Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35297)
Ns. itsensä haastaminen, itsetuntemuksen parantaminen ja yleinen itsetietous ei tule itsestään. On kuunneltava jo pidemmällä olevia, pohtivia ja fiksuja, avoimia ihmisiä niin irl, podcast, some kuin kirjallisuus muodossa.
Yli häpeästä, ymmärrys kiintymyssuhteista, omista arvoista ja persoonallisuudenpiirteistä sekä (ylisukupolvisista) traumoista. Askel kerrallaan tietoisuuden kasvattamista.
T. Pohdiskelija
Vierailija kirjoitti:
Ns. itsensä haastaminen, itsetuntemuksen parantaminen ja yleinen itsetietous ei tule itsestään. On kuunneltava jo pidemmällä olevia, pohtivia ja fiksuja, avoimia ihmisiä niin irl, podcast, some kuin kirjallisuus muodossa.
Yli häpeästä, ymmärrys kiintymyssuhteista, omista arvoista ja persoonallisuudenpiirteistä sekä (ylisukupolvisista) traumoista. Askel kerrallaan tietoisuuden kasvattamista.
T. Pohdiskelija
Hyviä ajatuksia.
Lyhyesti sanoisin että kannattaa elää ja oppia kaikesta.
Rakkaudessa on aina vähän hulluutta. Mutta niin on hulluudessakin aina vähän järkeä.
FRIEDRICH NIETZSCHE
Minähän voisin opettaa asioita ihan työkseni. Olisin hyvä valmentaja mutta kuitenkin opettaja. Osaan auttaa ihan kaikessa ketä tahansa.
Löytyisikö oppilaita?
Tai ei välttämättä tarvitse ajatella opettaja - oppilas dynamiikkaa vaan opetus voisi olla myös luentomallista, yhdessäkin ajattelua.
Tai mitä tahansa.
Ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen loukussa.
Vielä pahempi kuin kahden asunnon loukku?
Kaverin bändillä ois keikka tänään lähellä, mutta koska Edenred on sysipaskin kulttuurietukötöstys Uralin tällä puolen, niin jäi liput saamatta. Ajattelin josko kenties pieni senssi olis ollut kaivattuni siellä nähdä. Nyt sit mökötän vaan.
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa.
Mitä olet tästä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä haluaisit tietää lisää?
Mikä kiinnostaa?
Että onko hän täällä? Kaipaako minua?
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen loukussa.
mulla on sulle vinkki: Unohda molemmat ja eteenpäin🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä haluaisit tietää lisää?
Mikä kiinnostaa?
Että onko hän täällä? Kaipaako minua?
Tässähän minä. En nyt niin kaipaa ketään mutta ilmeisesti sinä kaipaat kuitenkin minua. Mikä hätänä tähän aikaan päivästä?
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen loukussa.
No ei ole sulla helppoa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen loukussa.
No ei ole sulla helppoa😅
Unelmatilannehan tuolla miehellä on. Kaksi kättä jota vaihdella. Ihme vänisijä kun moisesta tekee ongelman.
Hurmaava Tmies:) Halauksia iltaasi. Lämmintä oloa.