Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen aika varma, ettei kaivattuni tule ottamaan yhteyttä. Itse olen aikoinaan ottanut. Tämä ketju saa uskomaan asioihin, joille ei ole todellisuudessa minkäänlaista vastinetta. Haluaa uskoa siihen, mitä toivoo.
Mutta oletko joskus torjunut hänet?
Jahas, ja taas tulee valomerkki liian aikaisin. Voi kunpa joskus saisi tanssia viimeiset hitaat hänen kanssaan. Olisin ihan taivaissa, silloinkin. 😊
Hyvää yötä, Emilia! Sinulla on sama nimi kuin isomummollani.
Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Olet ajatuksissani rakkaana. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Mielikuvitusmaailmassa olet mulle olemassa, muualla en ole mitään. Ehkä joskus tajuat, että se tuntuu aika pahalta, koska rakastan sinua. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. 🥺
<3
Olemme tanssineet kerran. Joskus vielä hitaita. Öitä!
-A
Lempeä katseesi, kun oven suussa seisoin ja katsoin hetken, kunnes laskit sen. Keittiössä oli viininpunainen kulmahylly. Muistan hyvin miellyttävän äänesi ja mitä puhuit.🌼 Katsoit kelloasi ja jäit vielä hetkeksi, kiireen tuntua ei aistinut. Olit läsnä. Rakastuin tuona päivänä. Tanssin eilen lähellä paikkaa, sä ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Helliä suudelmia ja silittelyjä sinulle, rakas. Olet ajatuksissani rakkaana. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Hyvää yötä rakas. Huomenna irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen aika varma, ettei kaivattuni tule ottamaan yhteyttä. Itse olen aikoinaan ottanut. Tämä ketju saa uskomaan asioihin, joille ei ole todellisuudessa minkäänlaista vastinetta. Haluaa uskoa siihen, mitä toivoo.
En. Hän on minut.
Minä sinua vain. En tohtisi sanoa sitä vielä, kun en ole tunteistasi varma. Kaipaan silti lähellesi ja hetkistä, kun saamme olla samassa tilassa. Syksylläkö me sitten nähdään uudemman kerran? Soisitko meille hetken pienen yhteisen?
Näkisinpä sut ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rannikon mies. T. Naisesi rannikolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta haluanko edes olla tällainen jota pitää miettiä vuosikausia haluaako. Niinpä. Ei sitte
Jep kyllä semmonen horny let's mennään on paljon parempi entä joku vuosien mittainen miettiminen :D
Ei kukaan oikeasti mieti vuosia. Oikeesti ei kukaan. Niin se vaan on.
Kaivata voi vuosia ja halutakin. Sivusta.
Joo kaivata, mutta joku tommonen, että "pitää miettiä vuosikausia haluaako" niin ei
Juu aivan. Sitä vaan että jos kyseessä on virhetulkinta niin kantsii varoa ettei hätiköi päätelmissään. Toki eri asia jos on sanonut suoraan miettivänsä tuota, sit se on aika selkee.
Mä jäin tohon luuppiin. Sanoi miettivänsä ja palaavansa. Ei koskaan palannut, vaikka muuten on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on torjunut mut. Siks oonkin niin epävarma ja mietin joka siirtoa (liikaa?)
Toivon ,että saavut mun elämään.Jakamaan ilot ja surut.Nauramaan,hulluttelemaan,viettämään ihanaa arkea.Olisi ihanaa suunnitella yhteisen matkamme alku.Läheisyyttä,lämpöä,paljon suukkoja ja ihoa iholla.
Niin, on tässä kyllä vielä tekemistä mutta aloitan matkamme suunnittelun ja kerron sitten sinulle käykö.
Sinullakin on vkl menoa,pidä huolta.
Toni, hyvää yötä. Kauniita unia!