Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä sut ens viikolla.
Reissussa jälleen tuolloin
Kaipaan sinua jälleen kerran. Hyvää yötä.
Halein suukoin hyvää yötä 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Voisin sut jonnekin järven rantaan uljaalla autollain ja tekisin tulet mun retkinuotioon. Uitaisiin kuutamon valossa. Kun vain tapaisin sut taas
Vierailija kirjoitti:
Minä sinua vain. En tohtisi sanoa sitä vielä, kun en ole tunteistasi varma. Kaipaan silti lähellesi ja hetkistä, kun saamme olla samassa tilassa. Syksylläkö me sitten nähdään uudemman kerran? Soisitko meille hetken pienen yhteisen?
🥰
Hyvää huomenta ihanalle naiselle! Taitaa olla riemufiilis.. sinua vain.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Voisin sut jonnekin järven rantaan uljaalla autollain ja tekisin tulet mun retkinuotioon. Uitaisiin kuutamon valossa. Kun vain tapaisin sut taas
Ihana 💞
Onpa pilvinen ja sateinen aamu, taas kerran. Aurinkoa ja lämpöä odotellessa, viikonlopputerveiset kaivatulle.
Rukoilen E-miehen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta ihanalle naiselle! Taitaa olla riemufiilis.. sinua vain.
🥰
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Terveisiä Facebookin käyttäjälle. On onnellista tulla mieleesi ja löytyä estolistalta. Kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Miksei pysty? Nämä on myös tahdon asioita.
Terveisiä Naantalin auringolle, jaksaa paistaa vaikka väkisin.
Hei, kaipaan ja haluan sinua järjettömästi. Hauskaa viikonloppua sinulle, ihana mies.
Hyvää yötä ihana. Kauniita unia. Salava <3