani.
Kartta on sama, mutta vaikealukuinen ja hieman epäselvä.
Mikä?