Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Tällaisen päivänä kuvitteellisella yhteisellä lomalla voitaisiin käydä vaikka jossain museoissa ja etsiä lounaspaikaksi joku kiva ravintola, jossa viihtyy sisälläkin. Iltapäivällä hotelliin/mökille rentoutumaan, toisiimme tutustumaan, hellyyttä jakamaan.
Meidän pitäisi istua viinilasillisten kanssa kahden kesken puhumassa tuntikaupalla. Se olisi ehdottoman välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäisi istua viinilasillisten kanssa kahden kesken puhumassa tuntikaupalla. Se olisi ehdottoman välttämätöntä.
Aiot juottaa humalaan ja vietellä? Sopii. Vaikka onnistuu ihan selvinpäinkin,
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiot juottaa humalaan ja vietellä? Sopii. Vaikka onnistuu ihan selvinpäinkin,
Ajattelin ihan vaan puhumista, mutta jos haluat vieteltyä samalla, niin kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen päivänä kuvitteellisella yhteisellä lomalla voitaisiin käydä vaikka jossain museoissa ja etsiä lounaspaikaksi joku kiva ravintola, jossa viihtyy sisälläkin. Iltapäivällä hotelliin/mökille rentoutumaan, toisiimme tutustumaan, hellyyttä jakamaan.
Kuulostaa ihanalta!
Vierailija kirjoitti:
Minä liityin sinuun.
Samoin! 😄
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Mukavaa sadetanssin ja salamavalssin päivää goottiesteetikolleni. Lentopusu harmaalokin selässä kun niillä on kolme poikasta pihalla 🖤💕🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkevin juoma johon kosken on Perinnekalja.
Ei koske siis sinua.
Museoon ja piknikille vaikka jo tänään. Kehtaisikohan lomalla häiritä?
Tulisin hiljaa ja tarkoittaisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että mulle olisi sanottu asioita tosissaan tai lupailtu jotain. Otan vakavasti vaan jos irl sanotaan, en voi pitää mitään palstaviestejä velvoittavina vaikka olisikin tosissaan sanottu. Lopulta vaan se on totta mikä tapahtuu todellisuudessa.
Samaan aikaan tämä on sinulle todellisuutta. 🥳
Niin onkin ja tarkoitan mitä sanon. Samaan aikaan en velvoita samaa vastapuolelta. Hän on vapaa tulkitsemaan ja tekemään asioita niin kuin haluaa, mikäpä minä olen rajoja asettamaan. Tietysti toivoisin, että asiat tapahtuisi muualla.
Vierailija kirjoitti:
Nosta edes käsi pystyyn, niin tiedän, että olet saanut mun viestit.
Nostan käteni pystyyn ihannkaikkiennasioiden kohdalla elämässä. Ei ole enää mitään jaksamista mihinkään. Kaipaaminen kulutti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että mulle olisi sanottu asioita tosissaan tai lupailtu jotain. Otan vakavasti vaan jos irl sanotaan, en voi pitää mitään palstaviestejä velvoittavina vaikka olisikin tosissaan sanottu. Lopulta vaan se on totta mikä tapahtuu todellisuudessa.
Niin. Mitään ei ole.
Ok. Jos niin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitään ei ole.
Ok. Jos niin haluat.
Juurihan itse niin sanoit. Oikeassa elämässä olen sulle näkymätön ja ohitettava. En siis yhtään mitään, en edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitään ei ole.
Ok. Jos niin haluat.
Juurihan itse niin sanoit. Oikeassa elämässä olen sulle näkymätön ja ohitettava. En siis yhtään mitään, en edes ihminen.
Miten niin? Mähän se tässä oon yrittänyt tulla ovista ja ikkunoista, sä vaan pystytät aina uuden muurin eteen.
💕