Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
🖤 Tervetuloa maaperälleni! Tässä teemamusiikkia Nousevan Auringon ihmeestä! 🖤
Aamulla ajattelin vähän tuhmia, sinun syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kaivatun tänään. Teki mieli vajota maan alle.
Miksi?
En odottanut näkeväni.
Miksi teki mieli vajota maan alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muikkunen, ootko täällä?
Onko sillä joku erityinen tuntomerkki?
On. On kuin nuuskamuikkunen. Olen sen sille kertonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voisitkohan kertoa tarkemmin kenelle?
Ystävämiehelle, jonka kanssa näkevät usein, mutta hän ei uskalla kertoa romanttisista tunteistaan. Näin on kirjoitellut useamman kerran.
Asuuko ystävämies naapurustossa?
Asuu.
Olet romanttisin mies kenet olen tavannut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko noilla sanoilla povaili?
Ei ihan. Näin sen tulkitsit, kun karttaa katsoin 🧐
Onkohan tunne yhteinen? On vuosia mennyt, silti en saa silmiäni irti sinusta. Olet aamun ensimmäinen ajatus, sekä viimeinen.
Viime lauantai oli sellainen päivä, kun ajattelin sua sillai.Joskus vaan tulee sellaisia päiviä, eikä niitä oikein voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Poudan Pieksi uumoili, että ne seksihelteet alkaa pian. Siihen asti on hyvä latautua kaikessa rauhassa.
Joo, kesästä viis, se on jo mennyttä. Tulis edes syksyllä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Viime lauantai oli sellainen päivä, kun ajattelin sua sillai.Joskus vaan tulee sellaisia päiviä, eikä niitä oikein voi estää.
Millai?
Vierailija kirjoitti:
Tää ois kyll nappisilmä, mutt kirjoittelisko se tänne seminaareista ja stringeistä? 🤔
Ei tuo nyt uneksi kauhean outoa vielä edes ollut. Mielestäni en ole edesvastuussa unieni sisällöstä. Ne tulevat jostain valtani ulottumattomista.
Vierailija kirjoitti:
Etkös sinä ajattelet joka päivä sillai? 😃
Hyvää yötä näin siis etukäteen. Lempisin. Halaisin. Toisin kuun taivaalta jne. Mikä vaan sulle sopisi.
Komeimmat silmät, joita eläessäni olen nähnyt. Käännänkin nopeasti pään kun tulee hukuttua niihin. Huomasit varmaan viimeksi tuon.
Olis kiva, jos saisi kaivatun mukana käyttöohjeet. Voisin ottaa ohjekirjan jo etukäteen. Ei tarttis kaikkea opetella kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Komeimmat silmät, joita eläessäni olen nähnyt. Käännänkin nopeasti pään kun tulee hukuttua niihin. Huomasit varmaan viimeksi tuon.
Missä tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voisitkohan kertoa tarkemmin kenelle?
Ystävämiehelle, jonka kanssa näkevät usein, mutta hän ei uskalla kertoa romanttisista tunteistaan. Näin on kirjoitellut useamman kerran.
Asuuko ystävämies naapurustossa?
Asuu.
Siis näkeevät usein vai jutteleevat usein ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Joni.
Kiitos samoin.
Hyvää yötä Joni.