Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
17741/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksy sun tuo. Näin uskottelin, silti en saanut elettäkään tehtyä vaan aika hiljalleen lipui pois. Yksi ele vain, niin lupaan saatella asian haluamaamme lopputulokseen. Olen ja tulen olemaan aina sinun. 

Tiedät varmaan että tähän asti se olen ollut minä joka on yrittänyt tehdä jotain kunnes kaikki meni miten meni. Jos haluat minut, on sun tehtävä siirto. Ota yhteyttä, muuten ei tapahdu mitään 

Mua jotenkin ahdistaa, kun ne yhteydenotot ei johda mihinkään. En tiedä onko kiinnostusta lainkaan, kun saan ristiriitaisia signaaleja. Täällä varmaan joku sanoisi, että jos signaalit on ristiriitaisia, niin kiinnostusta ei ole. En sit tiedä mitä ajatella. 

Vierailija
17742/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo viesti mulle? Jos oli, niin taitaapi olla mulla järkiintymisen paikka.

Mikä viesti?

Siinä oli enemmän loppuja kuin alkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17743/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksy sun tuo. Näin uskottelin, silti en saanut elettäkään tehtyä vaan aika hiljalleen lipui pois. Yksi ele vain, niin lupaan saatella asian haluamaamme lopputulokseen. Olen ja tulen olemaan aina sinun. 

Tiedät varmaan että tähän asti se olen ollut minä joka on yrittänyt tehdä jotain kunnes kaikki meni miten meni. Jos haluat minut, on sun tehtävä siirto. Ota yhteyttä, muuten ei tapahdu mitään 

Mua jotenkin ahdistaa, kun ne yhteydenotot ei johda mihinkään. En tiedä onko kiinnostusta lainkaan, kun saan ristiriitaisia signaaleja. Täällä varmaan joku sanoisi, että jos signaalit on ristiriitaisia, niin kiinnostusta ei ole. En sit tiedä mitä ajatella. 

Ohi meni. Ei meillä ole mitään yhteyksiä enää. En jaksa tätä palstaakaan enää. Meidän juttu hiipuu hiljaa pois. Rakkaustarina joka ei saanut koskaan alkaa. 

Vierailija
17744/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt, et oonko mäkin ristiriitainen vai johdonmukainen viestinnässäni. Itselle se voi näyttäytyä eri tavalla kuin esim. kaivatulle.

Vierailija
17745/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas ja sointuva ääni kaipaamallain naisella.

Vierailija
17746/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo viesti mulle? Jos oli, niin taitaapi olla mulla järkiintymisen paikka.

Mikä viesti?

Siinä oli enemmän loppuja kuin alkuja.

Voit toki omia viestejä, jos hyväksi koet, ja jos et halua kertoa, mistä viestistä on kyse, vaikea kommentoida.

Vierailija
17747/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, Gothic Queen 🖤💋🖤

Vierailija
17748/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta haluanko edes olla tällainen jota pitää miettiä vuosikausia haluaako. Niinpä. Ei sitte 

Vierailija
17749/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, et oonko mäkin ristiriitainen vai johdonmukainen viestinnässäni. Itselle se voi näyttäytyä eri tavalla kuin esim. kaivatulle.

Luultavasti aika ristiriitainen jos et puhu suoraan ajatuksistasi. 

Vierailija
17750/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä miehelle, joka keväällä flirttaili mulle työkaverin suloinen vauva sylissään. 🥰

Vierailija
17751/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä s💖

Vierailija
17752/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet..

Vierailija
17753/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi meni. Ei meillä ole mitään yhteyksiä enää. En jaksa tätä p

Kuka teki rakkauden tyhjäksi?

Vierailija
17754/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani ainakin on ristiriitainen etenkin, kun puhutaan oikeasta elämästä ja sitten ketjusta.

Vierailija
17755/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Millainen ääni kaivatullasi on?

Riippuu mielentilasta. Joko lämmin, kiusoitteleva tai kipakka. Aina kuitenkin seksikkään matala. Sopiva tuhmien puhumiseen.

Vierailija
17756/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti aika ristiriitainen jos et puhu suoraan ajatuksistasi. 

Miksi päättelit, etten puhuisi suoraan ajatuksistani ja tunteistani?

Vierailija
17757/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade, rummutat sydäntäni ja korvissani soi sun biisi.  Gn<3

Vierailija
17758/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleet..

Miksi?

Vierailija
17759/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis vaaleanpunainen taivas. Onkohan sielä yhtä kaunis myös missä nyt lienetkin. 

Vierailija
17760/35297 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Ketju on lukittu.