Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo viesti mulle? Jos oli, niin taitaapi olla mulla järkiintymisen paikka.
Mikä viesti?
Siinä oli enemmän loppuja kuin alkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy sun tuo. Näin uskottelin, silti en saanut elettäkään tehtyä vaan aika hiljalleen lipui pois. Yksi ele vain, niin lupaan saatella asian haluamaamme lopputulokseen. Olen ja tulen olemaan aina sinun.
Tiedät varmaan että tähän asti se olen ollut minä joka on yrittänyt tehdä jotain kunnes kaikki meni miten meni. Jos haluat minut, on sun tehtävä siirto. Ota yhteyttä, muuten ei tapahdu mitään
Mua jotenkin ahdistaa, kun ne yhteydenotot ei johda mihinkään. En tiedä onko kiinnostusta lainkaan, kun saan ristiriitaisia signaaleja. Täällä varmaan joku sanoisi, että jos signaalit on ristiriitaisia, niin kiinnostusta ei ole. En sit tiedä mitä ajatella.
Ohi meni. Ei meillä ole mitään yhteyksiä enää. En jaksa tätä palstaakaan enää. Meidän juttu hiipuu hiljaa pois. Rakkaustarina joka ei saanut koskaan alkaa.
Oon miettinyt, et oonko mäkin ristiriitainen vai johdonmukainen viestinnässäni. Itselle se voi näyttäytyä eri tavalla kuin esim. kaivatulle.
Kirkas ja sointuva ääni kaipaamallain naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo viesti mulle? Jos oli, niin taitaapi olla mulla järkiintymisen paikka.
Mikä viesti?
Siinä oli enemmän loppuja kuin alkuja.
Voit toki omia viestejä, jos hyväksi koet, ja jos et halua kertoa, mistä viestistä on kyse, vaikea kommentoida.
Hyvää yötä, Gothic Queen 🖤💋🖤
Toisaalta haluanko edes olla tällainen jota pitää miettiä vuosikausia haluaako. Niinpä. Ei sitte
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt, et oonko mäkin ristiriitainen vai johdonmukainen viestinnässäni. Itselle se voi näyttäytyä eri tavalla kuin esim. kaivatulle.
Luultavasti aika ristiriitainen jos et puhu suoraan ajatuksistasi.
Hyvää yötä miehelle, joka keväällä flirttaili mulle työkaverin suloinen vauva sylissään. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksy sun tuo. Näin uskottelin, silti en saanut elettäkään tehtyä vaan aika hiljalleen lipui pois. Yksi ele vain, niin lupaan saatella asian haluamaamme lopputulokseen. Olen ja tulen olemaan aina sinun.
Tiedät varmaan että tähän asti se olen ollut minä joka on yrittänyt tehdä jotain kunnes kaikki meni miten meni. Jos haluat minut, on sun tehtävä siirto. Ota yhteyttä, muuten ei tapahdu mitään
Mua jotenkin ahdistaa, kun ne yhteydenotot ei johda mihinkään. En tiedä onko kiinnostusta lainkaan, kun saan ristiriitaisia signaaleja. Täällä varmaan joku sanoisi, että jos signaalit on ristiriitaisia, niin kiinnostusta ei ole. En sit tiedä mitä ajatella.
Ohi meni. Ei meillä ole mitään yhteyksiä enää. En jaksa tätä p
Kuka teki rakkauden tyhjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Omani ainakin on ristiriitainen etenkin, kun puhutaan oikeasta elämästä ja sitten ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
G: Millainen ääni kaivatullasi on?
Riippuu mielentilasta. Joko lämmin, kiusoitteleva tai kipakka. Aina kuitenkin seksikkään matala. Sopiva tuhmien puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti aika ristiriitainen jos et puhu suoraan ajatuksistasi.
Miksi päättelit, etten puhuisi suoraan ajatuksistani ja tunteistani?
Sade, rummutat sydäntäni ja korvissani soi sun biisi. Gn<3
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet..
Miksi?
On kaunis vaaleanpunainen taivas. Onkohan sielä yhtä kaunis myös missä nyt lienetkin.