Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla meistä tulee me. Ensi viikolla mennään naimisiin. Sitä seuraavalla syntyy lapsi. Ensi kuussa haen kuin taivaalta. 🥳
Kaikki muu käy paitsi en halua lapsia. Enkä tee kuullakaan mitään, pysyköön paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että mulle olisi sanottu asioita tosissaan tai lupailtu jotain. Otan vakavasti vaan jos irl sanotaan, en voi pitää mitään palstaviestejä velvoittavina vaikka olisikin tosissaan sanottu. Lopulta vaan se on totta mikä tapahtuu todellisuudessa.
Niin. Mitään ei ole.
Ok. Jos niin haluat.
Juurihan itse niin sanoit. Oikeassa elämässä olen sulle näkymätön ja ohitettava. En siis yhtään mitään, en edes ihminen.
Miten niin? Mähän se tässä oon yrittänyt tulla ovista ja ikkunoista, sä vaan pystytät aina uuden muurin eteen.
Voit kääntää kaiken ylösalaisin, jos se mieltäsi helpottaa. Tai mistä minä tiedän, kuka erkkimarketta olet.
Vai niin. Palaanpa illalla katsomaan jos joku kaipaisi, nyt ei selvästi kaipaa.
Lähetän terveisiä Ruissin Dimitri Vegasin & Like Miken keikalla tapahtuneen kohtaamisen toiselle osapuolelle. Jäit mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että mulle olisi sanottu asioita tosissaan tai lupailtu jotain. Otan vakavasti vaan jos irl sanotaan, en voi pitää mitään palstaviestejä velvoittavina vaikka olisikin tosissaan sanottu. Lopulta vaan se on totta mikä tapahtuu todellisuudessa.
Niin. Mitään ei ole.
Ok. Jos niin haluat.
Juurihan itse niin sanoit. Oikeassa elämässä olen sulle näkymätön ja ohitettava. En siis yhtään mitään, en edes ihminen.
Miten niin? Mähän se tässä oon yrittänyt tulla ovista ja ikkunoista, sä vaan pystytät aina uuden muurin eteen.
<
Et voi mitenkään olla kaipaamani, koska en ole hänelle asettanut yhden yhtäkään muuria. Hän on minulle.
Kaivatulleni terveiset metsän siimeksestä !
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi istua viinilasillisten kanssa kahden kesken puhumassa tuntikaupalla. Se olisi ehdottoman välttämätöntä.
En välitä alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi istua viinilasillisten kanssa kahden kesken puhumassa tuntikaupalla. Se olisi ehdottoman välttämätöntä.
En välitä alkoholista.
Tämä ei sitten selvästikään ollut sinulle.
Kuulostat ihan joltain jolle laitoin viestiä jouluna. Kyllä viinikekkeritkin käy.
Tiedäthän etten ehkä tunnistaisi sinua vaikka tulisitkin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän etten ehkä tunnistaisi sinua vaikka tulisitkin vastaan.
Tiedän, en minäkään sinua. Hyvää kesää kuitenkin 🌞
suukkonen päivääsi, törmättäispä
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt meitä.
Kerro lisää. Päädyitkö johonkin lopputulemaan?
Viinikeskustelu yömyöhään käy, kahdestaan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt meitä.
Kerro lisää. Päädyitkö johonkin lopputulemaan?
Rakastetaan toisiamme luulen.
Vierailija kirjoitti:
Tai rakastaisimme*
Olen samoilla linjoilla.
Lämmin halaus naiselle tähän lähelle 🤗
Tällä viikolla meistä tulee me. Ensi viikolla mennään naimisiin. Sitä seuraavalla syntyy lapsi. Ensi kuussa haen kuin taivaalta. 🥳